Guldpigen

IUI - andre som er i gang nu?

136 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde der får bivirkninger af hormonerne? Siden jeg er startet på hormonerne har jeg godt nok mistet meget hår især i tindingen i den ene side :( fået fedtet hovedbund og syntes jeg kommer nemmere til at lugte lidt under armene. Andre der oplever det samme?

Har muligvis haft lidt mere fedtet hud end normalt, når jeg har været på Pergotime, men ellers har mine bivirkninger været anderledes end dine. Jeg har haft hovedpine, træthed og oppustethed. Det har primært været på dag 2 og 3 med pillerne, hvorefter det er aftaget på dag 4 og 5. Du kan læse mere om bivirkningerne her: http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/1012

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen herinde der får bivirkninger af hormonerne? Siden jeg er startet på hormonerne har jeg godt nok mistet meget hår især i tindingen i den ene side :( fået fedtet hovedbund og syntes jeg kommer nemmere til at lugte lidt under armene. Andre der oplever det samme?

Hej Lui

Ja både på Pergotime og Gonal. TRÆT! Med træt på. Lugt under armene. Taber ret meget hår. Anderledes afføring. Ømme bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lui

Ja både på Pergotime og Gonal. TRÆT! Med træt på. Lugt under armene. Taber ret meget hår. Anderledes afføring. Ømme bryster.

Ja træthed og hovedpine kender jeg også til men det er kun den tid jeg er på det. Håber ikke jeg mister meget mere hår!! Og krydser fingre for at det blir sidste omgang med hormoner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tilslutte mig træthed, oppustethed og især kvalme:( Jeg skulle selvfølgelig på kursus de dage, hvor jeg fik Pergotime, og vi kørte godt en time hver vej. Fy føj, hvor blev jeg køresyg! Jeg plejer aldrig at blive køresyg ellers!

Nu håber jeg bare, at de 12 mio soldater og 3 æg hygger sig og laver en baby, så det blev første og sidste gang med hormoner i denne omgang:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjælp Lige et spørgsmål kan simpelthen ikke huske det :( er lige startet op på pergotime igen Idag skal tage 2 om dagen a 50 mg skal jeg tage begge på en gang eller en om morgen og en om aften ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjælp Lige et spørgsmål kan simpelthen ikke huske det :( er lige startet op på pergotime igen Idag skal tage 2 om dagen a 50 mg skal jeg tage begge på en gang eller en om morgen og en om aften ???

Jeg fik samme dosis og tog 1 stk kl 06 og 1 stk. Kl 18:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik samme dosis og tog 1 stk kl 06 og 1 stk. Kl 18:)

Ok super tak for svaret :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjælp Lige et spørgsmål kan simpelthen ikke huske det :( er lige startet op på pergotime igen Idag skal tage 2 om dagen a 50 mg skal jeg tage begge på en gang eller en om morgen og en om aften ???

 

 

Jeg fik samme dosis og tog 1 stk kl 06 og 1 stk. Kl 18:)

 

Jep - en om morgenen og en om aftenen. God 'fornøjelse' :) :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - en om morgenen og en om aftenen. God 'fornøjelse' :) :) :goodluck

Tak tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg er også igang med iui 2 forsøg CD 8.. Jeg har PCO og min kærestes sædkvalitet er nedsat.. har været på pergotime nogle gange, men det virker ikke helt som det skal så nu jeg på hormonsprøjte og er startet på metformin i dag også.. Vi har prøvet i over 2 år så håber snart det lykkes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hjælp Lige et spørgsmål kan simpelthen ikke huske det :( er lige startet op på pergotime igen Idag skal tage 2 om dagen a 50 mg skal jeg tage begge på en gang eller en om morgen og en om aften ???

En morgen og en aften fik jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg er også igang med iui 2 forsøg CD 8.. Jeg har PCO og min kærestes sædkvalitet er nedsat.. har været på pergotime nogle gange, men det virker ikke helt som det skal så nu jeg på hormonsprøjte og er startet på metformin i dag også.. Vi har prøvet i over 2 år så håber snart det lykkes :-)

Krydser fingre for dig!!!! Jeg afventer 4 forsøg med IUI med cirka samme cocktail som dig. Har fået methformin 1 år nu, har både fået pergotime, Gonal og Menopur, tror snart ikke de kan finde på andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen herinde der får bivirkninger af hormonerne? Siden jeg er startet på hormonerne har jeg godt nok mistet meget hår især i tindingen i den ene side :( fået fedtet hovedbund og syntes jeg kommer nemmere til at lugte lidt under armene. Andre der oplever det samme?

Bivirkninger af pergotime har jeg haft hovedpine

hedeture op til en uge efter jeg har taget dem..

Gonal og methformin kan jeg ikke udtale mig om endnu da jeg lige er startet.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig!!!! Jeg afventer 4 forsøg med IUI med cirka samme cocktail som dig. Har fået methformin 1 år nu, har både fået pergotime, Gonal og Menopur, tror snart ikke de kan finde på andet.

Håber også det snart lykkes for jer snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville lige høre om der er andre der har oplevet noget lignende som jeg oplever lige pt da jeg er lidt bekymret :( sidste gang lykkes det os ikke at gennemføre behandling pgr mit æg var sprunget eller de kunne ikke finde det til scanning. Ca halvanden uge senere begyndte jeg at få utrolig stor tissetræng har selvfølgelig tager tester alle negativ min mens kom 5 dage over tid. Er nu begyndt på hormoner igen og tissetrængen er der stadig måske endnu mere og tisser store mængder når jeg går på toilettet. Og nu opdager jeg at mit tis slet ikke har nogen farve det er helt gennemsigtig man kan slet ikke se jeg har tisset nede i toilettet:( åhh er bare så bange for der måske er sket noget magter bare ikke at denne her gang også skal gå galt så er det 4 gang på hormoner uden at gennemføre et forsøg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville lige høre om der er andre der har oplevet noget lignende som jeg oplever lige pt da jeg er lidt bekymret :( sidste gang lykkes det os ikke at gennemføre behandling pgr mit æg var sprunget eller de kunne ikke finde det til scanning. Ca halvanden uge senere begyndte jeg at få utrolig stor tissetræng har selvfølgelig tager tester alle negativ min mens kom 5 dage over tid. Er nu begyndt på hormoner igen og tissetrængen er der stadig måske endnu mere og tisser store mængder når jeg går på toilettet. Og nu opdager jeg at mit tis slet ikke har nogen farve det er helt gennemsigtig man kan slet ikke se jeg har tisset nede i toilettet:( åhh er bare så bange for der måske er sket noget magter bare ikke at denne her gang også skal gå galt så er det 4 gang på hormoner uden at gennemføre et forsøg :(

Syntes i ik det lyder underligt overvejer at tage til lægen imorgen?skal til 1 scanning torsdag ved ikke om jeg bare skal vente og se hva de siger? Hva ville i have gjort? er ret bekymret for om der er sket noget også fordi der er gået noget galt de andre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen som har symptomer på graviditet? Her sker der ikke så meget endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes i ik det lyder underligt overvejer at tage til lægen imorgen?skal til 1 scanning torsdag ved ikke om jeg bare skal vente og se hva de siger? Hva ville i have gjort? er ret bekymret for om der er sket noget også fordi der er gået noget galt de andre gange.

Jeg ville vente, tror jeg. Jeg tror umiddelbart ikke, det er noget, din praktiserende læge, kan gøre så meget ved..

Ser lige, at det er nogle dage siden, at du spurgte - hvad endte du med at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vente, tror jeg. Jeg tror umiddelbart ikke, det er noget, din praktiserende læge, kan gøre så meget ved..

Ser lige, at det er nogle dage siden, at du spurgte - hvad endte du med at gøre?

. Jeg endte med at vente :) skal til 1 scanning imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

. Jeg endte med at vente :) skal til 1 scanning imorgen håber virkelig det lykkes os at få et forsøg denne her gang og mine æg ser fine ud tror ikke jeg kan holde til at det mislykkes igen :(

Jeg krydser fingre for dig. Jeg skal selv til skanning i forbindelse med fjerde IUI-forsøg i denne omgang i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig. Jeg skal selv til skanning i forbindelse med fjerde IUI-forsøg i denne omgang i morgen...

Så sender jeg en masse :goodluck til dig også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig. Jeg skal selv til skanning i forbindelse med fjerde IUI-forsøg i denne omgang i morgen...

Hej Lise kom lige til at tænke på dig om det gik godt til skanning Idag? Her så det heldigvis fint ud der var 3 æg 2 på den ene side og 1 på den anden side skal skannes igen lørdag morgen :) er bare så glad for der ikke var noget galt som jeg frygtede :) håber også det så fint ud ved dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdate her fra.. Er på 14 CD og var til scanning i dag og der var ikke nogle "store nok" (10mm) æg så skal scannes igen på mandag.. Er lidt nervøs for der er noget der skal gå galt det er første forsøg på gonal-F og metformin.. Men positive tanker (jeg prøver ) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til scanning Idag og der var et æg der voksede som det skulle skal tage 75mg gonal f Idag og ovtrielle sprøjten imorgen aften kl 21 og så insemineres tirsdag :) uhh jeg er så spændt de sidste 3 gange jeg har været på hormoner er det gået galt og forsøget blev ikke fuldgjordt . Nu håber jeg virkelig det lykkes for os :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til scanning Idag og der var et æg der voksede som det skulle skal tage 75mg gonal f Idag og ovtrielle sprøjten imorgen aften kl 21 og så insemineres tirsdag :) uhh jeg er så spændt de sidste 3 gange jeg har været på hormoner er det gået galt og forsøget blev ikke fuldgjordt . Nu håber jeg virkelig det lykkes for os :glad

Jeg håber det lykkes for jer og hvor er det dejligt at det endelig lykkes..!!!

Jeg håber jeg kan komme med samme besked på mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER