190987

Har i fået skønnet vægt for nylig? :)

23 indlæg i dette emne

Tænkte på om i har fået skønnet vægt for nylig? :) ku være lidt sjovt at høre om det for at sammenligne :)

Vi blev scannet mandag D. 31/3

(i mandags for en uge siden) og der vejede vores basse mellem 1799g og 2 kg, lægen kunne ikke sige det præcis da Basse selv var begyndt at bruge brystkassen eller hvad man skal sige når han trak vejret som var et rigtig rigtig godt tegn da han øvede sig til at han kommer ud men gjorde så at lægen ikke kunne måle præcis :) men han havde det rigtig godt.. <3

Hvor kan vi bare ikke vente mere nu ;) Hehe

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var til jordmor i sidste uge og var 35+3 blev hun skønnet til 2600g. Men tror ikke min jordmor er så god til det, da hun altid er meget lavere end når jeg kommer til skanningerne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det var da ærgerligt, jeg er godt nok spænd på at komme til jordmor og blive skønnet igen, næste gang er den 23 så det er jo lige om lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal skønnes imorgen når jeg er 37+3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uge 34 = 2400 g.

 

Nu skriver i, at I bliver scannet.... Jeg er ikke blevet scannet siden - ja, det kan jeg ikke huske, men kun de første to scanninger.... Bliver man scannet senere også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi har selv betalt for en 3D/4D scanning og ellers skal det være fordi lægerne mener de har brug for at vide nogen ting at du bliver scannet igen ellers gør man ikke.. :) 2400 g lyder som en fin vægt, tror også vores ligger der omkring nu :)

Uhhh det bliver spændene Idag så ;) du må lige skrive hvad de vuderer...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er blevet scannet en ekstra gang, fordi min jordmor mente at hun var alt for lille, hvor de så fandt ud af hun var 10% over gennemsnittet. 

 

jeg skal til jordmoder igen idag og skønnes, men i og med hun ikke har været så god til det før, har jeg ikke så meget tiltro til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev skønnet igår som 37+3 at være 2800 g. Men som sagt virker hun ikke særlig erfaren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2800 er da også en fin vægt :) puha du kan jo føde hvornår det skal være, det glæder jeg mig godt også til jeg kan sige jeg kan ;) har lige 2 uger endnu til jeg er i uge 37..

Ved godt det her ikke har noget med graviditeten som sådan at gøre men vil lige høre om i også har prøvet det.. Jeg er simpelthen så ked af det Idag og tuder hele tiden, min kæreste spillet fodbold flere gange i ugen og de skal så holde fodbold fest iaften hvor de skal spille kamp inden, så kom jeg til at skrive med den ene af forboldgutternes kæreste og det viser sig så at alle pigerne skal ud at spise og hygge inden de tar ud til drengene, alle er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åben bart inviteret og skal med UNDTAGEN mig, jeg har intet hørt og pigerne vil knap nok hilse på mig mere, jeg har ikke sagt et eneste dårligt ord om dem da jeg hader folk der bagtaler og lyver så ved ikke hvorfor så et bare så ked af det, nogen af dem har også børn men det er kun mig der er gravid nu.. Har i også prøvet at blive holdt uden for pga graviditen.. Hold k... Jeg er ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2800 er da også en fin vægt :) puha du kan jo føde hvornår det skal være, det glæder jeg mig godt også til jeg kan sige jeg kan ;) har lige 2 uger endnu til jeg er i uge 37..

Ved godt det her ikke har noget med graviditeten som sådan at gøre men vil lige høre om i også har prøvet det.. Jeg er simpelthen så ked af det Idag og tuder hele tiden, min kæreste spillet fodbold flere gange i ugen og de skal så holde fodbold fest iaften hvor de skal spille kamp inden, så kom jeg til at skrive med den ene af forboldgutternes kæreste og det viser sig så at alle pigerne skal ud at spise og hygge inden de tar ud til drengene, alle er

 

 

Åben bart inviteret og skal med UNDTAGEN mig, jeg har intet hørt og pigerne vil knap nok hilse på mig mere, jeg har ikke sagt et eneste dårligt ord om dem da jeg hader folk der bagtaler og lyver så ved ikke hvorfor så et bare så ked af det, nogen af dem har også børn men det er kun mig der er gravid nu.. Har i også prøvet at blive holdt uden for pga graviditen.. Hold k... Jeg er ked af det :(

 

Først og fremmest en kæmpe krammer  :kram

Det lyder virkelig forfærdeligt. Min mand spiller håndbold og kender alt for godt det med at skulle være social med kærester og påhæng. Synes godt nok det lyder ondt at invitere alle undtagen 1. Hvad siger din kæreste til det??

Jeg kan godt forstå du er ked af det. Det er da vildt fustrerende. Selvom det er svært synes jeg du skal prøve at fokusere på den vidunderlige tid du går i møde. og eventuelt lave en veninde-dag med en at dine rigtige veninder!

ja 2800g er en pæn vægt, nu må vi se hvad hun er når hun kommer ud, jeg regner nu ikke med at føde før om minimum 2 uger, men vi får at se. vi styrer det jo heldigvis ikke selv. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åben bart inviteret og skal med UNDTAGEN mig, jeg har intet hørt og pigerne vil knap nok hilse på mig mere, jeg har ikke sagt et eneste dårligt ord om dem da jeg hader folk der bagtaler og lyver så ved ikke hvorfor så et bare så ked af det, nogen af dem har også børn men det er kun mig der er gravid nu.. Har i også prøvet at blive holdt uden for pga graviditen.. Hold k... Jeg er ked af det :(

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak hvor er i søde, det har bare været en rigtig møj dag :( Jeg er flyttet over 100 km da jeg flyttede herop til min kæreste for 2 år siden så mine "gamle venner" har jeg ikke rigtig noget at gøre med mere for de synes der er alt for langt herop og hele den her by er bare så indspist og folk bagtaler hinanden konstant her og sådan er jeg bare slet ikke og når man så som den eneste af alle pigerne ikke bliver indviteret så blev jeg bare så ked af det for synes bare ikke de kan være det bekendt.. Min kæreste synes også det er noget mærkelig noget og han er heldigvis verdens bedste kæreste så han krammede og trøstede mig hele dagen til han skulle afsted.. Føler mig så alene i verden lige nu :( nu glæder jeg mig bare endnu mere til vores lille dreng kommer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak hvor er i søde, det har bare været en rigtig møj dag :( Jeg er flyttet over 100 km da jeg flyttede herop til min kæreste for 2 år siden så mine "gamle venner" har jeg ikke rigtig noget at gøre med mere for de synes der er alt for langt herop og hele den her by er bare så indspist og folk bagtaler hinanden konstant her og sådan er jeg bare slet ikke og når man så som den eneste af alle pigerne ikke bliver indviteret så blev jeg bare så ked af det for synes bare ikke de kan være det bekendt.. Min kæreste synes også det er noget mærkelig noget og han er heldigvis verdens bedste kæreste så han krammede og trøstede mig hele dagen til han skulle afsted.. Føler mig så alene i verden lige nu :( nu glæder jeg mig bare endnu mere til vores lille dreng kommer <3

Man må sige jeg kender din følelse. Jeg er selv flyttet 350 km væk fra familie og vennekreds for at flytte sammen med daværende kæreste nu mand. Jeg synes det var vildt hård. fordi alle kende hinanden så godt og der var en del drama i de vennekredse jeg kom ind i. 

 

jeg kan kun sige hold ud, for mig gik der ca. 2 år før jeg følte at jeg havde mine egne veninder jeg kunne stole på. Og i mellemtiden støttede jeg mig gevaldigt op ad min kæreste og hans venners kærester. 

 

Men for dig går der nok ikke så lang tid, for du er jo i den heldige situation, at du snart får et vidunder ligt mirakel :bed . og så kan du komme i en mødre gruppe eller andre sociale baby grupper. Hvor du nemt og hurtigt kan finde nogen som er lige så langt i livet som dig, og du kan relatere til. 

 

Det skal nok gå det hele :kram , bare hold fokus og positive tanker på din snart lille nye familie 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores situtation lyder meget ens desværre, sådan nogen piger kan bare være så ondskabs fulde :(

Jeg var til jordmor onsdag i den her uge og der skød de basse til at veje 2300 g også vil de højest sandsynlig sætte mig lige så stille igang i uge 38 dvs om 2 uger så vi havde lige hyle tur onsdag for nu gik det bare op for os at det er ved at være NU ;) vi glæder os helt vildt begge to så Idag skal vi ud og ha købt de sidste små ting OGSÅ ER VI HELT KLAR ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 35+4 i onsdags da jeg var til jordmor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja desværre...

 

Ej hvor spændende, så kommer vi nok til at føde tæt på hinanden. Der er nu kun 9 dage til termin :) Min man var også sådan helt rundt på gulvet fordi jeg sagde jeg havde plukveer i går. Så sagde han, så er det jo snart :kuller ... øhh ja, hvad havde du regnet med hehe 

 

ja så må i hellere ud og få købt de sidste ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det er også bare vildt mærkeligt at tænke på :) men nu er vi også helt klar ;) puha jeg har set live fødsler de sidste par dage på nettet ikke fordi jeg lige frem synes det var lækkert at se på mere så man måske kan lære lidt hvordan man skal gøre o.s.v

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg har hold mig lidt væk fra dem, men det er nok god forberedelse. 

 

har du nogen du vil anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores situtation lyder meget ens desværre, sådan nogen piger kan bare være så ondskabs fulde :(

Jeg var til jordmor onsdag i den her uge og der skød de basse til at veje 2300 g også vil de højest sandsynlig sætte mig lige så stille igang i uge 38 dvs om 2 uger så vi havde lige hyle tur onsdag for nu gik det bare op for os at det er ved at være NU ;) vi glæder os helt vildt begge to så Idag skal vi ud og ha købt de sidste små ting OGSÅ ER VI HELT KLAR ;D

Hvordan kan det være du bliver sat i gang så tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig og tidlig, fra uge 37 er det normalt at føde.. ;) men hvis ikke jeg har født inden uge 38 er grunden til de vil sætte mig i gang at jeg er Extreme hybermobil og har bækken løsning ( har gået sygemeldt siden 6 uge pga det) og de to ting blandet sammen er en meget farlig blanding med MANGE smerter og når jeg også får så meget væske i kroppen nu kan bare de mindste ting jeg laver svinge 3-4 kg i væske og mit bækken kan ikke holde til mere vægt så jeg må intet lave så vi kan holde væsken nogen Lunde nede.. Glæder mig til at få vores lille dreng men hold da op jeg glæder mig til jeg må begynde på genop træning og forhåbentlig få bare en nogen Lunde fungerende krop igen.. Har ramt uge 36 Idag så nu tælles der næsten timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig og tidlig, fra uge 37 er det normalt at føde.. ;) men hvis ikke jeg har født inden uge 38 er grunden til de vil sætte mig i gang at jeg er Extreme hybermobil og har bækken løsning ( har gået sygemeldt siden 6 uge pga det) og de to ting blandet sammen er en meget farlig blanding med MANGE smerter og når jeg også får så meget væske i kroppen nu kan bare de mindste ting jeg laver svinge 3-4 kg i væske og mit bækken kan ikke holde til mere vægt så jeg må intet lave så vi kan holde væsken nogen Lunde nede.. Glæder mig til at få vores lille dreng men hold da op jeg glæder mig til jeg må begynde på genop træning og forhåbentlig få bare en nogen Lunde fungerende krop igen.. Har ramt uge 36 Idag så nu tælles der næsten timer :)

 

Ja det er rigtigt, der er bare ikke så mange førstegangsfødende der gør det.  :)

 

ja hold da op det lyder meget smertefuldt, så er det da bare med at få den lille prins ud hurtigst muligt.

 

Nøj jeg glæder mig bare enormt til at få min krop tilbage og kunne gøre de daglige ting uden besvær! jeg har taget ca 18 kg på nu, og det er altså hård, det er over 30% mere end min normalvægt. Så kan ikke vente med at vægten går nedad igen!   :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidlig og tidlig, fra uge 37 er det normalt at føde.. ;) men hvis ikke jeg har født inden uge 38 er grunden til de vil sætte mig i gang at jeg er Extreme hybermobil og har bækken løsning ( har gået sygemeldt siden 6 uge pga det) og de to ting blandet sammen er en meget farlig blanding med MANGE smerter og når jeg også får så meget væske i kroppen nu kan bare de mindste ting jeg laver svinge 3-4 kg i væske og mit bækken kan ikke holde til mere vægt så jeg må intet lave så vi kan holde væsken nogen Lunde nede.. Glæder mig til at få vores lille dreng men hold da op jeg glæder mig til jeg må begynde på genop træning og forhåbentlig få bare en nogen Lunde fungerende krop igen.. Har ramt uge 36 Idag så nu tælles der næsten timer :)

Årh, se så giver det mening :) hvor Lyder det bare hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER