fasling

God Påske og sikke stille der er i gruppen

13 indlæg i dette emne

Jeg vil da lige ønske alle en god påske her i gruppen, og samtidig så synes jeg der har været lidt stille på det sidste herinde i gruppen. Jeg skal til egen læge på tirsdag 24+1 vil jeg være der så er spændt på hvordan det går, men regner ikke med at der er noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej! Også god påske til dig :) ja der er meget stille.. Her har vi en masse om ørene med salg af hus, flytte i lejlighed D 1/6 midlertidig indtil 1 aug. Hvor vi gerne skulle overtage nyt hus. Har termin 5 aug., så det fylder meget i mit hormon-fyldte hoved, om det nu skal gå det hele. Især hvis lillepigen melder sin ankomst før tid, og vi derfor ikke er nået at flytte i huset..

Jeg skal til 25. ugers undersøgelse på torsdag. Men jeg regner nu heller ikke med at der er noget galt. Jeg skal dog om nogle uger tjekkes for graviditets sukkersyge - ren rutine tjek, fordi min bror har type 1 diabetes.

Ellers alt vel her, med en (langsomt!) voksende mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske.

 

Jeg har faktisk tænkt det også. Men har på den anden side ikke haft det helt vilde at byde ind med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske!

 

Vi har haft sindssygt mange planer i påskeferien, lidt for mange kan jeg mærke. Måtte tage en ekstra lur i går da der endelig var ro og alle var smuttet i skole/ på arbejde. Total zombie!

 

Jeg skal til læge i morgen - der er jeg 24+6 :-)

 

Jeg overvejer om jeg skal booke en 3D scanning - synes det er vildt mange penge! Men jeg vil SÅ gerne se banditten :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske!

Vi har haft sindssygt mange planer i påskeferien, lidt for mange kan jeg mærke. Måtte tage en ekstra lur i går da der endelig var ro og alle var smuttet i skole/ på arbejde. Total zombie!

Jeg skal til læge i morgen - der er jeg 24+6 :-)

Jeg overvejer om jeg skal booke en 3D scanning - synes det er vildt mange penge! Men jeg vil SÅ gerne se banditten :))

Vil bare sige at jeg synes du skal overveje at vente med 3D.. Vi var afsted i uge 32 og der lå en "færdig" lille dreng.. Det var SÅ tydeligt at det var det samme barn der kom ud..

Ved mange stedet anbefaler at man venter lidt.

Overvejer også om vi skal - det var en stor oplevelse 1. gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har godt læst mig til at det er bedst at være lidt længere henne end jeg er nu, bedst omkring 27/28 til de 32 uger.

Men kæresten synes det er for mange penge :-( Så må nok væbne mig med tålmodighed til han er ude.

 

Kunne bare være en fed oplevelse, tænk hvis det er min sidste graviditet og jeg slet ikke får den oplevelse som jeg har egentlig også har ønsket mig med de andre to.. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har godt læst mig til at det er bedst at være lidt længere henne end jeg er nu, bedst omkring 27/28 til de 32 uger.

Men kæresten synes det er for mange penge :-( Så må nok væbne mig med tålmodighed til han er ude.

 

Kunne bare være en fed oplevelse, tænk hvis det er min sidste graviditet og jeg slet ikke får den oplevelse som jeg har egentlig også har ønsket mig med de andre to.. :-/

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet du bor, men vi var en tur i KBH for ca 4 uger siden, hvor vi tog en kønsscanning. Oveni prisen fuldte 3D og 4D - som I skriver var det ikke de bedste billeder, da jeg var ca i 21. uge, men det var også mest kønsscanningen vi kom for. Hos Lille Købehavner gav vi omkring de 300-350kr for 20mins scanning! virkelig billigt. Der fulgte 2 udprintede billeder med, resten på dvd og alle de mål hun tog. Rigtig god service, og en god pris ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er jo billigt! Her i Århus koster det fra 900kr og op efter. 1800 for ca en halv time med DVD og billeder i 3D/4D. Og prisen med 900kr er et sted hvor de ikke har det nyeste udstyr og det er vist også maks en halv time... :/

Ellers er der også en pakke for 1100kr hvor der er ca 20min tid sat af, til hele konsultationen. Så synes det er MANGE penge at punge ud for ikke engang en halv times babykig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louisea - hvis i skal over grænsen i anden forbindelse..

Så ligger der en scanningsklinik i Flensburg. De har en dansk sygeplejerske ansat som kan deltage, hvis sproget er en udforing.. Vi gav 410 kr for en 3D scanning og fik ca 40 billeder og små filmklip med hjem på dvd..

Han er vandt til at scanne danskere, og er så vit jeg husker også gift med en dansker. Så han er rimelig forståelig og forstår dansk ok.. Jeg taler bestemt ikke tysk..

Det var bare en tanke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det kunne jo være..! Lyder i hvert fald meget fristende.. Vi skal have købt sodavand på et tidspunkt.. Må lige se om det kan lade sig gøre :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det kunne jo være..! Lyder i hvert fald meget fristende.. Vi skal have købt sodavand på et tidspunkt.. Må lige se om det kan lade sig gøre :)

Www.callesen.net - så har du i hvertfald oplysningerne. Hvis det bliver muligt :)

- det var en kæmpe oplevelse første gang.. Vi overvejer meget at gøre det igen denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale scanningsjordemoderen i Århus :)  Der har vi været flere gange, og de er altid super søde og grundige. En lille 3d/4d scanning koster 1100 kr, og så får du 20-25 mins scanning samt billeder og dvd optagelse af hele molevitten. Det er stadig lidt dyrt, men altså.... Vi har bestilt en tid selv, men manden synes godt nok, at det er maaaange penge.... Men det lyder jo lidt til herinde, at det er det hele værd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER