Didda

Erfaringer - ny i behandlingsverden

285 indlæg i dette emne

Håber så inderligt, at februar bliver startskuddet... Men jeg bliver hele tiden skuffet - jeg er også dum, at sætte næsen op efter det... :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kiss man skal sætte næsen op efter en bebs, ellers så ville det da helt skørt at starte behanling, sweety :kram2 Jeg håber sådan for jer, I får et godt svar på de blodprøver og kommer til samtale i januar og kan skyde projektet i gang i februar :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sat næsen op efter en bebs... Det er jo nødvendigt med det projekt ellers bliver det bare en lang kamp for ingenting...

Tænkte mere på, at det er dumt at sætte næsen op efter januar... Gjorde jo nøjagtig samme med december. :sm Det er jo tåbeligt når de intet har sagt. Men man håber jo sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sat næsen op efter en bebs... Det er jo nødvendigt med det projekt ellers bliver det bare en lang kamp for ingenting...

Tænkte mere på, at det er dumt at sætte næsen op efter januar... Gjorde jo nøjagtig samme med december. :sm Det er jo tåbeligt når de intet har sagt. Men man håber jo sådan!

Man skal holde modet oppe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :stork 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :stork

:stork 'en er da bare rum/retnings forstyrret, den skal lige finde vej til os :haha

Dens gps er ikke opdateret :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der må være en fejl i den.... :stork  :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der må være en fejl i den.... :stork  :haha

Den må opdateres så den kan finde vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-2960-0-40214000-1417715060_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha :lolhit hvor k... Hvor er den bare skæg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha!!!! Det er squ humor :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grinte jeg nemlig også meget af da den blev postet i vores behandlingsgruppe på fb ;) så nu i snakkede om storken skulle i da lige ha et grin også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk... Dejligt at grine lidt af det også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grinte jeg nemlig også meget af da den blev postet i vores behandlingsgruppe på fb ;) så nu i snakkede om storken skulle i da lige ha et grin også

Den var simpelthen så skæg, jeg var flad af grin :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så modtog vi svaret på kromosomanalysen en lille måned efter prøven blev taget. Alt var normalt. Så det var skønt at vide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det herinde hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget stille i tiden. Vi tilmeldte os behandling d. 26. januar til ICSI med lang protokol. Jeg startede på næsespray og derefter Ganol-f. Ikke en hel masse gener, dog hovedpine i en uges tid. D. 12. marts gik jeg til ægudtagning og var så stolt, da jeg havde hele 19 æg. :glad  De sagde dog, at jeg var på grænsen til overstimulering, så det var vigtigt, at jeg var opmærksom på min krop frem til ægoplægning. Efter ÆU var jeg noget mørbanket og stod jeg for længe op ad gangen blev jeg en smule utilpas, men ellers havde jeg det godt. ÆU var om torsdagen og den efterfølgende uge havde jeg fri, således jeg kunne passe og pleje mig selv. Tirsdag mødte vi til ægoplægning, hvor vi desværre fik at vide, at kun 4 æg havde klaret sig til blastocyster. Kun 1 æg var fryseegnet, så det var noget af et slag. Men tænkt "skidt med det", der skal kun et æg til... De spurgte ind til, hvordan jeg havde haft det siden ÆU. Jeg blev scannet og havde vand i bughulen. Desværre turde vores læge ikke at lægge æg op, så det blev lige andet slag! Jeg var grædefærdig... :boo  Vi fik at vide, at vi havde 2 valg: fryseæg eller ICSI kort protokol. Men uanset hvad vi besluttede os for, så måtte vi ikke gå i gang i næste cyklus. Så vi venter på at jeg får mens d. 26/4 (hvis min krop opfører sig ordentlig)... Det har været en virkelig hård omgang... :sm

 

Tak fordi du spørger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder ikke sjovt! Træls at der ikke var så mange æg der overlevede. Hvor mange røg i fryseren når forsøget blev afbrudt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 1 :boo Så det var virkelig hårdt og sluge... Al den tid med hormoner mv. og så får vi kun et "sølle" æg ud af det... Det var en virkelig hård dag - 3 slag på en gang var virkelig mere end jeg kunne klare på en gang... :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :( håber i snart kan komme i gang igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også!! Tak :kram2

Hvordan går det hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også!! Tak :kram2

Hvordan går det hos dig?

Jamen det går fantastisk. Jeg fik et guldæg fra frys op den 20. februar og det ruger jeg stadig på :kuller Er pt 10+4 :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber frys giver bonus her. Vi har valgt at give det ene æg chancen... Bebs har det godt og vokser som det skal?? Nyder du graviditeten???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun været til en enkelt scanning, men der var den helt super, med fint hjerteblink. Jeg vil ikke sige jeg nyder det. Jeg har været syg i 2 uger, plus kvalme, madlede og blod i de første uger. Men jeg er glad og lykkelig over at være gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ikke særlig dejligt... Håber snart der er ovre med gener så du kan nyde din graviditet. Det må også blive skønt at komme forbi de 12 uger. Årh hjerteblink, det må være noget helt særligt at opleve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER