Efternøler

Termin Maj 2015

71 indlæg i dette emne

Hej piger

Så prøver jeg at starte denne terminsgruppe op - håber vi bliver rigtig mange :)

Jeg har testet løbende i denne uge, og har alle dage fået en streg frem, nu er den så fint tydelig i dag hvor jeg er 3+6 så jeg begynder at tro på det... Det er helt fantastisk <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT tillykke med det Isac-Elias :-) Hvor er det fantastisk! 

 

Jeg er gravid for første gang, og er i dag 5+0 - så det hele er meget nyt og spændende, og slet ikke til at forstå endnu! :-) 

 

Kh. Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med det Isac-Elias :-) Hvor er det fantastisk! 

 

Jeg er gravid for første gang, og er i dag 5+0 - så det hele er meget nyt og spændende, og slet ikke til at forstå endnu! :-) 

 

Kh. Rikke

 

Stort tillykke til jer begge, Rikke og Isac-Elias  :loveshower  Jeg er selv 5+0 i dag og det er også første gang, at jeg er gravid - jeg kan slet ikke finde ud af, hvilket ben, som jeg skal stå på  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer :-)

Jeg har idag 5+1 fået en fin streg og min termin siger 2/5-2015 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med det Isac-Elias :-) Hvor er det fantastisk! 

 

Jeg er gravid for første gang, og er i dag 5+0 - så det hele er meget nyt og spændende, og slet ikke til at forstå endnu! :-) 

 

Kh. Rikke

  

Stort tillykke til jer begge, Rikke og Isac-Elias  :loveshower  Jeg er selv 5+0 i dag og det er også første gang, at jeg er gravid - jeg kan slet ikke finde ud af, hvilket ben, som jeg skal stå på  :rolleyes

  

Tillykke til jer :-)

Jeg har idag 5+1 fået en fin streg og min termin siger 2/5-2015 :-)

Tak alle sammen... Så er vi fire, det går da fremad ;)

Og hvor er det sjovt, at i har termin samme dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige skiftet profilnavn, bare hvis i undrer jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud ja. Det var da egentlig lidt sjovt :-)

 

Igen stort tillykke til Jer alle sammen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I overskriften står der 2014, skal det ikke være 2015 :)

Og et stort tillykke med jeres graviditeter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I overskriften står der 2014, skal det ikke være 2015 :)

Og et stort tillykke med jeres graviditeter :)

Ha ha... Det er hermed rettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer :-)

Jeg har idag 5+1 fået en fin streg og min termin siger 2/5-2015 :-)

Jeg har efter terminsberegneren også termin 2/5-15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efter terminsberegneren også termin 2/5-15 :)

Tillykke... Jeg føler mig efterhånden helt udenfor når jeg ikke har termin d. 2/5 ;)

Men dejligt der kommer flere til gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke... Jeg føler mig efterhånden helt udenfor når jeg ikke har termin d. 2/5 ;)

Men dejligt der kommer flere til gruppen :)

 

Hehehe, mon ikke vores terminsdatoer bliver ændret efterhånden  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maj-piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej :) dejligt med en lille gruppe til os også :) Jeg er idag 5+4 og har termin den 4 maj... Hyggeligt at hilse på jer

 

og stort tillykke til jer alle sammen med jeres små spirer  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle endnu en gang :-) 

 

Herhjemme er det stadig ikke rigtig gået op for os endnu - vi har bestilt tid til en tidlig scanning på torsdag (d. 11/9), hvor jeg efter min egen beregning, vil være 6+5.. Jeg har endnu ikke (heldigvis, 7-9-13!) haft nogle vilde symptomer udover lidt murren i maven og ekstrem træthed, så jeg håber scanningen kan give os en bekræftelse på, at der er noget derinde :-) 

 

Glæder mig til at følge med herinde :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Maj-piger

Jeg melder mig under fanen med termin i Maj testede positiv i går efter at have gået en uge over tid.

Det var egentlig ikke meningen at det skulle være nu det skulle ske

Lagde mine p-piller i sidste måned for at kunne gøre klar til projekt baby med beregning af cyklus, opstart af folsyre osv.... (Sidste graviditet lod vente på sig i næsten 11 mdr.)

Så langt nåede vi ikke, og nu er vi gravide

Brugte også babyklar ved sidste graviditet, og var SÅ glad for det! Dog hed terminsgruppen april 2007 dengang Ak, ja.... Tiden flyver og nu var det altså tid til en efternøgler

  

Hej hej :) dejligt med en lille gruppe til os også :) Jeg er idag 5+4 og har termin den 4 maj... Hyggeligt at hilse på jer

 

og stort tillykke til jer alle sammen med jeres små spirer  :loveshower

Tillykke og velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

 

Strot tillykke til alle  :loveshower

 

Jeg tror/håber jeg er i uge 4+3 med termin 12 maj 15.

Jeg fik i går og i dag kun en lille fin streg og tør derfor ikke tror på det endnu, men jeg kan simpelthen ikke lade vær med at skrive her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger :)

 

Jeg skulle være 4+3 i dag, og har lige været helt nede med flaget :( nu er der overhovet ingen ting.. har i haft noget lignende.. skal lige siges at jeg glæder mig til termin d. 12/5-15 og har intet fortrudt, faderen er også glad :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter vores andet maj vidunderbarn ❤️

Terminen hedder 12. Maj :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

 

Strot tillykke til alle  :loveshower

 

Jeg tror/håber jeg er i uge 4+3 med termin 12 maj 15.

Jeg fik i går og i dag kun en lille fin streg og tør derfor ikke tror på det endnu, men jeg kan simpelthen ikke lade vær med at skrive her :rolleyes

  

Hej Piger :)

 

Jeg skulle være 4+3 i dag, og har lige været helt nede med flaget :( nu er der overhovet ingen ting.. har i haft noget lignende.. skal lige siges at jeg glæder mig til termin d. 12/5-15 og har intet fortrudt, faderen er også glad :wub

  

Vi venter vores andet maj vidunderbarn ❤️

Terminen hedder 12. Maj :-)

Tillykke alle sammen... Og velkommen til :loveshower

Det er da pudsigt som i kan ramme de samme datoer i denne gruppe ;)

Dbp, mon ikke bare det er hormonerne der spiller ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret ny herinde :-)

Plejer i at lave en terminsgruppe på fb?

Ja pudsigt med D. 12. Maj ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :-)

 

Tillykke med jeres graviditeter.

Jeg fik selv en dejlig positiv test i onsdags da jeg var 4+3. Er nu 5+2 og er ved at gå til af spænding. Har udregnet min termin til d. 10.5.15. Har ikke de store symptomer så alt er ret uvirkeligt. Skal til lægen og have opstartet vandrejournal på mandag! Glæder mig til at det hele bliver lidt mere officielt.

 
Rikkekd - du må meget gerne skrive hvordan det går til den tidlige scanning, og om det var det værd. Vi overvejer det selv!
 
Glæder mig til at lære jer allesammen bedre at kende. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Hej med jer :-)

 

Tillykke med jeres graviditeter.

Jeg fik selv en dejlig positiv test i onsdags da jeg var 4+3. Er nu 5+2 og er ved at gå til af spænding. Har udregnet min termin til d. 10.5.15. Har ikke de store symptomer så alt er ret uvirkeligt. Skal til lægen og have opstartet vandrejournal på mandag! Glæder mig til at det hele bliver lidt mere officielt.

 
Rikkekd - du må meget gerne skrive hvordan det går til den tidlige scanning, og om det var det værd. Vi overvejer det selv!
 
Glæder mig til at lære jer allesammen bedre at kende. 

 

 

Hej Collonil :-) 

Stort tillykke med den positive test! Jeg har stadigvæk ikke rigtig nogle symptomer udover lidt menstruationsagtige smerter (som så næsten er konstante), så synes også det stadig føles meget uvirkeligt! 

 

Jeg giver lyd når vi har været til scanning, er godt nok spændt på, om det er "noget værd" :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Mit navn er Maria :)

Kæresten Jacob og jeg tog beslutningen om at smide P pillerne D. 26/12 2013. Men måtte på dem igen da der lige kom en omgang celleforandringer i vejen. Det endte med et keglesnit i jan 14 og skulle så vente på en celletest i apr. Her fik vi all clear til baby making :D så vi har været i gang siden apr mdr. Skulle ud af P pillernes vold så det tog nok lige de første par mdr. Min cyklus har været temmelig regelmæssig, men heldet har bare ikke været med os.. Det er 5 cyklus vi er inde i nu... Og det lyder forkælet i know men vi var ved at blive ret frustreret... Det skal lige nævnes at min kæreste har været igennem 9 spontane aborter med ekskonen og han er derfor mere end skrøbelig på det her punkt. Han har altid drømt om en stor børneflok, men var ligesom nået til den konklusion at han ikke fik børn og det har virkelig taget noget fra hans livskvalitet. Så møder han mig, som er 10 år yngre og mega klar til at få børn og derfor valgte vi at gå tidligt igang... Og nu 5 mdr efter at vi smed pillerne 2. Gang er der bid...

Dagen efter ÆL begyndte mine symptomer. Ømme bryster, spændinger i underlivet. Senere er øm lænd, træthed, øget appetit, oppustethed og sågar svamp blevet en del af billedet....

Jeg har testet positiv med udvikling siden 3+3 og er nu 3+6.. Jeg har selvfølgelig overvejet om jeg har fanget en bio når jeg nu har testet så tidligt, men der er god og tydelig udvikling i testene så jeg tillader mig at tro på det.

Jeg skal til læge i morgen og er noget spændt på hvad de siger. Har været igang med et større vægttab og har siden apr tabt 15 kg. Skal derfor have snakket med lægen om hvor mange kcal jeg skal sørge for at få nu...

Nå det var lidt om mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye tror jeg det er, det svinger i hvert fald en del, manden lider også lidt under det :shooter

 

Ahh.. det her var svar på noget, men tror jeg har klokket i det.. hmm.. og kan ikke finde ud af at slette..

Redigeret af Dbp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER