sandbbl

Hvornår "offentliggøre" i jeres graviditet?

15 indlæg i dette emne

Mine forældre og søskende og svigerforældrene har fået det at vide ... Men ved ikke helt hvornår resten af familien og dvs. Venner bør få det at vide.....

Er i 8+3 og vi skal til årets familiefest imorgen, hvor det ville være fedt at fortælle bla. Også fordi jeg døjer med så meget kvalme og svimmelhed så jeg må finde på "løgne" for at melde afbud til ting (hader at lyve)

Hvad synes i er klogest ?

Btw. Blev scanner i uge 7 og alt var i skønneste orden der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med min første sagde vi det 4+2 og 4+3 til familierne + nære venner.

Facebook blev først brugt da vi vidste kønnet 14+2

Denne gang tror jeg det bliver efter NF, jeg vil lige have syn for sagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nærmeste familie og venner vidste det næsten med det samme pga. vi har været i behandling og det vidste de og spurgte derfor self.. Svigermor fortalte det så til hele svigerfamilien i lørdags.. Var jeg ikke så glad ved.. Min familie får det nok af vide til vores bryllup hvor jeg vil være 10+4.. Vi skal se baby igen på tirsdag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi offentliggjorde det til familien med det samme :) de vidste jo at vi skulle i behandling, og vi havde meget svært ved at skulle holde det hemmeligt. De nærmeste venner og mine kollegaer har fået det at vide lidt efter lidt.

Tænker at vi lægger det på facebook enten efter første lægebesøg eller nf. Det ved vi ikke helt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en håndfuld veninder/venner og så min mor der ved det. jeg er i 6+2 og skal til tidlig scanning i uge 34. 

Hvornår vi fortæller resten af familien det, har vi ikke besluttet, manden synes vi skal vente til NF. 

Tilgengæld regner jeg ikke med at offentliggøre noget på Facebook, da jeg vil fortælle alle det før det er nødvendigt, men det kunne være sjovt at ligge et billed op af guldklumpen efter fødslen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ladet det sive lige så stille efterhånden som vi har mødt folk.

Min svigermor fik det at vide på sin fødselsdag 4 dage efter positiv test. En uge efter fik mine forældre det at vide og mine nærmeste kolleger + nærmeste chef. så fortalte vi det til de mest fortrolige og så siden hen som vi mødte folk. Jeg er 9+6 i dag og det er næsten umuligt at skjule!

Efter NF kommer det på facebook og mine bedsteforældre får det at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ladet det sive lige så stille efterhånden som vi har mødt folk.

Min svigermor fik det at vide på sin fødselsdag 4 dage efter positiv test. En uge efter fik mine forældre det at vide og mine nærmeste kolleger + nærmeste chef. så fortalte vi det til de mest fortrolige og så siden hen som vi mødte folk. Jeg er 9+6 i dag og det er næsten umuligt at skjule!

Efter NF kommer det på facebook og mine bedsteforældre får det at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lod det først komme ud efter NF, da vi ville være sikre på at alt var ok og så var den kritiske fase overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fortalt forældre + allernærmeste venner det. Er nok også nødt til at fortælle det på jobbet i næste uge, hvis denne kvalme fortsætter - jeg kan seriøst ingenting :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til min mor 4+0 ca., dagen efter positiv test. I løbet af et par uger havde hele familien og de venner vi havde set, fået det at vide.

Jeg bliver simpelthen så syg de første mange uger, så ka på ingen måde holde det hemmeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun fortalt det til min mor, og min kost vejleder jeg har ift træning :) Men da det I Norge ikke er lovligt at få NF, man kan dog betale sig fra det, ved jeg ikke helt hvornår vi fortæller noget til resten :) Men det bliver nok omkring uge 12, så vi er over det kritiske punkt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vi fortalt begge vores forældre det, samt vores søskende. Men længere ud i familien må vente til efter nf, så vi er sikre på alt er som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev "outet" på facebook i uge 8 :-). Det var ikke lige planen, men hvad pokker. Det gjorde ikke noget, g det var en dejlig nyhed at dele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På tirsdag efter NF :yay  Min mand vil have det er en hemmelighed de første 12 uger.... min mor og veninde ved det dog :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER