Solvej80

Cyklus efter mislykket behandling

8 indlæg i dette emne

Hej piger

 

Jeg har haft 3 mislykkede IUI forsøg de sidste 3 mdr. været på Pergotime, Gonal F og ÆL sprøjte. Det er 12 dage siden min første mens dag, og fandme om jeg er begyndt at bløde igen i dag. Suk præcis en uge efter mens stoppede. Vi har pause her i sommerferien, men er skide ked af vi ikke engang kan prøve selv. :klap Og jeg har endda været MEGET striks med sukker/hvede fri diæt. Troede først det var ÆL fordi jeg i 2 dage har haft meget slim med lidt brunt i.

Er der andre af jer der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger

Jeg har haft 3 mislykkede IUI forsøg de sidste 3 mdr. været på Pergotime, Gonal F og ÆL sprøjte. Det er 12 dage siden min første mens dag, og fandme om jeg er begyndt at bløde igen i dag. Suk præcis en uge efter mens stoppede. Vi har pause her i sommerferien, men er skide ked af vi ikke engang kan prøve selv. :klap Og jeg har endda været MEGET striks med sukker/hvede fri diæt. Troede først det var ÆL fordi jeg i 2 dage har haft meget slim med lidt brunt i.

Er der andre af jer der har prøvet det?

Jeg skal til kontrol i morgen hos GYN som vil scanne mig. Har nu siden lørdag haft brunt udflåd og blod men kun en gang dagligt. Bliver ret nervøs for normalt er hun ikke det hypokonder agtige type.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super en polyp derfor blir jeg ikke gravid. Så operation i vente. Skod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej.!!! Fuck hvor nedern!!! Hvordan har de ikke kunne se det de andre gange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super en polyp derfor blir jeg ikke gravid. Så operation i vente. Skod.

 

Åh nej!! Hvor synd for dig!! Men hvor godt at det blev opdaget.  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super en polyp derfor blir jeg ikke gravid. Så operation i vente. Skod.

Hvad er en polyp? :unsure

Æv, at du skal opereres, men rart at få et svar der jo måske gav dig en forklaring på hvorfor du bløder og ikke bliver gravid og derfor er der jo måske håb, når operationen er overstået.

Men jeg kan godt forstå du synes det er træls! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej.!!! Fuck hvor nedern!!! Hvordan har de ikke kunne se det de andre gange?

Det var de meget kede af, men så den først da jeg blev fyldt med væske i dag. Det er så øv. Håber bare de når det inden ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en polyp? :unsure

Æv, at du skal opereres, men rart at få et svar der jo måske gav dig en forklaring på hvorfor du bløder og ikke bliver gravid og derfor er der jo måske håb, når operationen er overstået.

Men jeg kan godt forstå du synes det er træls! :kiss

En eller anden dims af væv man kan have i underliv, hals eller numse mener jeg. I underlivet fungerer den som en naturlig spiral. Og jeg troede det måske var ÆL, men det var jeg ikke i nærheden af at have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER