Mistel

Cake smash på Sjælland?

7 indlæg i dette emne

Jeg har efter lange overvejelser besluttet at jeg synes, at det der cake smash er ret sjovt. Så lange at den fotograf jeg har udset mig ikke har tid den dag, vi gerne vil til... Flot, migselv! Jeg synes, det skal være på selve 1 års-fødselsdagen, der ville vi nemlig alligevel tage fri fra arbejde, så vi kan være sammen alle sammen. Det er da en lidt stor dag, ikke? Den første fødselsdag... :) Og så tænkte vi lidt, at det var en sjov aktivitet for ham..

 

Nå - så er der nogen der kan anbefale en fotograf på Sjælland, der god til børn og kager?  :sandie

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har efter lange overvejelser besluttet at jeg synes, at det der cake smash er ret sjovt. Så lange at den fotograf jeg har udset mig ikke har tid den dag, vi gerne vil til... Flot, migselv! Jeg synes, det skal være på selve 1 års-fødselsdagen, der ville vi nemlig alligevel tage fri fra arbejde, så vi kan være sammen alle sammen. Det er da en lidt stor dag, ikke? Den første fødselsdag... :) Og så tænkte vi lidt, at det var en sjov aktivitet for ham..

 

Nå - så er der nogen der kan anbefale en fotograf på Sjælland, der god til børn og kager?  :sandie

Hvorhenne på Sjælland? Er det underordnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorhenne på Sjælland? Er det underordnet?

Ja altså, bor i nærheden af Roskilde. Hende vi ville have brugt bor i køge. Kører gerne til kbh ell lign. Men selvfølgelig skal det kunne fungere for Vitus også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, vi har været godt tilfreds med Christina Bode på Frederiksberg - men hun har vist ikke prøvet cake smash :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja altså, bor i nærheden af Roskilde. Hende vi ville have brugt bor i køge. Kører gerne til kbh ell lign. Men selvfølgelig skal det kunne fungere for Vitus også :)

Ellers tænker jeg på Blitz FOTO i Bagsværd... Hun, Annette Damgaard er super dygtig, men om hun har lavet cake smash ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar! :) Vi endte med at bruge Barbara Nolsøe i København - kan i øvrigt varmt anbefale :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER