Didda

Erfaringer - ny i behandlingsverden

285 indlæg i dette emne

Jo det har jeg. Det var normalt... Så ingen alarmer der... Men om der er andre aspekter, som har betydning for kort eller lang protokol det ved jeg ikke...

Herligt den var normal din prøve:) ja, jeg er mega uoplyst med alle de ting, ser frem til en samtale derude :) der er helt sikkert nogle flere ting der spiller ind, tænker jeg:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig også til at blive en smule klogere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig også til at blive en smule klogere!

Kan jeg godt forstå, det er en ny verden man begiver sig ud i, som man ikke lige havde håbet :( en masse nyt ord og begreber som man absolut ikke havde ønsket at stifte bekendtskab med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis... Selvom jeg egentlig synes jeg havde nettet tynd for information, men det dukker alligevel spørgsmål op undervejs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis... Selvom jeg egentlig synes jeg havde nettet tynd for information, men det dukker alligevel spørgsmål op undervejs...

Jeg har gjort det samme, ser virkelig frem til komme derud og kunne få svar:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver virkelig rart... Tror det er først gang jeg har glædet mig til november måned :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mange gange gennem forløbet projekt baby ofte tænkt på, hvordan jeg gerne vil fortælle min mand, at han skal være far. Det har jo været muligt, at skjule testdag for ham før i tiden. Men nu bliver han jo fuldt informeret, så "overraskelsesangrebet" forsvinder desværre nu... Har ellers altid glædet mig sådan til, at gøre hans almindelig dag til en af de bedste dage i hans liv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver virkelig rart... Tror det er først gang jeg har glædet mig til november måned :lolhit

November kan blive en herlig måned lige pludselig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh, det er snart tid til den sidste sæd analyse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mange gange gennem forløbet projekt baby ofte tænkt på, hvordan jeg gerne vil fortælle min mand, at han skal være far. Det har jo været muligt, at skjule testdag for ham før i tiden. Men nu bliver han jo fuldt informeret, så "overraskelsesangrebet" forsvinder desværre nu... Har ellers altid glædet mig sådan til, at gøre hans almindelig dag til en af de bedste dage i hans liv :kuller

Det er rigtigt, men så kan I glæde jer sammen og få gode nyheder sammen, det tror jeg bestemt også har sin glæde og hygge:) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget snart... Selvom jeg lige nu synes, at der er lang tid til tirsdag :lol Måske fordi der venter en lang weekend med arbejde lørdag fra 9 til 17...

Nu må vi se, hvordan det forløber. Det er jo heller ikke sikkert, at jeg ville kunne holde mund, når først de 2 streger havde vidst sig  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhh !! Min fridag ender total røvdårligt :klap Min mand er blevet fyret...

Han tager det helt stille og roligt - jeg derimod synes bare det hele er noget l...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhhh !! Min fridag ender total røvdårligt :klap Min mand er blevet fyret...

Han tager det helt stille og roligt - jeg derimod synes bare det hele er noget l...

Ej, hvor er jeg bare ked af det på jeres vegne :( :kram2

Får det betydning for jeres baby projekt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig træls... Han er på afløserkontrakt, dermed kunne de opsige ham med øjeblikkelig varsel. Heldigvis har et andet transportfirma givet ham arbejde i weekenden og næste uge. Så må vi se, om de ansætter ham når ugen er omme. Vi kunne jo håbe de har nok at lave til at kunne bruge en mand mere...

Tror ikke det får nogen betydning for projekt baby - vi må tage tingene som de kommer, men indtil nu er projekt baby stadig i "fuld" gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig træls... Han er på afløserkontrakt, dermed kunne de opsige ham med øjeblikkelig varsel. Heldigvis har et andet transportfirma givet ham arbejde i weekenden og næste uge. Så må vi se, om de ansætter ham når ugen er omme. Vi kunne jo håbe de har nok at lave til at kunne bruge en mand mere...

Tror ikke det får nogen betydning for projekt baby - vi må tage tingene som de kommer, men indtil nu er projekt baby stadig i "fuld" gang...

Øv hvor er det bare taveligt! Håber de andre har brug for en ekstra mand:) dejligt det ikke får betydning for jeres baby projekt:) det er også snart tirsdag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser i hvert fald finger for, at han har et nyt job snarest muligt... Det er en ekstra byrde at have på sine skuldre. Synes nu der er nok andet at tænke på og det er ikke til at forstå, at han kunne tage det så roligt... Men det er nok godt, at der er en af os, som tager det stille og roligt. Også hvad angår baby... Selvom jeg til tider godt kunne bruge, at han havde lyst til, at snakkede om det så meget som mig. Men så er det jo godt at vi har babyklar :loveshower

Meget snart tirsdag - nu skal min lange lørdag blot overstås :P Så er jeg noget spændt på, hvor længe der går før vi har svar på prøven. Det kommer på post :shooterIkke ligesom da vi fik foretaget første prøve ved en privat klinik, som gav svar allerede samme dag... Det kunne jeg nu godt bruge de også gjorde på klinikken, men må jo bare vente med tålmodighed....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser i hvert fald finger for, at han har et nyt job snarest muligt... Det er en ekstra byrde at have på sine skuldre. Synes nu der er nok andet at tænke på og det er ikke til at forstå, at han kunne tage det så roligt... Men det er nok godt, at der er en af os, som tager det stille og roligt. Også hvad angår baby... Selvom jeg til tider godt kunne bruge, at han havde lyst til, at snakkede om det så meget som mig. Men så er det jo godt at vi har babyklar :loveshower

Meget snart tirsdag - nu skal min lange lørdag blot overstås :P Så er jeg noget spændt på, hvor længe der går før vi har svar på prøven. Det kommer på post :shooterIkke ligesom da vi fik foretaget første prøve ved en privat klinik, som gav svar allerede samme dag... Det kunne jeg nu godt bruge de også gjorde på klinikken, men må jo bare vente med tålmodighed....

Der er kommet hurtigt svar på sædprøver min kæreste har fået taget, inden for en uge, mener jeg. Det er jo selvfølgelig ikke samme dag. Håber I får hurtigt svar, men I kan da spørge når det bliver afleveret:) de laver den jo samme dag, så svaret burde kunne fåes hurtigt;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop hvad de gør... Så det burde jo ikke tage lang tid, men det er først i slutning af november jeg får mens, så vi når det jo nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop hvad de gør... Så det burde jo ikke tage lang tid, men det er først i slutning af november jeg får mens, så vi når det jo nok

Hep hep de skal skynde sig:) lad os krydse finger for et forsøg i slut november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jo være fantastisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdag var jeg og den ene chef alene på job. Cheferne ved godt, at jeg og manden er på vej i behandling. Den omtalte chef har selv været i behandling for barnløshed, dog var der tale om uforklarlig barnløs. Nå tilbage til sagen... Jeg sagde til ham, at jeg altså kunne lugte et eller andet - noget mad. Så han konstaterede det nok var fra pizzariaet ved siden af. Lidt senere konstaterede jeg, hvad jeg mente jeg kunne lugte og det var ikke pizzamad. Hans kommentar var så "du tror ikke der har været gevinst i sprøjten?"... :kuller I wish...

Selv samme dag snakkede jeg med et par, som bor i samme kvarter som manden og jeg. De spurgte om vi havde børn, hvilket jeg måtte svare nej til. Hun mente bestemt vi bare skulle i gang "vi mangler børn i kvarteret" var kommentaren. :kuller I wish... Drømmer mig væk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdag var jeg og den ene chef alene på job. Cheferne ved godt, at jeg og manden er på vej i behandling. Den omtalte chef har selv været i behandling for barnløshed, dog var der tale om uforklarlig barnløs. Nå tilbage til sagen... Jeg sagde til ham, at jeg altså kunne lugte et eller andet - noget mad. Så han konstaterede det nok var fra pizzariaet ved siden af. Lidt senere konstaterede jeg, hvad jeg mente jeg kunne lugte og det var ikke pizzamad. Hans kommentar var så "du tror ikke der har været gevinst i sprøjten?"... :kuller I wish...

Selv samme dag snakkede jeg med et par, som bor i samme kvarter som manden og jeg. De spurgte om vi havde børn, hvilket jeg måtte svare nej til. Hun mente bestemt vi bare skulle i gang "vi mangler børn i kvarteret" var kommentaren. :kuller I wish... Drømmer mig væk :7himmel

Sød episode på dit job og med naboerne:) det er nemt at drømme sig væk :7himmel

Håber det løser sig med din mands job, og du kom godt igennem din lange arbejdsdag i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt hyggeligt..

Vi tror på det bedst med job... Det var en god dag bortset fra 2 åbent huse, hvor der ingen kom. Familiehygge hos min mor og hendes kæreste sammen med mine to søstre, svoger og nevø. ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt hyggeligt..

Vi tror på det bedst med job... Det var en god dag bortset fra 2 åbent huse, hvor der ingen kom. Familiehygge hos min mor og hendes kæreste sammen med mine to søstre, svoger og nevø. ❤️

Skal I sælge hus? Hvor lyder det hyggeligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg er uddannet ejendomsmægler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER