Sukkergrisen

Medicinsk MA

33 indlæg i dette emne

Hej piger. 


 


Nåh så blev det min tur. 


På onsdag om en uge skal jeg have en medicinsk MA. 


Skulle have været i uge 9 idag,  men det var gået i stå i uge 5 el 6 Ca. For godt en måned siden. 


 


Er så ked af det! 


Og vi kan først komme igang med ivf igen sidst i oktober eller først i november. 


Fordi jeg skal bløde to gange inden de vil starte med en igen. 


Så idag har mig og kæresten ædt en fed pizza,  og købt en masse chips og Pepsi Max. 


Vræææææl. 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

 

Hej piger. 

 

Nåh så blev det min tur. 

På onsdag om en uge skal jeg have en medicinsk MA. 

Skulle have været i uge 9 idag,  men det var gået i stå i uge 5 el 6 Ca. For godt en måned siden. 

 

Er så ked af det! 

Og vi kan først komme igang med ivf igen sidst i oktober eller først i november. 

Fordi jeg skal bløde to gange inden de vil starte med en igen. 

Så idag har mig og kæresten ædt en fed pizza,  og købt en masse chips og Pepsi Max. 

Vræææææl. 

 

ååhh hvor er jeg ked af at høre det, puha det skal bare overstås og så lade tiden gå hurtig til ny behandling.. pøj pøj og nyd jeres skønne uartige mad  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhh hvor er jeg ked af at høre det, puha det skal bare overstås og så lade tiden gå hurtig til ny behandling.. pøj pøj og nyd jeres skønne uartige mad  :kiss

 tak <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det da ik fair at sku vente en hel uge....har selv prøvet MA og skulle vente en weekend....og føj tiden er lang.....

Føler med jer.....kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det da ik fair at sku vente en hel uge....har selv prøvet MA og skulle vente en weekend....og føj tiden er lang.....

Føler med jer.....kram herfra

 

De ville se om jeg begyndte at bløde af mig selv..men tror næppe..når jeg ikke har gjort det endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er virkeligt synd for dig (og jer), at graviditeten ikke blev til noget, øv!! :( :( Håber den MA kommer til at gå nemt og uden smerter! Stort knus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg ked af det, på jeres vegne.. Var igennem en MA i september, og det var satme hårdt psykisk. Giv dig (jer) tid og lov til at tude og være ked af det, for det er skide unfair.

Det virker måske morbid, men jeg fandt en lille trøst i, at tænke, at barnet havde en fejl, som vi så skulle tage stilling til ved NF/MD og at den beslutning nu var taget for os.

Masser af kram til jer begge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg ked af det, på jeres vegne.. Var igennem en MA i september, og det var satme hårdt psykisk. Giv dig (jer) tid og lov til at tude og være ked af det, for det er skide unfair.

Det virker måske morbid, men jeg fandt en lille trøst i, at tænke, at barnet havde en fejl, som vi så skulle tage stilling til ved NF/MD og at den beslutning nu var taget for os.

Masser af kram til jer begge...

 

Det er osse rigtig..men nu var der jo hele 2..hvis den ene så bare havde overlevet :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ked af, at det ikke fik den udgang du havde håbet :kram2

Synes også en uge er længe du skal vente!

Har du overvejet at ringe til dem og spørge om det kan passe?

Jeg havde en mistet abort (MA) man egentlig troede var en SA! Det startede en tirsdag og lørdag blev det opdaget at det hele sad tilbage og skulle fjernes. Jeg fik lavet en udskrabning om tirsdagen, efter jeg havde grædt og skabt mig over, at jeg ikke magtede tanken om noget dødt indeni længere :(

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er jeg rigtig ked af !! :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre! Hvem siger mad ikke trøster. Jeg tog lige hele pladen Marabou alene da jeg havde min. Ok flere af dem. Der er ikke andet for end at græde og så prøve igen. Vi skal igang igen med behandling denne cyklus. Jeg har haft rester siddende siden marts, så hvis du begynder at bløde selv, så få dem til at tjekke alt er ude. Online kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen <3

 

de ville se om jeg ikke kunne bløde selv..derfor en uge..men jeg tror det næppe, for har hverken haft ondt eller blødt..har ikke blødt i to mdr....men det er os lige meget..er så ked af det, at jeg skal bare spise ALT hvad jeg ikke må :'(

 

og hun sagde osse, at hvis de piller jeg får om en uge ikke virker, så får jeg nogle flere, og så hvis det heller ikke virker, så kan jeg få en udskrabning..men kunne self bare bede om en udskrabning, hvis det ikke virker første gang..istedet for alle de piller..

 

og jeg skal farve hår, og drikke til mit bryllup i sep. osv...jeg skal gå amok engang!

Når vi alligevel først kan komme til ny ivf behandling om et par mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde alle sammen <3

 

de ville se om jeg ikke kunne bløde selv..derfor en uge..men jeg tror det næppe, for har hverken haft ondt eller blødt..har ikke blødt i to mdr....men det er os lige meget..er så ked af det, at jeg skal bare spise ALT hvad jeg ikke må :'(

 

og hun sagde osse, at hvis de piller jeg får om en uge ikke virker, så får jeg nogle flere, og så hvis det heller ikke virker, så kan jeg få en udskrabning..men kunne self bare bede om en udskrabning, hvis det ikke virker første gang..istedet for alle de piller..

 

og jeg skal farve hår, og drikke til mit bryllup i sep. osv...jeg skal gå amok engang!

Når vi alligevel først kan komme til ny ivf behandling om et par mdr...

 

Åhh Sukkergrisen. Hvor er jeg ked af at læse, at du har mistet begge. Det er bare ikke fair!

Der skal være plads til at skeje ud, spise og drikke det man har lyst til, og få bragt orden tilbage i hjertet og hovedet.

 

Jeg håber sådan for dig og din kommende mand, at I må få en fantastisk dag i september. Alt det bedste herfra  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvis du har muligheden for der, kan du så ikke bede om en udskrabning? Det gør processen meget hurtigere, da det er overstået på den samme dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvis du har muligheden for der, kan du så ikke bede om en udskrabning? Det gør processen meget hurtigere, da det er overstået på den samme dag.

Joh det kunne jeg self ringe og høre om idag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Sukkergrisen. Hvor er jeg ked af at læse, at du har mistet begge. Det er bare ikke fair!

Der skal være plads til at skeje ud, spise og drikke det man har lyst til, og få bragt orden tilbage i hjertet og hovedet.

Jeg håber sådan for dig og din kommende mand, at I må få en fantastisk dag i september. Alt det bedste herfra :kiss

Tusind tak for de søde ord <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det gør mig ondt :(

Jeg håber, at I får et skønt bryllup, og at der hurtigt er en ny baby på vej til jer:-*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig.. ØV det er aldrig sjovt sådan noget.. 

Jeg har været igennem en MA, da jeg var 16 år, da var jeg 12 uger henne, og min mor havde sat det hele i gang, men bortset fra det.. 

Jeg skriver også til dette til dig fordi at jeg vil give dig et kæmpe stort råd.. 

MA gør MEGA ondt, og det er bare ikke fedt, så når du er kommet hjem igen, så sørg for at din kæreste passe godt på dig, og får du ondt, så sæt en stol ud under bruseren (hvis du har badekar, så gør den klar) og så hold det varme vand hen over din mave.. Det tager lidt af smerterne.. 

Du er velkommen til at skive jeg kan dele min "erfaring" med det.. 

Med som sagt, kæmpe kram til dig/jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig.. ØV det er aldrig sjovt sådan noget.. 

Jeg har været igennem en MA, da jeg var 16 år, da var jeg 12 uger henne, og min mor havde sat det hele i gang, men bortset fra det.. 

Jeg skriver også til dette til dig fordi at jeg vil give dig et kæmpe stort råd.. 

MA gør MEGA ondt, og det er bare ikke fedt, så når du er kommet hjem igen, så sørg for at din kæreste passe godt på dig, og får du ondt, så sæt en stol ud under bruseren (hvis du har badekar, så gør den klar) og så hold det varme vand hen over din mave.. Det tager lidt af smerterne.. 

Du er velkommen til at skive jeg kan dele min "erfaring" med det.. 

Med som sagt, kæmpe kram til dig/jer

 

Jeg har fået lavet min tid om til mandag.

Så skal vi snakke om det skal være MA eler udskrabning.

Jeg tænker bare, at hvis jeg får en MA, og det hele ikke kommer ud, så skal jeg jo alligevel have en udskrabning, så hvorfor ikke starte med det.. :)

 

Min kæreste og kommende mand er heldigvis så sød til at varte op, så det skal nok gå :)

 

Og tusind tak <3

 

Det må ha været hårdt for dig :( Og ikke mindst at ens mor gjorde det :( Selvom jeg godt ved man er ung, når man er 16, men hun kunne da have hjulpet dig :)

 

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du tænker at vælge en udskrabning med det samme, hvis det kan lade sig gøre.... Det er svært nok i forvejen, uden du skal igennem en medicinsk abort også :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige for opklarings skyld - MA står for missed abortion, altså at man bærer en død graviditet, som kroppen ikke selv kan skille sig med. Modsat en SA, som står for spontane abortion.

En MA kan fjernes enten ved udskrabning eller som en medicinsk abort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige for opklarings skyld - MA står for missed abortion, altså at man bærer en død graviditet, som kroppen ikke selv kan skille sig med. Modsat en SA, som står for spontane abortion.

En MA kan fjernes enten ved udskrabning eller som en medicinsk abort.

Alt det er vidste jeg også godt.

Vidste bare ikke hvordan jeg skulle formulere mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER