Linomus

IUI og smerter i maven

9 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne BK piger :)

Har lige et spørgsmål..

Jeg blev insemineret i tirsdags og har siden haft en del smerter i underlivet.. Særligt i min venstre side hvor også de to æg sad.. Er det normalt?

Nogle gange gør det ret ondt og stikker en del i det.. Nogle gang så meget at jeg ikke rigtig kan lave noget.. Nogle om har oplevet det..? Bliver lidt nervøs for om det kan være en cyste eller om noget ikke er som det skal være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det også da jeg blev insemineret.. og der fik jeg afvide at det var normalt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det lyder ubehageligt! :( Jeg har ikke haft ondt efter inseminering, men vi reagerer jo alle så forskelligt..... Hvis du er bekymret, så kan du da kontakte fertilitetsklinikken og høre dem? Krydser fingre for, at det er en lille spire, der laver løjer - på det gode måde altså! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også da jeg blev insemineret.. og der fik jeg afvide at det var normalt...

Okay godt og vide :) man bliver jo lidt bekymret :) tak for dit svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det lyder ubehageligt! :( Jeg har ikke haft ondt efter inseminering, men vi reagerer jo alle så forskelligt..... Hvis du er bekymret, så kan du da kontakte fertilitetsklinikken og høre dem? Krydser fingre for, at det er en lille spire, der laver løjer - på det gode måde altså! :)

Hehe det vil da være dejligt, men det vil jeg dog synes vil være meget meget tidligt.. Hehe.. Men den skal være velkommen.. Kunne også bedre forstå det hvis det var om en uge, men allerede nu synes jeg virkede ret underligt.. Ej jeg afventer bare og så spørger jeg dem næste gang hvis der bliver en næste gang.. Men ved da at der nok sker et eller andet dernede :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det vil da være dejligt, men det vil jeg dog synes vil være meget meget tidligt.. Hehe.. Men den skal være velkommen.. Kunne også bedre forstå det hvis det var om en uge, men allerede nu synes jeg virkede ret underligt.. Ej jeg afventer bare og så spørger jeg dem næste gang hvis der bliver en næste gang.. Men ved da at der nok sker et eller andet dernede :) hehe

Nå ja, det er da vist kun 2 dage siden.... Så er det nok lidt optimistisk at tro, det er spiren, hehe :) Jeg havde mega meget murren og rumlen de første par dage efter insemineringen, så det er måske bare tegn på, at der er gang i noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, det er da vist kun 2 dage siden.... Så er det nok lidt optimistisk at tro, det er spiren, hehe :) Jeg havde mega meget murren og rumlen de første par dage efter insemineringen, så det er måske bare tegn på, at der er gang i noget :)

Ja det er nok det.. Synes bare det stikker rigtig meget i min venstre side men self det er også det æggende sad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft rigtig ondt alle tre gange. De sagde det var normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at hører eller det er da træls men godt at det er helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER