enirt and

Tjekker de blodet for at finde graviditet

4 indlæg i dette emne

Hej!

 

Jeg har I morges været oppe og få taget en masse blodprøver, da vi er ved at få undersøgt hvorfor vi ikke er blevet gravide endnu, samt mine kroniske smerter I underlivet og min mystiske cyklus.

 

Den sidste graviditetstest jeg tog var I søndags og den var selvfølgelig også negativ men jeg synes mine bryster er blevet "tunge" og ømme som de hurtigt blev da jeg var gravid sidst.

 

Derfor lyder mit spørgsmål: Vil lægerne tjekke mit blod for graviditet med noget af det blod de har tappet I dag? eller tjekker de kun for årsager til hvorfor jeg ikke er gravid.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja, jeg tror det faktisk ikke  :unsure  Jeg har fået udførligt blodprøve svar fra de blodprøver, jeg har fået taget. Og der var ikke HCG målinger i blandt.

 

Men hvis du føler dig gravid med tunge bryster, kan du så ikke tage en alm. test igen? :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for den pågældende analyse er ikke en del af den pakke man tager i forbindelse med udredning af fertilitet. Så sku du ha nævnt det for lægen, så han ku tilføje den og tag en extra blodprøve.

Så du må nok tag en alm test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak begge to, dejligt med hurtige svar!:)

 

Lægen spurgte om jeg var helt sikker på at jeg ikke var gravid nu og så fortalte jeg at min test I søndag var negativ og så tænkte jeg egentlig ikke mere over det men jeg har hver måned følt at nu var den der og nu spændte det I brysterne eller andre symptomer men alligevel er den negativ hver gang... men jeg tager bestemt en test eller to senere I dag eller I morgentidlig, blot for at få be- eller afkræftet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER