tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Dagens test. Negativ. Begyndende murren i maven. Aftagende ømhed i brysterne. Så alt i alt, ikke noget nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagens test. Negativ. Begyndende murren i maven. Aftagende ømhed i brysterne. Så alt i alt, ikke noget nyt :)

det betyder ikke noget negativt endnu Stine  :) nu ved du bare at ægløsningsmedicinen er ude af din krop  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det betyder ikke noget negativt endnu Stine  :) nu ved du bare at ægløsningsmedicinen er ude af din krop  :)

Tager det også rimelig afslappet endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har dog registreret at (sorry ladies) mit tis lugter anderledes. Men regner med at det er progestreronen der taler. Men godt nok en lidt spøjs oplevelse :rolleyes   :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har dog registreret at (sorry ladies) mit tis lugter anderledes. Men regner med at det er progestreronen der taler. Men godt nok en lidt spøjs oplevelse :rolleyes   :D

aha  :) alle ændringer er velkomne  :D  :D ved ikke om progestreronen gør det  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det heller ikke. Men vil tro det. Man fylder sig jo med alt muligt, også vitaminer ;)

 

Så er tiden ved at nærme sig opstart for dig og Janne :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det heller ikke. Men vil tro det. Man fylder sig jo med alt muligt, også vitaminer ;)

 

Så er tiden ved at nærme sig opstart for dig og Janne :)

ååhh ja jeg glæder mig sådan  :yay det har nu været godt med ferie både følelesmæssigt og fysisk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhh ja jeg glæder mig sådan :yay det har nu været godt med ferie både følelesmæssigt og fysisk

Kan jeg godt forstå. Det bliver da bare så spændende at følge jer :) :)

Glæder mig også helt vildt til ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 46, har fået et donor æg befrugtet med min mands sæd sat op, vi kontaktede Ciconia i Aarhus , de hjalp os med at komme i kontakt med en klinik i St.Petersborg, de er professionelle og rigtig søde og hjælpsomme både i Aarhus og St.Petersborg.

Det lykkedes første gang, er nu 11+ 4 i dag og skal til NF på Torsdag.

D 1/8 Det gik rigtig godt i går, det var super fine tal til NF , hvis jeg kunne finde ud af det ville jeg ligge et billede ind .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D 1/8 Det gik rigtig godt i går, det var super fine tal til NF , hvis jeg kunne finde ud af det ville jeg ligge et billede ind .

jaaa hvor er det dejligt at høre og håber du kan finde ud af med foto så vi kan se jeres mirakel  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D 1/8 Det gik rigtig godt i går, det var super fine tal til NF , hvis jeg kunne finde ud af det ville jeg ligge et billede ind .

 

Åhh hvor godt. Tænkte på jer igår, og håbede at det gik fint...tillykke med det lille mirakel  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det heller ikke. Men vil tro det. Man fylder sig jo med alt muligt, også vitaminer ;)

Så er tiden ved at nærme sig opstart for dig og Janne :)

Ja har lige fået afvide at jeg skal på menopur denne gang. Så skal derop tirsdag og få mere afvide og så starte onsdag. Håber sq mens holder sig til mandag, har meget mens murren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

D 1/8 Det gik rigtig godt i går, det var super fine tal til NF , hvis jeg kunne finde ud af det ville jeg ligge et billede ind .

Stort tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har lige fået afvide at jeg skal på menopur denne gang. Så skal derop tirsdag og få mere afvide og så starte onsdag. Håber sq mens holder sig til mandag, har meget mens murren.

Spændende!! Ja for søren...kan du så blive væk mens  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test er negativ. Så nu må vi se :)
Men føler også at mens er på vej. Der er pres og ømhed i underlivet, på den der mens agtige måde.
Men 5 dage endnu til test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test er negativ. Så nu må vi se :)

Men føler også at mens er på vej. Der er pres og ømhed i underlivet, på den der mens agtige måned.

Men 5 dage endnu til test.

det er da helt okay og al for tidligt at give op  :)  er din mens regelmæssig ? hvornår vil du forvente mens hvis du ikke var på "stoffer" ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er da helt okay og al for tidligt at give op  :)  er din mens regelmæssig ? hvornår vil du forvente mens hvis du ikke var på "stoffer" ?

Ja det er helt okay. Jeg ville have forventet mens omkring tirs-ons (28 dage) Så der er jo et stykke tid til endnu. 

Så jeg har bestemt ikke givet op :P  Men er nok gået ind i den mere afventende fase  :rolleyes

 

Synes der sker massere af ting lige nu, der kan gå begge veje (træt som et ondt år, ondt i dutter, rumsteren i maven, sure opstød u name it). Det eneste frustrerende er at man ikke ved om det er pga varmen eller spire. Men tiden skal jo nok fortælle mig det til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt okay. Jeg ville have forventet mens omkring tirs-ons (28 dage) Så der er jo et stykke tid til endnu. 

Så jeg har bestemt ikke givet op :P  Men er nok gået ind i den mere afventende fase  :rolleyes

 

Synes der sker massere af ting lige nu, der kan gå begge veje (træt som et ondt år, ondt i dutter, rumsteren i maven, sure opstød u name it). Det eneste frustrerende er at man ikke ved om det er pga varmen eller spire. Men tiden skal jo nok fortælle mig det til sidst.

det er så hård en tid jeg lider med dig  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test er negativ. Så nu må vi se :)

Men føler også at mens er på vej. pres og ømhed i underlivet, på den der mens agtige måde.

Men 5 dage endnu til test.

Du har heldigvis tid endnu, er de færreste der kan teste positiv så tidligt. Ingen panik før dagen før forventet mens. Jeg tror stadig på tvillingerne.

Siger jeg også til mig selv, det er nemlig i morgen. Er nok alligevel mega skuffet over jeg ikke er gravid denne mdr. Puha jeg skal lige samle mig op til en runde IUI mere. Prøver virkelig at sige til mig selv, at det jo reelt er første chance. Og så glemme de sidste tre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har heldigvis tid endnu, er de færreste der kan teste positiv så tidligt. Ingen panik før dagen før forventet mens. Jeg tror stadig på tvillingerne.

Siger jeg også til mig selv, det er nemlig i morgen. Er nok alligevel mega skuffet over jeg ikke er gravid denne mdr. Puha jeg skal lige samle mig op til en runde IUI mere. Prøver virkelig at sige til mig selv, at det jo reelt er første chance. Og så glemme de sidste tre gange.

:kiss  Det skal nok blive godt, når I får taget hul på behandlingen. Og som du siger, det er jo den første reelle chance i har haft siden. Så krydser alt der kan krydses for at du får en god opstart  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss  Det skal nok blive godt, når I får taget hul på behandlingen. Og som du siger, det er jo den første reelle chance i har haft siden. Så krydser alt der kan krydses for at du får en god opstart  :)

ditto  :kiss og du har det bedste heppekor ever  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Heppekort tiltrængt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test var negativ. Så må på den igen i morgen.

 

God dag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test var negativ. Så må på den igen i morgen.

 

God dag 

det skal den være for at øge spændingen  :) og goddag til dig  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det sparks? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER