maria-stephanie

vind et fertilitetsforløb

1 indlæg i dette emne

Hej! jeg smider lige en tekst ud her også, måske har det interesse for nogen, hvis ikke må I undskylde spam!


 


Kære netværk, vil i ikke være søde at dele min status;


Jeg søger 3 kvinder der ønsker at blive gravide og som gerne vil vinde et fertilitetsforløb;


Da jeg nu er blevet selvstændig, vil jeg gerne "låne" 3 kvinder eller par der har forsøgt at blive gravide uden held eller har PCO. jeg er ved at afslutte min prof.bachelor i global nutrition and health, og har det sidste år taget et speciale i fertilitet og graviditet ved siden af mit studie. I tillæg er jeg uddannet personlig træner og arbejder som dette fuldtid med et speciale i træning for øget fertilitet og træning under graviditet.


endvidere samarbejder jeg med 1 fertilitetsklinik i dk og 1 i tyskland.


jeg har brug for 3 der er klare på at prøve noget nyt for at opnå en ønsket graviditet, nogen der ønsker at lave ændringer i kosthold og aktivitets rutiner, samt nogen der har et ønske om at opnå et sundt graviditetsforløb med reduceret risici for komplikationer og spontan abort. Forløbet starter op i september.


mine krav er at du er over 25, bor i skandinavien og mindst i 8 mnd har forsøgt at blive gravid.


Et forløb indeholder:


en personlig eller tlf samtale med fokus på kost


en kostplan og eventuelle rættelser af kostplanen


En opfølgingssamtale


en træningsplan


2 træningsprogram


en personlig træner time (hvis du bor i dk eller no)


(værdi; 2.650 dk)


hvis dette lyder interessant bedes du skrive en ansøgning om hvorfor det er dig jeg skal hjælpe til personaltrainer.mariadior@hotmail.com (husk at vedlægge dit tlf nr) inden den 25.august


en kostplan og eventuelle rættelser af kostplanendin situation, så vil jeg ringe dig op til en uforpligtende samtale


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER