Krebsen

Sveder om natten

12 indlæg i dette emne

Hej piger,

 

Jeg har en lille pige på 5 uger nu. Siden hun blev født, har jeg svedt som en sindsyg om natten. Den første uges tid var alt gennemblødt - lagen, dyne og pude - flere gange om natten. Nu sover jeg på et håndklæde, og kan nøjes med at skifte det, og så skifte dynen ud. Jeg vågner når lillepigen skal spise om natten, dvs pt ca 3 gange og jeg er våd og klam hver gang :(

 

Jeg havde rigtigt meget vand i kroppen da jeg var gravid, og det er ikke væk endnu :( Jeg tænker det måske er derfor. Men hold op, hvor er det da belastende!

 

Har nogen af jer haft det på samme måde? og hvor lang tid stod det på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan havde jeg det også efter graviditeten med min søn. Jeg tror det var hormoner. Det varede en 4-6 uger maks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, det er rart at høre at det stoppede indenfor overskuelig tid. Har frygtet det skulle stå på i mange måneder :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det vist også i et par måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft det nøjagtid lige som dig og det er mega beastende, alt er bare gennemblødt.

 

Men kan da heldigvis sige at det er blevet bedre  i løbet af den sidste uges tid, så nu er det ikke hver nat det sker. Freja er 6 uger nu, så måske det også snart bliver bedre for dig.

 

Og kan da lige tilføje at jeg også havde sindssygt meget vand i kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormoner! Storm bliver 6 mdr. i dag, og jeg sveder stadig markant mere om natten, end jeg gjorde før han blev født, men det bliver da mindre og mindre.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene om den oplevelse. Her kunne jeg nøjes med at skifte til sommerdyne, men det gik over efter en månede, eller to igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar allesammen - det er rart at vide det er normalt selvom det er irriterende  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også de første 8 uger og jeg kan ind i mellem godt have en nat eller to stadigvæk og Liam er 7 mdr..

Men helt generelt så er jeg også blevet meget varmere - det er sjældent at jeg fryser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget vand i kroppen men sveder slet ikke om natten, så det er nok hormonerne. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan vet. tage en uld/silkeundertroeje paa, men  husk lige at undlade at tage et andet lag udenpaa, saa gaar du til!  og saa er sommerdundyne en god ting, hvis det er saa varmt for dig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan vet. tage en uld/silkeundertroeje paa, men  husk lige at undlade at tage et andet lag udenpaa, saa gaar du til!  og saa er sommerdundyne en god ting, hvis det er saa varmt for dig. 

 

Jeg har fået investeret i uldundertrøje, uld t-shirt og uld leggins. Har sovet med leggins og t-shirt de sidste par nætter og det hjælper meget - bliver kun gennemblødt en enkelt gang. Så jeg håber det både er ved at være på retur og at det indtil da kan afhjælpe :-) tak for tippet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER