Mette

Body uden ærmer - hvilke?

24 indlæg i dette emne

Jeg er på jagt efter hvide bodyer uden ærmer, ikk lille ærme men helt som undertrøje her til vinter i str 80 og 86. Iobio havde jo været oplagt men vigga slår ud af uld :/ har haft købt nogle i øko bomuld i h&m men de er nu udsolgte. Nogen forslag til mærker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ret sikker på Petit Bateau har ærmeløse body'er og det er virkelig et lækkert mærke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på Petit Bateau har ærmeløse body'er og det er virkelig et lækkert mærke! :)

Ja dem har Pandamoren/Jeanett brugt til Anna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser! Så er der indkøbt 4 af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at Dilling har noget øko.bomuld halløj uden ærmer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for petit bateau, men ellers har jeg faktisk købt bodier i økologisk bomuld både med og uden ærmer i Bilka til bare 15 kr og stykket - og de er altså helt i orden og fine. Jeg kan dog ikke huske, om de har nogle der er helt hvide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for petit bateau, men ellers har jeg faktisk købt bodier i økologisk bomuld både med og uden ærmer i Bilka til bare 15 kr og stykket - og de er altså helt i orden og fine. Jeg kan dog ikke huske, om de har nogle der er helt hvide...

 

har ikke lige en bilka i nærhden men har haft kigget i føtex og der ku jeg ikke lige finde noget. men nu har jeg prøvet PB og så håber jeg de passer, var lidt i tvivl om størrelsen, har prøvet str 81

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er SÅ gode! Har dem til C dog i str 24 mdr- synes de er ret små idet! Men C har også en kæmpe mavse jo hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er generelt ret små i størrelsen, synes jeg. Det er ret irriterende! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm nå ja så er de jo nok for små! Må ombytte inden jeg åbner og købe 86!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IoBio har aermeloese i GOTS-certificeret bomuld. Ellers har jeg ogsaa vaeret glad for Petit Bateau aermeloese til Noah og skal helt sikkert ogsaa have nogle til en ny baby. Begge er virkelig laekre i stoffet, men husk at IoBio er lange i det, hvor PB er kort i det ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name-it har nogle, i rigtig fin kvalitet. Og så er de dejlig billige :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name-it har nogle, i rigtig fin kvalitet. Og så er de dejlig billige :D

De er faktisk rigtig lækre!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle petit bateau (købt på ferien), godt nok med ærmer, i str 81 og 86 hvis du vil se Mette? Jeg synes nu ikke de ser voldsomt små ud. Dog lidt til den smalle/lange side ville jeg mene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle petit bateau (købt på ferien), godt nok med ærmer, i str 81 og 86 hvis du vil se Mette? Jeg synes nu ikke de ser voldsomt små ud. Dog lidt til den smalle/lange side ville jeg mene.

Har købt dem i dag så det er nok for sent :( men håber jeg kan sende retur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa ja, NAME IT! Elskede dem til Noah :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle petit bateau (købt på ferien), godt nok med ærmer, i str 81 og 86 hvis du vil se Mette? Jeg synes nu ikke de ser voldsomt små ud. Dog lidt til den smalle/lange side ville jeg mene.

Så er de modtager og synes nu heller ikke de er spor små i det, men ja til den smalle/lange side, det skal nok passe perfekt til Vigga :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogen fra name it men de er ikke sådan helt ligesom undertrøjer, der er stadig sådan et overlap over skulderen, det var de eneste de havde da jeg købte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Måske er det bare C der er lidt buttet Hahahahhahhahha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Måske er det bare C der er lidt buttet Hahahahhahhahha

 

Cecilia buttet?! neeeeeeej da  :wub  :D  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de modtager og synes nu heller ikke de er spor små i det, men ja til den smalle/lange side, det skal nok passe perfekt til Vigga :)

Start evt med at pakke én ud til at prøve på hende. Min søn er 83 cm og vejer 11 kg - og hans petit bateau body med korte ærmer i 92 er ikke en cm for stor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cecilia buttet?! neeeeeeej da :wub :D :rolleyes

Ja hun er tynd som en bønnestænge!! :D hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Start evt med at pakke én ud til at prøve på hende. Min søn er 83 cm og vejer 11 kg - og hans petit bateau body med korte ærmer i 92 er ikke en cm for stor...

Ja kan da være jeg lige må prøve den på så! Målte den bare lige med hendes andre bodyer og der var den længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja kan godt se at de faktisk ikke er så store i det når de kommer på. hun passer str 81 perfekt nu hvor de ellers er en del længere end hendes andre bodyer hun også passer... det må være fordi de er så smalle i det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER