Allehånde

Andre med termin i februar?

26 indlæg i dette emne

Nå så tror jeg da jeg vil være den første til at tage hul på februar terminsgruppen. Jeg har termin 10. februar og er idag 6+1.

Jeg er 36 år og det er mit tredje barn, da jeg har to drenge på 5 og næsten 8 år.

Jeg var idag hos sygeplejersken og få taget blodprøver og startet på vandrejournal. Har fået til til NF den 5. august. Blodprocent og blodtryk var fint. Vægten mindre fint, da jeg endnu ikke har tabt de overflødige kilo fra mine forrige graviditeter, så vejer ca 10 k for meget...

Havde idag en lille pletblødning som jeg tror skyldes generede slimhinder, da jeg har den onde svampeinfektion.

Ellers er mine symptomer indtil nu:

En let kvalme, som afløses af sult, som afløses af kvalme...

Meget oppustet mave

Let svimmelhed ind imellem

Træthed

Ømme og større bryster

Tissetrang

Synes det er meget så tidligt i forløbet!

Håber der dukker flere op i gruppen snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører også til herinde. Har termin d. 4. Februar, så er 7+1 i dag. Jeg har en datter fra april 2012. Jeg skal op og have taget blodprøver, tjekket urin mm hos sygeplejersken på tirsdag og have lavet vandrejournal hos lægen d. 2/7. Jeg synes faktisk ikke at jeg har så mange symptomer, er meget træt og noget mere sensitiv end jeg plejer at være, men det er det, men det kommer jo nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører også til herinde. Jeg er et sted imellem 4+0 og 6+0. Har haft 2 blødninger i den her cyklus så jeg aner ikke hvilken en jeg skal regne med. Håber på at det er 6+0 så der ikke er så frygtelig lang tid til NF :D

Håber at jeg kan lokke min læge til at sende henvisning til gyn så jeg kan få en tidlig scanning :)

De eneste symptomer jeg har, er konstant sult og øget tissetrang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med :-) har lige testet positivt i dag hvor jeg er 4+0 , og har dermed termin d. 26. februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi virkelig kun 4 herinde? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart end til videre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i februar, den 22. nærmere bestemt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin den 19/02-2015 - sådan ca, indtil videre :)

Symptomer: Jeg skal tisse konstant og absolut hele tiden, mine bryster spænder voldsomt, og så er jeg generelt bare sulten 24/7!

 

Lægeundersøgelse: Har fået lavet vandrejournal, taget blodprøver, blodtryk etc. og alt ser super duper fint ud - så det er fantastisk :)


 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører også til herinde. Jeg er et sted imellem 4+0 og 6+0. Har haft 2 blødninger i den her cyklus så jeg aner ikke hvilken en jeg skal regne med. Håber på at det er 6+0 så der ikke er så frygtelig lang tid til NF :D

Håber at jeg kan lokke min læge til at sende henvisning til gyn så jeg kan få en tidlig scanning :)

De eneste symptomer jeg har, er konstant sult og øget tissetrang :)

Ej.... Havde slet ikke set du også er gravid igen! Stort tillykke!!! :Loveshower (er selv i marts terminen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.... Havde slet ikke set du også er gravid igen! Stort tillykke!!! :Loveshower (er selv i marts terminen ;) )

Mange tak :)

Jojo, der var skam gevinst :)

Ej hvor dejligt. Også stort tillykke til dig også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. Jeg er 34 år og har termin 5. februar med vores andet barn. Jeg har været til NF i går og alt så fint ud. Jeg er gift og har i forevejen en søn fra marts 2013 :)

Glæder mig til at følge jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. Jeg er 34 år og har termin 5. februar med vores andet barn. Jeg har været til NF i går og alt så fint ud. Jeg er gift og har i forevejen en søn fra marts 2013 :)

Glæder mig til at følge jer.

Tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin 7. Februar med mit første barn, og jeg er 30. Jeg har også været til nakkefoldsscanning - og det så fint ud. Er 13+5 henne i dag. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin 7. Februar med mit første barn, og jeg er 30. Jeg har også været til nakkefoldsscanning - og det så fint ud. Er 13+5 henne i dag. :gravid

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg er ny herinde, og har indtil videre termin d.26 februar :stork  venter nu spændt på at komme til NF, så jeg kan se om alt er ok!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til smileyS :) hvornår skal du til NF? Jeg skal på mandag hvor jeg er 12+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til smileyS :) hvornår skal du til NF? Jeg skal på mandag hvor jeg er 12+2

Tak, skal på fredag, hvor jeg er 12+ 1. er virkelig spændt. for synes ikke jeg har mærket meget til graviditet de sidste 14 dage, udover træthed, så er lidt nervøs.. Bliver spændende det er jo lige om lidt du også skal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, skal på fredag, hvor jeg er 12+ 1. er virkelig spændt. for synes ikke jeg har mærket meget til graviditet de sidste 14 dage, udover træthed, så er lidt nervøs.. Bliver spændende det er jo lige om lidt du også skal..

Synes jeg har ventet i en evighed nu, så det er bare dejligt at der kun er 2 dage til ❤️

Jeg har kvalme og mega ømme og spændte bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til smileyS. Og held og lykke til jer begge med NF i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først NF på torsdag, tiden snegler sig afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til smileyS. Og held og lykke til jer begge med NF i næste uge

Takker :) tæller ned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har ventet i en evighed nu, så det er bare dejligt at der kun er 2 dage til ❤️

Jeg har kvalme og mega ømme og spændte bryster

Håber alt var vel med den bette derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt var vel med den bette derinde :)

Det var det :) og med risikotal på 1:19611 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik det godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER