hmm_crush

Endnu en rejse i udsigt....

5 indlæg i dette emne

Vi har en dejlig guldklump, der blev til ved hjælp af IVF og kom til verden i 2010. Nu er vi begge blevet parate til barn nr.2 som er egen betaling. Det har taget noget tid at komme til denne beslutning fordi det er så utrolig hårdt psykisk, fysisk og følelsesmæssigt, men nu er vi dér begge to og selvom vi er mega nervøse, så glæder vi os over at nu er det nu. Jeg har fået at vide at jeg skal ringe når min mens melder sig, gerne inden d.13 ellers må vi vente til efter sommerferien. Og min mens gider selvfølgelig ikke dukke op, TYPISK!!!! Får total stress og det hjælper ikke på at min mens gerne skal komme NU!!!!

 

Men er samtidig bare så sindssygt glad for at vi er nået hertil hvor det betyder baby igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pøj pøj med behandlingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en dejlig guldklump, der blev til ved hjælp af IVF og kom til verden i 2010. Nu er vi begge blevet parate til barn nr.2 som er egen betaling. Det har taget noget tid at komme til denne beslutning fordi det er så utrolig hårdt psykisk, fysisk og følelsesmæssigt, men nu er vi dér begge to og selvom vi er mega nervøse, så glæder vi os over at nu er det nu. Jeg har fået at vide at jeg skal ringe når min mens melder sig, gerne inden d.13 ellers må vi vente til efter sommerferien. Og min mens gider selvfølgelig ikke dukke op, TYPISK!!!! Får total stress og det hjælper ikke på at min mens gerne skal komme NU!!!!

 

Men er samtidig bare så sindssygt glad for at vi er nået hertil hvor det betyder baby igen :loveshower

det bliver spændende og i har jo en rigtig god erfaring allerede :) pøj pøj glæder mig til at høre mere fra jeres "rejse" :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min menstration kom onsdag og vi ku heldigvis sagtens nå at komme med i puljen inden sommerferien

Så nu er jeg begyndt på gorel f.... Skal scannes på tirsdag for at se hvordan det hele ser ud derinde Skønt endelig at være i gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med pb2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER