tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Ja, jeg har snyde testet i dag. :blink Negativ inden for tid, men ved ikke helt om jeg aner en usynlig skygge 15 min efter tid. Men igen det har jeg gjort så frygtelig mange gange før.

Har haft ondt i underlivet og i morges fik jeg brækfornemmelser uden der dog kom noget op. Men stod og rallede foran min datter i køkkenvasken. Men måske var det også bare fordi jeg var træt.

Ja, I kan nok høre at sindsyge dagene er startet. OMG! Chancerne er mikroskopiske og er trods alt 3+4 i dag.

 

Hvordan står det til Tusnelda, Lykke og Spark?, ja og Stine selv om ikke alle er i fuld gang.

åh jeg håber der stadig er en chance Janne, det er jo stadig tidligt at teste :-) 

Jamen jeg venter bare på mens så jeg kan få gang igen i behandling, har stadig ømme babbelutter men den ene gang vi har nået sex i den fertile periode tror jeg ikke på kan gøre så meget så det må være ægløsningssprøjten der stadig spøger :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mens jeg skriver så bliver jeg pludselig dårlig med kvalme og maven og så begynder jeg sgu at bløde, 5 dage for tidligt, jeg kan simpelthen ikke finde ud af min krop mere  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens jeg skriver så bliver jeg pludselig dårlig med kvalme og maven og så begynder jeg sgu at bløde, 5 dage for tidligt, jeg kan simpelthen ikke finde ud af min krop mere  :wacko

Det var sq da en underlig omgang med dig! Jeg tror altså alle de hormoner vi går og tager er noget rod i det lange løb.

I det mindste kan du så starte før beregnet.

 

Mht. mig, så er det jo 3+5 i dag, kun 2 dage til mandag. Ingen ømme bryster eller noget, så jeg tror ikke på det. Jeg havde ellers planlagt at sige op i fredags, jeg har det meget dårligt på arbejdet og er stresset. Men så fik jeg det dårligt om morgen, og tænkte - hmm måske er den der. Så nu må det vente en mdr. før jeg gør det. Tror ikke min krop kan blive gravid i det miljø jeg sidder i derude. Græder cirka hver anden dag og har fået afvide det bliver ikke anderledes, så jeg må finde ud af om jeg vil være der eller ej. Og det i øvrigt er fordi jeg er kvinde, jeg kan lide at have meget styr på mine ting. ARGH er så gal. Jeg arbejder for 2½ person, det er noget P..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sq da en underlig omgang med dig! Jeg tror altså alle de hormoner vi går og tager er noget rod i det lange løb.

I det mindste kan du så starte før beregnet.

 

Mht. mig, så er det jo 3+5 i dag, kun 2 dage til mandag. Ingen ømme bryster eller noget, så jeg tror ikke på det. Jeg havde ellers planlagt at sige op i fredags, jeg har det meget dårligt på arbejdet og er stresset. Men så fik jeg det dårligt om morgen, og tænkte - hmm måske er den der. Så nu må det vente en mdr. før jeg gør det. Tror ikke min krop kan blive gravid i det miljø jeg sidder i derude. Græder cirka hver anden dag og har fået afvide det bliver ikke anderledes, så jeg må finde ud af om jeg vil være der eller ej. Og det i øvrigt er fordi jeg er kvinde, jeg kan lide at have meget styr på mine ting. ARGH er så gal. Jeg arbejder for 2½ person, det er noget P..

giver dig helt ret i det med medicinen og rod i kroppen.. hvor er det frygteligt det du oplever på dit arbejde, kan simpelthen ikke forstå hvorfor en leder kan opfører sig på den måde, jeg mener det er til firmaets bedste at medarbejdere har det godt og kan skabe gode produkter og derved god indtjening ... eller er jeg bare naiv ? Håber du snart finder en løsning så du kan blive glad igen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

giver dig helt ret i det med medicinen og rod i kroppen.. hvor er det frygteligt det du oplever på dit arbejde, kan simpelthen ikke forstå hvorfor en leder kan opfører sig på den måde, jeg mener det er til firmaets bedste at medarbejdere har det godt og kan skabe gode produkter og derved god indtjening ... eller er jeg bare naiv ? Håber du snart finder en løsning så du kan blive glad igen :)

Jeg forstår det heller ikke. Har aldrig oplevet noget ligende. Og når vi påtaler det får vi afvide vi bare kan smutte. Nu er planen at slut september beder jeg om en opsigelse så jeg kan undgå karantæne. Søger en masse pt. Så mon ikke snart der kommer noget nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Fik mens her til aften. Fem dage før normal cyklus på 28 dage og 12 dage efter insemination, to dage for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det heller ikke. Har aldrig oplevet noget ligende. Og når vi påtaler det får vi afvide vi bare kan smutte. Nu er planen at slut september beder jeg om en opsigelse så jeg kan undgå karantæne. Søger en masse pt. Så mon ikke snart der kommer noget nyt.

der kommer helt klart noget nyt Janne, sikken en lettelse du får når du kan siger farvel og tak til det møgfirma :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Fik mens her til aften. Fem dage før normal cyklus på 28 dage og 12 dage efter insemination, to dage for tidligt.

aj øvvv, hvad er planen nu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj øvvv, hvad er planen nu ?

Tror det hedder sygemelding. Og nyt forsøg. Må høre hvad både GYN og læge siger mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det hedder sygemelding. Og nyt forsøg. Må høre hvad både GYN og læge siger mandag.

god plan :-) så kan du passe på dig selv :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude. Fik mens her til aften. Fem dage før normal cyklus på 28 dage og 12 dage efter insemination, to dage for tidligt.

Åh nej :( Øv, hvor hvor synd :( Og hvor lyder det hårdt og udslidende med det job! Det lyder som en god plan at komme væk. Det er sikkert heller ikke særligt fremmende for baby processen, at du føler dig så presset :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser. Så er jeg hjemme igen, og kan nyde min sidste ferie uge. Hvor har det bare været rart at kunne slappe helt af. Jeg har ikke tænkt på babyhalløj en eneste gang i de sidste 2 uger...skønt!! Har drukket en masse vin og nydt det i fulde drag.

 

Vi skal til samtale med klinikken i morgen. Så mentalt på vej ind i kampen igen, med fornyet energi. Så det må blive nogle skønne juni unger vi får  :yay

 

Janne for pokker. Det går jo ikke med den arbejdssituation. Det lyder som noget være møg.... øv! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine skønt at høre fra dig igen og at i bare har været i nuet og slappet af  :)

Juni må være vores måned  :D

Jeg starter op igen d. 19/9 med lang behandling så det kan være vi når at følges igen  :) Det lyder også til at sparks næsten kan være med på en ivf  :) og Janne med en iui  :) og Lykke med en ivf og flere ?? :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine skønt at høre fra dig igen og at i bare har været i nuet og slappet af  :)

Juni må være vores måned  :D

Jeg starter op igen d. 19/9 med lang behandling så det kan være vi når at følges igen  :) Det lyder også til at sparks næsten kan være med på en ivf  :) og Janne med en iui  :) og Lykke med en ivf og flere ?? :D  :D  :D

He! He! Banden samlet igen...

Jeg har været til samtale i dag. Vi blev enige om at sætte gonal f dosis op til 300, samt at supplere med lidt ekstra prednison for at modvirke min astma spray. Så skulle æggene kunne sætte sig bedre fast. Lægen mente ikke umiddelbart at mine skaller var for tykke, men de ville lave AHA, hvis de fandt det nødvendig. 

 

Så regner med at jeg skal igang igen med kort behandling om en uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He! He! Banden samlet igen...

Jeg har været til samtale i dag. Vi blev enige om at sætte gonal f dosis op til 300, samt at supplere med lidt ekstra prednison for at modvirke min astma spray. Så skulle æggene kunne sætte sig bedre fast. Lægen mente ikke umiddelbart at mine skaller var for tykke, men de ville lave AHA, hvis de fandt det nødvendig. 

 

Så regner med at jeg skal igang igen med kort behandling om en uges tid.

aj hvor er det spændende, har du prøvet Enlova (tror jeg det hedder) i den korte behandling ? jeg fik nemlig det og skulle så begynde menopur men nåede det ikke da jeg kun havde dannet et æg.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He! He! Banden samlet igen...

Jeg har været til samtale i dag. Vi blev enige om at sætte gonal f dosis op til 300, samt at supplere med lidt ekstra prednison for at modvirke min astma spray. Så skulle æggene kunne sætte sig bedre fast. Lægen mente ikke umiddelbart at mine skaller var for tykke, men de ville lave AHA, hvis de fandt det nødvendig. 

 

Så regner med at jeg skal igang igen med kort behandling om en uges tid.

Velkommen tilbage, og spændende med behandling igen! Ja, vi andre er her desværre forsat, men så snupper vi juni.

 

Jeg er sygemeldt 14 dage, så tager vi den derfra. Starter Gonal 75 enheder i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj hvor er det spændende, har du prøvet Enlova (tror jeg det hedder) i den korte behandling ? jeg fik nemlig det og skulle så begynde menopur men nåede det ikke da jeg kun havde dannet et æg.. 

Nej. Kender det slet ikke. Hvad gør det?

Vi fortsætter med gonal f, da jeg lavede tre æg sidst, hvor to af den var rigtig fine. Men de ville gerne forsøge at jeg lavede et æg mere. Så det prøver vi så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage, og spændende med behandling igen! Ja, vi andre er her desværre forsat, men så snupper vi juni.

 

Jeg er sygemeldt 14 dage, så tager vi den derfra. Starter Gonal 75 enheder i morgen.

Godt at du har fået en sygemelding! Lyder som en virkelig hård periode mht. job, oveni alt dette her...

 

Ja det må blive de sødeste juni babyer vi får ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Stine skønt at høre fra dig igen og at i bare har været i nuet og slappet af  :)

Juni må være vores måned  :D

Jeg starter op igen d. 19/9 med lang behandling så det kan være vi når at følges igen  :) Det lyder også til at sparks næsten kan være med på en ivf  :) og Janne med en iui  :) og Lykke med en ivf og flere ?? :D  :D  :D

Jeg er startet op med lang behandling i dag, så er i fuld gang med næsesprayen. Lækkert, or NOT :) og det er vores 3. Og sidste forsøg, så håber virkelig at jeg, sammen med jer andre, får glæden af et junibarn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er startet op med lang behandling i dag, så er i fuld gang med næsesprayen. Lækkert, or NOT :) og det er vores 3. Og sidste forsøg, så håber virkelig at jeg, sammen med jer andre, får glæden af et junibarn :)

hep hep hep  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Kender det slet ikke. Hvad gør det?

Vi fortsætter med gonal f, da jeg lavede tre æg sidst, hvor to af den var rigtig fine. Men de ville gerne forsøge at jeg lavede et æg mere. Så det prøver vi så :)

nå men det er noget der ægmodner, noget forsøgsmedicin som så ikke virkede på mig, undrer mig bare over at de ikke gav mig gonal-f istedet men pyt .. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nå men det er noget der ægmodner, noget forsøgsmedicin som så ikke virkede på mig, undrer mig bare over at de ikke gav mig gonal-f istedet men pyt .. 

Okay. Det kunne jo have været skønt, hvis det havde virket. Men super ærgerligt.

 

Min mens startede allerede i dag. Så min krop holder åbenbart rytmen, selv om jeg blev skubbet to dage sidst. Så jeg skal på klinikken og starte op i morgen. Så kører ræset igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er startet op med lang behandling i dag, så er i fuld gang med næsesprayen. Lækkert, or NOT :) og det er vores 3. Og sidste forsøg, så håber virkelig at jeg, sammen med jer andre, får glæden af et junibarn :)

Uhh det næsespray, lyder bare ikke rart Lykke  :unsure  Men så længe det gør noget godt  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er startet op med lang behandling i dag, så er i fuld gang med næsesprayen. Lækkert, or NOT :) og det er vores 3. Og sidste forsøg, så håber virkelig at jeg, sammen med jer andre, får glæden af et junibarn :)

 

 

Okay. Det kunne jo have været skønt, hvis det havde virket. Men super ærgerligt.

 

Min mens startede allerede i dag. Så min krop holder åbenbart rytmen, selv om jeg blev skubbet to dage sidst. Så jeg skal på klinikken og starte op i morgen. Så kører ræset igen...

 

Rigtig meget held og lykke og babydust til jer!!!

:bd :bd :bd :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt der ikke var cyste eller noget. Og så kan du starte igen om lidt.

Dagens test negativ. Så er forsat meget sikker på løbet er kørt her.

Så kom der svar fra lægen, mht den undersøgelse jeg var igennem.

Betændelse i urinvejen, så nu hedder det antibiotika de næste 5 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER