tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tror at jeg vil holde en lille pause herinde.

Vil forsøge at fjerne lidt fokus på det vi har gang i.

Jeg stikker hovedet ind en gang i mellem.

I skal alle have super meget held og lykke med jeres PB, og ønsker jer det bedste.

Vi ses om snart ;)

Vi ses snart, alle gravide! Held og lykke indtil da (ja også efter)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det kan godt svie lidt  :wacko  Jeg plejer at trykke lidt sammen på 'dellen' for at fjerne noget af blodtilførslen Det hjælper noget på det.

Jeg gjorde brug af din ide, og det hjalp da også lidt. Så må jeg bare bide resten af smerten i mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update herfra. Var til scanning i dag, og der var min. 6 fine ægblærer, så håber vi også bare der er æg i dem. Jeg har blevet sat højere op i dosis de næste 3 dage, inden jeg igen skal scannes. Altså torsdag. Så nu skal de sku bare vokse, og gerne få flere med, så jeg rigtig kan blive tappet for æg snart, måske i weekenden :)

Hvordan mon det går jer andre?

Kram her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update herfra. Var til scanning i dag, og der var min. 6 fine ægblærer, så håber vi også bare der er æg i dem. Jeg har blevet sat højere op i dosis de næste 3 dage, inden jeg igen skal scannes. Altså torsdag. Så nu skal de sku bare vokse, og gerne få flere med, så jeg rigtig kan blive tappet for æg snart, måske i weekenden :)

Hvordan mon det går jer andre?

Kram her fra

 

Ej hvor godt Lykke, sikke en masse. Så krydser jeg fingre til næste scanning.

 

Jeg er allerede i tosse land, og der er en uge til testdag.

Syntes mine bryster er en smule større, men på den anden side er de det også op til mens. Har stadig en smulen stikken i underlivet, men ikke meget. Og så har jeg også en "knude" i det ene bryst, hvilket jeg self. håber jeg hævede lymfekirtler pga. tvillingerne (ha haaaa)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt Lykke, sikke en masse. Så krydser jeg fingre til næste scanning.

 

Jeg er allerede i tosse land, og der er en uge til testdag.

Syntes mine bryster er en smule større, men på den anden side er de det også op til mens. Har stadig en smulen stikken i underlivet, men ikke meget. Og så har jeg også en "knude" i det ene bryst, hvilket jeg self. håber jeg hævede lymfekirtler pga. tvillingerne (ha haaaa)

Tak skal du have :)

Haha kender det kun alt for godt. Du har vel også været igang med at regne din termin så? Plejer jeg nemlig selv at gøre :D

Jeg krydser alt for dig, og håber det hele vokser endnu mere den næste uges tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :)

Haha kender det kun alt for godt. Du har vel også været igang med at regne din termin så? Plejer jeg nemlig selv at gøre :D

Jeg krydser alt for dig, og håber det hele vokser endnu mere den næste uges tid :)

Nej ikke denne mdr. for en gang skyld, men bliver vel starten af juni vil jeg tro. Men lige meget hvad skal jeg have kejsersnit, så giver ikke så meget med termin før jeg kommer så langt at få en dato som jo nok ligger 14 dage før termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke denne mdr. for en gang skyld, men bliver vel starten af juni vil jeg tro. Men lige meget hvad skal jeg have kejsersnit, så giver ikke så meget med termin før jeg kommer så langt at få en dato som jo nok ligger 14 dage før termin.

Nå okay, men juni er også en dejlig måned :)

Hvilken dag må du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay, men juni er også en dejlig måned :)

Hvilken dag må du teste?

På mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update herfra. Var til scanning i dag, og der var min. 6 fine ægblærer, så håber vi også bare der er æg i dem. Jeg har blevet sat højere op i dosis de næste 3 dage, inden jeg igen skal scannes. Altså torsdag. Så nu skal de sku bare vokse, og gerne få flere med, så jeg rigtig kan blive tappet for æg snart, måske i weekenden :)

Hvordan mon det går jer andre?

Kram her fra

aj hvor spændende så er det jo lige om lidt Lykke  :) jamen jeg er bare på nedregulering så intet sjov her, det bliver først sjovere når ægmodningen starter, det giver mening nemlig  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag!

ååhhh maaaandaaaag alt for længe til maaaannnddaaaagg  :blink  :wacko  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhhh maaaandaaaag alt for længe til maaaannnddaaaagg  :blink  :wacko  :D  :D

Håber du sætter den gode standard mandag Janne. Så følger jeg forhåbentlig trop tirsdag  :rolleyes  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og klapper lige mig selv på skulderen...jeg er ikke gået amok i testland i denne omgang.  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrgg er jeg bare mærkelig.. r så spænt på testdag men der sååå længe til.. ;-(  i dag er det kun 7 dage siden inserminering.. hmm tid gå hurtigt.. be om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På mandag!

Hvor spændende. Så har der bare at være to fine streger XXXX krydser alt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj hvor spændende så er det jo lige om lidt Lykke  :) jamen jeg er bare på nedregulering så intet sjov her, det bliver først sjovere når ægmodningen starter, det giver mening nemlig  :D

Ja er også spændt, det er jo lige om lidt ja :)

Jamen så er du da igang, dagene skal nok gå hurtigt, så du kan komme med alle vi andre vi gravid-vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er også spændt, det er jo lige om lidt ja :)

Jamen så er du da igang, dagene skal nok gå hurtigt, så du kan komme med alle vi andre vi gravid-vognen :)

jaaaaaa  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og klapper lige mig selv på skulderen...jeg er ikke gået amok i testland i denne omgang.  :D  :D  :D

hæj hæj hvor imponerende  :)  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og klapper lige mig selv på skulderen...jeg er ikke gået amok i testland i denne omgang. :D :D :D

Klapper dig også! Godt gået.

Jeg har testet ÆL sprøjten ud af kroppen nu. Så næste deltest er fredag...jeg skal nok holde testmonsteret i live for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrgg er jeg bare mærkelig.. r så spænt på testdag men der sååå længe til.. ;-( i dag er det kun 7 dage siden inserminering.. hmm tid gå hurtigt.. be om

Er i samme båd som dig. Tester du før tid eller holder du skansen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende. Så har der bare at være to fine streger XXXX krydser alt for dig :)

Åh ja tak men syntes nu ikke jeg virker gravid. Kom mandag kom nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm projekt bliv væk fra babyklar, det fejler vist haha!!

 

Jeg skal lige hører jer. Da I var gravide, oplevede I at I føltes som en radiator om natten?

Kan simpelthen ikke sove for tiden. Kan sagten småfryse i løbet af dagen, men så snart jeg går i seng.....puha! Så vender og drejer jeg mig igennem hele natten, hvor jeg føler at jeg er lige ved at eksplodere. Det har stået på i de sidste to nætter  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm projekt bliv væk fra babyklar, det fejler vist haha!!

 

Jeg skal lige hører jer. Da I var gravide, oplevede I at I føltes som en radiator om natten?

Kan simpelthen ikke sove for tiden. Kan sagten småfryse i løbet af dagen, men så snart jeg går i seng.....puha! Så vender og drejer jeg mig igennem hele natten, hvor jeg føler at jeg er lige ved at eksplodere. Det har stået på i de sidste to nætter  :unsure

hmm nu er det næsten 12 år siden men jeg kan godt huske den øgede kropstemperatur, så ikke dårligt symptom  :) og ja total fejlslagen afrusning af BK  :D  :D

hvornår er det nu du skal teste ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm nu er det næsten 12 år siden men jeg kan godt huske den øgede kropstemperatur, så ikke dårligt symptom  :) og ja total fejlslagen afrusning af BK  :D  :D

hvornår er det nu du skal teste ?

 

Ja det gik vist ikke videre godt haha!

Jeg skal teste på næste onsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med nedreguleringen Silke? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille update herfra. Var til scanning i dag, og der var min. 6 fine ægblærer, så håber vi også bare der er æg i dem. Jeg har blevet sat højere op i dosis de næste 3 dage, inden jeg igen skal scannes. Altså torsdag. Så nu skal de sku bare vokse, og gerne få flere med, så jeg rigtig kan blive tappet for æg snart, måske i weekenden :)

Hvordan mon det går jer andre?

Kram her fra

 

Det bliver vildt spændende at høre, hvordan det gik :)

 

Pøj pøj med i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER