Vinnus

Hoftebæredims?

9 indlæg i dette emne

Pixie elsker at blive båret og vi bruger ofte vores beco gemini. Brugte strækvikle da hun var lille.

Men jeg søger noget til at bære på hoften, da hun gerne vil sidde der.

Er det en fastvikle eller en ringslynge eller noget helt tredje jeg skal have fat i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fast viklen er god til hofte synes jeg, der er også forskellige hoftebærings måder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt bruge din Beco paa hoften :) 

 

Jeg synes ikke det er vildt rart, men det kan man godt. 

 

Ellers er en ringslynge hofteegnet, og en fastvikle og en Mei tai kan ogsaa bruges til det. 

Proev at soege paa "hip carry" paa youtube - og proev ogsaa "beco hip carry", hvis du vil proeve det af. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fast viklen er god til hofte synes jeg, der er også forskellige hoftebærings måder.

Det er det jeg så :) Men er den lige så nemt at binde som en strækvikle?

 

Du kan godt bruge din Beco paa hoften :)

 

Jeg synes ikke det er vildt rart, men det kan man godt. 

 

Ellers er en ringslynge hofteegnet, og en fastvikle og en Mei tai kan ogsaa bruges til det. 

Proev at soege paa "hip carry" paa youtube - og proev ogsaa "beco hip carry", hvis du vil proeve det af. 

Det fandt jeg også lige ud af, da jeg fandt brugsforvirringen ;) Men synes hun sidder mærkeligt i den, samt hun får drejet sig, når hun sidder sådan i becoen. Ikke helt optimalt.

 

Jeg vil prøve at søge på de forslag :) Tak for dem. Tror jeg kigger mest på ringslyngen, da den virker umiddelbart som den der er nemmest at gå til, når det drejer sig om ren hoftebæring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, Vitus sidder godt på hoften i min mei tai :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, Vitus sidder godt på hoften i min mei tai :)

Dem har jeg også lidt kig på :) Tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, en Meitai er jo mere alsidig.... en ringslynge er nemmest, hvis hun vil meget op og ned. Hvis hun sidder laenge, saa er det nok hip som hap.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et par gange haft Karla på hoften i mei tai'en og det fungerer fint. Hun sidder ikke lige på hoften men mere ude i siden af maven, for ellers kan jeg ikke bruge min arm, men effekten er det samme, og jeg har da kunne lave mad med hende sådan.

Jeg tror faktisk ikke, at der er nogle slynger, hvor du ikke kan have hoftebæring. Du kan i hvert fald også med en ringslynge - det er nemmere at sætte hende deri, men ikke lige så komfortabelt i det lange løb, da du kun har vægt på en skulder. Men hvis det kun er relativt kort tid af gangen, tror jeg jeg ville vælge ringslyngen, fordi den er så nem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige til orientering; missinglink har nogle rigtig fine bæredimser til salg under salgstrådene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER