hmm_crush

Solstrålehistorier med ICSI

9 indlæg i dette emne

Min mand og jeg fik desværre den frygtelige nyhed i fredags, at de 9 æg der var blevet taget ud torsdag, der var ingen blevet befrugtet. Lægen ku ik forklare hvorfor, da både mine æg var modne og sædprøven var fin. Men han synes vi sku gå over til ICSI efter sommerferien.....

Nu søger jeg solstrålehistorier

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

LouiseVibes Silke Elia er, så vidt jeg husker, et spillevende lille icsi-mirakel, der havde noget hårde odds:-) Og lur mig, om ikke Hildes tre (!) børn er blevet til af den vej - der var i hvert fald noget med en virkeligt dårlig sædkvalitet.

Det er ALT for tidligt at gå i panik - I har allerede ét barn, chancerne for at det lykkes er stadig gode, selvom det ivf-forsøg denne gang selvfølgelig var et hårdt slag og en grim forskrækkelse.

Jeg tror fast på, at det nok skal lykkes jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang vi fik taget æg ud til IVF, fil vi samme svar. Æggene var fine og mandens prøve var fin - men det var hvad der kunne ske, vi var også nedslåede.

 

Efterfølgende fik vi lavet ICSI - på OUH fik vi 3 forsøg mere hvor der blev lagt æg tilbage 2 gang. det sidste dog med donorsæd, men uden succes desværre.

Derefter flyttede vi til privatklinik og der lykkedes det i første forsøg, her også med ICSI.

 

Så det skal nok lykkes, nogen skal bare have lidt mere hjælp før det virker :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bær rundt på et lille skønt icsi barn :)

Første forsøg ;)

Så det eneste du ikke må, er at opgive håbet!

Kig på din dreng: det KAN lade sig gøre! Og det skal det nok komme til igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LouiseVibes Silke Elia er, så vidt jeg husker, et spillevende lille icsi-mirakel, der havde noget hårde odds:-) Og lur mig, om ikke Hildes tre (!) børn er blevet til af den vej - der var i hvert fald noget med en virkeligt dårlig sædkvalitet.

Det er ALT for tidligt at gå i panik - I har allerede ét barn, chancerne for at det lykkes er stadig gode, selvom det ivf-forsøg denne gang selvfølgelig var et hårdt slag og en grim forskrækkelse.

Jeg tror fast på, at det nok skal lykkes jer!

Silke Elia er rigtig nok lavet ved ICSI :wub Min mand har meget nedsat sædkvalitet, hvorfor de valgte den metode. Hos os lykkedes det først i 4. friske forsøg, og 6. ÆO. Der kan også gøres fx AHA (assisted hatching) til at hjælpe befrugtningen på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg fik desværre den frygtelige nyhed i fredags, at de 9 æg der var blevet taget ud torsdag, der var ingen blevet befrugtet. Lægen ku ik forklare hvorfor, da både mine æg var modne og sædprøven var fin. Men han synes vi sku gå over til ICSI efter sommerferien.....

Nu søger jeg solstrålehistorier

Vi har en dreng fra 2010 via IVF, men efter vi fik den kedelige nyhed i fredags er jeg nu rædselsslagen for om vi overhovedet blir forældre igen.... For lægen sagde at det i 2010 ku ha været rent held. Hvad nu hvis vi er et af de par hvor alt er fint men vi kan bare ikk blive gravide selv med hjælp..... Alle tankerne flyver rundt... Jeg er bange.... Nogle der kan berolige mig??

Hejsa  :)

Din historie bliver jeg simpelthen nød til at kommenterer på, for det lyder fuldstændig som min!! Fin sædkvalitet, dejlige modne æg fik taget 9 ud, og ingen af dem blev til noget med IVF  :( Jeg græd snot, de kunne ikke fortælle hvorfor det ikke blev til noget, ikke andet end for andre er det bedre med ICSI. Jeg var så bange for at det aldrig skulle lykkes, når de ikke engang kunne fortælle hvorfor det ikke virkede  :boo

Næste gang fik jeg taget 10 æg ud, og med ICSI blev 9 befrugtede!!! (Blev dog ikke gravid med nogle af den fra den omgang), men fra den næste omgang har vi fået en skøn datter  :wub

Rigtig meget held og lykke til jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bær rundt på et lille skønt icsi barn :)

Første forsøg ;)

Så det eneste du ikke må, er at opgive håbet!

Kig på din dreng: det KAN lade sig gøre! Og det skal det nok komme til igen.

Hejsa :-)

Hvor var i i behandling??? Jeg nysgerrig da jeg starter på ICSI behandling i Holbæk på mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :-)

Hvor var i i behandling??? Jeg nysgerrig da jeg starter på ICSI behandling i Holbæk på mandag

Vi var i Odense :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LouiseVibes Silke Elia er, så vidt jeg husker, et spillevende lille icsi-mirakel, der havde noget hårde odds:-) Og lur mig, om ikke Hildes tre (!) børn er blevet til af den vej - der var i hvert fald noget med en virkeligt dårlig sædkvalitet.

Det er ALT for tidligt at gå i panik - I har allerede ét barn, chancerne for at det lykkes er stadig gode, selvom det ivf-forsøg denne gang selvfølgelig var et hårdt slag og en grim forskrækkelse.

Jeg tror fast på, at det nok skal lykkes jer!

Nu så jeg lige du nævnte Hilde, og nu hun ikke selv er herinde mere :( vil jeg da gerne skrive for hende!

Hilde's datter kom til ved ICSI og TESA/PESA da hendes mand INGEN sædceller havde i sine sædprøver, ikke engang nogle døde. De stak en kanyle i testiklerne hvor de fandt få sædceller. Ellers havde det hedde donor. Hilde fik så 6-8 æg befrugtet og ved første ÆO blev hun gravid med Kristine, og da Kristine var lidt over 1 år blev hun gravid med to æg der var "frosset" ned og miraklet skete begge æg udviklede sig til et par herlige tvillinge drenge <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER