Sparklinrock

Pergotime i restordre - what to do?

12 indlæg i dette emne

Skal starte på pergotime tabletter lørdag formiddag, og fertilitetsklinikken har lavet en recept til mig. Men nu finder jeg så ud af, at tabletterne er udsolgt på alle (??) apoteker, oh de har været i restordre fra 12. juni.

Må ringe til Fertilitetsklinikken i morgen for en plan. Har I været ude for noget lignende? Og hvad gjorde I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Klinikken må kende et erstatnings præparat så, så god plan at ringe til dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du også selv kigge på mi medicin.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Apotekerdamen sagde, at der ikke var et direkte erstatningspræparat, og en hurtig søgning på minmedicin.dk siger, at det kun er pergotime, der indeholder det aktive stof clomifen :( Nå, må ringe til klinikken når de åbner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah!!! Fertilitetsklinikken har dem, så jeg kan bare hente hos dem. :loveshower  :loveshower

 

Puha, er virkelig lettet! Kunne slet ikke forholde mig til, hvis vi skulle ende med at springe denne cyklus over pga noget så tosset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah!!! Fertilitetsklinikken har dem, så jeg kan bare hente hos dem. :loveshower :loveshower

Puha, er virkelig lettet! Kunne slet ikke forholde mig til, hvis vi skulle ende med at springe denne cyklus over pga noget så tosset.

Åh, prøvede også den situation da vi lavede min datter. Det er bare ikke fedt!

Ved du hvornår de er tilbage, for jeg skal jo sandsynligvis bruge nogen sidst på ugen eller først i næste uge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, prøvede også den situation da vi lavede min datter. Det er bare ikke fedt!

Ved du hvornår de er tilbage, for jeg skal jo sandsynligvis bruge nogen sidst på ugen eller først i næste uge? :unsure

Fik at vide, at de var tilbage mandag 21. juli (ved dog ikke, om man 100% kan regne med det). Håber det er tidsnok for dig? Ellers må du måske lige høre din gynækolog på forhånd, om de ligger inde med dem.... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik at vide, at de var tilbage mandag 21. juli (ved dog ikke, om man 100% kan regne med det). Håber det er tidsnok for dig? Ellers må du måske lige høre din gynækolog på forhånd, om de ligger inde med dem.... :/

Jeg tror mandag vil være ok - det håber jeg! Min gyn har ferie de næste 3 uger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror mandag vil være ok - det håber jeg! Min gyn har ferie de næste 3 uger <_<

Krydser fingre for dig! Og så kan vi jo altid håbe, at det ikke er nødvendigt med en ny omgang :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig! Og så kan vi jo altid håbe, at det ikke er nødvendigt med en ny omgang :) :)

Hehe - det har jeg nu absolut ingen forhåbninger om! Men tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal starte på pergotime tabletter lørdag formiddag, og fertilitetsklinikken har lavet en recept til mig. Men nu finder jeg så ud af, at tabletterne er udsolgt på alle (??) apoteker, oh de har været i restordre fra 12. juni.

Må ringe til Fertilitetsklinikken i morgen for en plan. Har I været ude for noget lignende? Og hvad gjorde I?

 

Uhhh den kan jeg også godt huske. Vi stod og skulle på sommerferie til Italien et år, og alt var bare udsolgt. Så måtte indstille mig på at vi missede en omgang IUI.

Men heldigvis tænkte min kære svigerinde hurtigt, og slæbte mig med ind på et italiensk apotek, og vi fik faxet en recept fra Riget ned. Og wupti stod jeg med et italiensk mærke, der fik mig til at producere flere æg, end jeg havde på pergotime. Dog til ingen nytte i sidste ende. Men alle var simpelthen så søde i situationen.

 

Dejligt at det lykkedes for dig at få nogle på klinikken. Pøj pøj med det hele  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh den kan jeg også godt huske. Vi stod og skulle på sommerferie til Italien et år, og alt var bare udsolgt. Så måtte indstille mig på at vi missede en omgang IUI.

Men heldigvis tænkte min kære svigerinde hurtigt, og slæbte mig med ind på et italiensk apotek, og vi fik faxet en recept fra Riget ned. Og wupti stod jeg med et italiensk mærke, der fik mig til at producere flere æg, end jeg havde på pergotime. Dog til ingen nytte i sidste ende. Men alle var simpelthen så søde i situationen.

 

Dejligt at det lykkedes for dig at få nogle på klinikken. Pøj pøj med det hele  :loveshower

 

Puha, det var da også en presset situation! Godt at det lykkedes med et italiensk mærke :)

 

Mange tak for 'pøj pøj' og i lige måde - må vi snart stå med to lækre streger :)  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER