Didda

Erfaringer - ny i behandlingsverden

285 indlæg i dette emne

Det er simpelthen dejligt... Nej desværre ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er simpelthen dejligt... Nej desværre ikke.

Vi håber der er svar til dig inden så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du forresten fået svar på din stofskifte prøve? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har intet hørt... Så regner med alt er normalt ellers havde vi nok hørt noget. Har dog overvejet at ringe og høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har intet hørt... Så regner med alt er normalt ellers havde vi nok hørt noget. Har dog overvejet at ringe og høre.

Jeg ville ringe, bare for at være sikke, med mindre der ligger en fast aftale om de ikke gav lyd, hvis den var fin. Er der en dato på den næste prøve fra din mand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aftalen var de vil give besked, hvis min mands blodprøve viste, at han skulle have ekstra D vitamin... De snakkede ikke om de andre prøver, så vidt jeg kan huske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aftalen var de vil give besked, hvis min mands blodprøve viste, at han skulle have ekstra D vitamin... De snakkede ikke om de andre prøver, så vidt jeg kan huske (der er dog mange informationer, så ikke usandsynlig, at jeg har glemt noget) Nu venter vi blot på det bliver d 4 november, hvor manden skal aflever ny sædprøve til analyse. Nu har min cyklus skubbet sig en del, så næste mens er først i slut november, så forhåbentlig kommer vi i behandling før det nye år...

Der er så meget info i den her verden, det er med at holde tungen lige i munden;) spændende med den analyse den 4, hep hep på godt resultat:)

Lad os håbe I står forreste i køen i 2015 :) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt blive lidt rundtosset ☺️ Der bliver meget spændende. Men tænker ikke den er så meget bedre, at vi undgår ivf eller icsi... Men det gør nu heller ikke så meget. Det vigtigste er, at der sker noget... Tak Og i lige måde! Det fortjener I!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt blive lidt rundtosset ☺️ Der bliver meget spændende. Men tænker ikke den er så meget bedre, at vi undgår ivf eller icsi... Men det gør nu heller ikke så meget. Det vigtigste er, at der sker noget... Tak Og i lige måde! Det fortjener I!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert det vigtigste! Hvordan baby bliver til er også fuldstændig ligegyldigt. Så længe vi alle får vores ønskede guldklumper... Selvom det ville have været rart at kunne klare "ærterne" selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt sikkert det vigtigste! Hvordan baby bliver til er også fuldstændig ligegyldigt. Så længe vi alle får vores ønskede guldklumper... Selvom det ville have været rart at kunne klare "ærterne" selv.

Ja, ville være så fedt at kunne klare det derhjemme, det er så trist når det ikke kan lade sig gøre :(

Men baby kom gerne, selvom hjælpen skal til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg snakket med klinikken om vores prøver. :yay Grunden til, at de endnu ikke havde sendt brev med svarene skyldes, at de vil vente til sædanalysen.... Meeen der er altså alligevel lang tid til november.

Alt så fint ud. Mandens D-vitamin niveau var indenfor normalen, men i den lavere ende. Så det var godt han er begyndt med at tage D-vitamin. Ingen HIV og hepatitis, men det var jo heller ikke lige forventet :bunny

Mit stofskifte var også normal... Så ingen "farer" der :lol Så nu må der gerne snart blive november!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg snakket med klinikken om vores prøver. :yay Grunden til, at de endnu ikke havde sendt brev med svarene skyldes, at de vil vente til sædanalysen.... Meeen der er altså alligevel lang tid til november.

Alt så fint ud. Mandens D-vitamin niveau var indenfor normalen, men i den lavere ende. Så det var godt han er begyndt med at tage D-vitamin. Ingen HIV og hepatitis, men det var jo heller ikke lige forventet :bunny

Mit stofskifte var også normal... Så ingen "farer" der :lol Så nu må der gerne snart blive november!

Dejligt, det hele var så fint :) skønt med dit stofskifte :yay

Hep hep for det bliver november, gerne lidt hurtigt;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige erfaret, at der faktisk kun er 13 dage til 4 november !! Skønt at noget der føltes langt væk faktisk er så tæt på...! ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan det hurtigt blive :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nærmere sig med den 4 november, hep hep:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage ! Har lige sms'et med min mand omkring det - han sover nemlig i lastbilen indtil onsdag. Vi er så småt ved at være lige spændt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 dage ! Har lige sms'et med min mand omkring det - han sover nemlig i lastbilen indtil onsdag. Vi er så småt ved at være lige spændt...

Kan virkelig godt forstå I er spændte:) ved I hvad der skal ske efter den prøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi har svar står den på behandling. IVF eller ISCI tyder alt på... Får først mens i slut november, så afhængig af om det er kort eller lang behandling, så bliver det start dec eller januar pga juleferie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi har svar står den på behandling. IVF eller ISCI tyder alt på... Får først mens i slut november, så afhængig af om det er kort eller lang behandling, så bliver det start dec eller januar pga juleferie...

Ihhhh, hvor spændende så er der jo en plan:) du ved ikke om det bliver kort eller lang endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke... Så er noget spændt på, hvad de kommer frem til. Det vat rart, hvis man selv kunne bestemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre ikke... Så er noget spændt på, hvad de kommer frem til. Det vat rart, hvis man selv kunne bestemme...

Jeg har ikke helt styr på hvornår man vælger det ene fremfor noget andet. Håber på en god prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg heller ikke. Det eneste info jeg fik var, at hvis mit stofskifte var højt så skulle de være mere forsigtig vedr overstimulering, så vil de sandsynligvis vælge kort behandling. ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg heller ikke. Det eneste info jeg fik var, at hvis mit stofskifte var højt så skulle de være mere forsigtig vedr overstimulering, så vil de sandsynligvis vælge kort behandling. ??

Kan ikke lige huske om du har hørt mere på det stofskifte? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det har jeg. Det var normalt... Så ingen alarmer der... Men om der er andre aspekter, som har betydning for kort eller lang protokol det ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER