LDM

Hjælp - uldundertøj

19 indlæg i dette emne

Hej piger.

Ved ikke om det er det korrekte sted at spørge, men nu prøver jeg? Jeg vil i år bruge uld undertrøjer til min søn på 2, vi har snakket om at droppe body stockings, men kan ikke helt finde ud af om det er smart her hen over vinteren.

Mit spørgsmål er, hvor filan kan man købe de gode gammeldags gullige undertrøjer/bodyer? Og som ikke koster en formue?

Kan slet ikke lige overskue at lede på nettet, men hvis i kender en god side vil jeg gerne tjekke det, også meget gerne en fysisk butik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke noget om hvornår, det er klogt at skifte til undertøj. Pandamoren og Camillat har gjort sig en del kloge overvejelser om det rundt omkring.

Men mht. uld fra Bilka. Så har jeg lige købt 100 % uld fra Bilka - og det er rigtig fint. Selvom jeg nu stadig foretrækker iobios lækre uld/silke. Det kan du købe hos storchebarn.dk og hun har vist også undertøj til de lidt større børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Ved ikke om det er det korrekte sted at spørge, men nu prøver jeg? Jeg vil i år bruge uld undertrøjer til min søn på 2, vi har snakket om at droppe body stockings, men kan ikke helt finde ud af om det er smart her hen over vinteren.

Mit spørgsmål er, hvor filan kan man købe de gode gammeldags gullige undertrøjer/bodyer? Og som ikke koster en formue?

Kan slet ikke lige overskue at lede på nettet, men hvis i kender en god side vil jeg gerne tjekke det, også meget gerne en fysisk butik

Et andet ?, jeg har nogle gange set i Bilka og Føtex at de har uld undertøj til børn, til rimelige penge, men så er der bomuld på indersiden af stoffet og uld på ydersiden, giver det den samme effekt? I min hjerne skulle ulden være inderst, for at den kunne "virke".

Jeg håber i kloge damer kam hjælpe mig.

På forhånd tak

Jeg har også valgt at droppe bodyer i år, da vi resten af året bruger todelt undertøj. Har købt to hvide uld undertrøjer i bilka, men har også fundet et sted på nettet hvor man ku få et helt sæt uld undertøj til 120 kr tror jeg det var.. der regner jeg med at købe to-tre sæt og så bare supplere med de andre to undertrøjer... kan desværre ikke finde det gemte link lige nu, ellers havde jeg delt det med dig...

Men jeg brugte uld fra bilka sidste år og havde kun en enkelt body eller to fra joha..  man kan også få uld til rimelig penge i Kvickly....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også valgt at droppe bodyer i år, da vi resten af året bruger todelt undertøj. Har købt to hvide uld undertrøjer i bilka, men har også fundet et sted på nettet hvor man ku få et helt sæt uld undertøj til 120 kr tror jeg det var.. der regner jeg med at købe to-tre sæt og så bare supplere med de andre to undertrøjer... kan desværre ikke finde det gemte link lige nu, ellers havde jeg delt det med dig...

Men jeg brugte uld fra bilka sidste år og havde kun en enkelt body eller to fra joha.. man kan også få uld til rimelig penge i Kvickly....

Uhh den hjemmeside kunne jeg godt tænke mig at få navnet på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv for nylig opdaget dilling underwear og har købt uld til hele huset. Vi er alle vældige tilfredse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv for nylig opdaget dilling underwear og har købt uld til hele huset. Vi er alle vældige tilfredse.

:Super

Den side må jeg ha kigget på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Super

Den side må jeg ha kigget på

Der er hurtigt penge at spare, man får ti procent hvis man køber tre af samme vare, yderligere ti procent hvis man melder sig til nyhedsbrev og tyve procent hvis man er medlem af grøn stue. :) tror jeg sparede omkring 500-600kr da jeg bestilte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er hurtigt penge at spare, man får ti procent hvis man køber tre af samme vare, yderligere ti procent hvis man melder sig til nyhedsbrev og tyve procent hvis man er medlem af grøn stue. :) tror jeg sparede omkring 500-600kr da jeg bestilte.

Nu har jeg hørt begrebet flere steder... hvad er grøn stue?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg hørt begrebet flere steder... hvad er grøn stue?

Altså... Jeg får ikke læst alle de artikler, men rabatterne er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i Bilka og de havde ren uld, men selvfølgelig ikke i hans str.

Nogen der kan svare på om det har samme effekt når der er bomuld inderst og uld yderst på stoffet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i Bilka og de havde ren uld, men selvfølgelig ikke i hans str.

Nogen der kan svare på om det har samme effekt når der er bomuld inderst og uld yderst på stoffet?

Well, det varmer fint - men det med at suge uden at føles vådt og med ikke at skulle vaskes ryger, så vidt jeg kan forstå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, det varmer fint - men det med at suge uden at føles vådt og med ikke at skulle vaskes ryger, så vidt jeg kan forstå.

Ja det tænkte jeg nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tænkte jeg nok nå men fandt et nr på nettet til en butik der sælger uld til undertøj, så hun sender mig nogle stof prøver, og så syr jeg bare noget selv det er også en hel del billigere jeg skulle give 128 kr for 1m uld, som er mellem 160-180 cm bred, og der kan godt laves en del undertrøjer i str 2 år af sådan et stykke

Smaaart...hvordan fandt du det? Og kan man få nummeret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg får ikke læst alle de artikler, men rabatterne er ok...

Jamen hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smaaart...hvordan fandt du det? Og kan man få nummeret?

Ja mega smart, du kan finde nr og adresse på stofservice.dk, man skal ringe til dem, så får man et katalog og evt stofprøver, mener at man kan få deres nyhedsbrev 11 gange om året og stofprøver på deres nye varer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvad er det?

Rebecca persson er lidt økofreak, og hjemmesiden er vel en guide og hjælp til at føre en sund og grøn livsstil

http://rebeccapersson.com/gron-stue/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mega smart, du kan finde nr og adresse på stofservice.dk, man skal ringe til dem, så får man et katalog og evt stofprøver, mener at man kan få deres nyhedsbrev 11 gange om året og stofprøver på deres nye varer og mønster på undertøj kan købes i stof og stil for 39,95.

Det er altså godt fundet, det skal jeg huske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså godt fundet, det skal jeg huske..

Jeg skal prøve at give en Update når engang jeg har bestilt uldstof og har fået syet et sæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal prøve at give en Update når engang jeg har bestilt uldstof og har fået syet et sæt.

Ser jeg frem til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER