tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

KÆMPE TILLYYYKKEE  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :kiss  :balloons BEDSTE NYHED  :balloons

 

Tænker på jer. Hvordan går det med de svære beslutninger? Håber I er OK :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker på jer. Hvordan går det med de svære beslutninger? Håber I er OK :kiss

hej sparks og tak  :kiss vi har besluttet at tage imod Icsi og afventer nu mens så vi kan melde os til, fik dog taget en en AMH og jeg gruer lidt for at den er blevet lavere. fik taget den i 2013 tror jeg og da var den på 8,4 ca og nogle måneder efter var den på 4,7 så hvis den er under 3 så tror jeg ikke de vil behandle .. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej sparks og tak  :kiss vi har besluttet at tage imod Icsi og afventer nu mens så vi kan melde os til, fik dog taget en en AMH og jeg gruer lidt for at den er blevet lavere. fik taget den i 2013 tror jeg og da var den på 8,4 ca og nogle måneder efter var den på 4,7 så hvis den er under 3 så tror jeg ikke de vil behandle .. 

 

Puha en gyser med det AMH :unsure Det lyder ellers som en god beslutning med et sidste ICSI forsøg. Så har I bestemt gjort ALT, hvad I kunne (og lidt mere!!). Ih, hvor jeg håber og ønsker lykkelige ting for jer :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en gyser med det AMH :unsure Det lyder ellers som en god beslutning med et sidste ICSI forsøg. Så har I bestemt gjort ALT, hvad I kunne (og lidt mere!!). Ih, hvor jeg håber og ønsker lykkelige ting for jer :kram2 :kiss

tusinde tak :kiss  og ja det er det sgu og temmelig trist for så må jeg opgive .. så må jeg få en hund til  :D​ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusinde tak :kiss  og ja det er det sgu og temmelig trist for så må jeg opgive .. så må jeg få en hund til  :D​ 

Lad os satse på, at hunden ikke bliver relevant :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej sparks og tak :kiss vi har besluttet at tage imod Icsi og afventer nu mens så vi kan melde os til, fik dog taget en en AMH og jeg gruer lidt for at den er blevet lavere. fik taget den i 2013 tror jeg og da var den på 8,4 ca og nogle måneder efter var den på 4,7 så hvis den er under 3 så tror jeg ikke de vil behandle ..

God plan at give det en chance. Krydser finger fot, at den er over 3, så I kan gå i gang....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej sparks og tak :kiss vi har besluttet at tage imod Icsi og afventer nu mens så vi kan melde os til, fik dog taget en en AMH og jeg gruer lidt for at den er blevet lavere. fik taget den i 2013 tror jeg og da var den på 8,4 ca og nogle måneder efter var den på 4,7 så hvis den er under 3 så tror jeg ikke de vil behandle ..

Åh det bliver spændende så. Lad os håbe værdien ikke er faldet så I kan få det sidste forsøg inden donor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skønne piger for hep og tanker  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej sparks og tak :kiss vi har besluttet at tage imod Icsi og afventer nu mens så vi kan melde os til, fik dog taget en en AMH og jeg gruer lidt for at den er blevet lavere. fik taget den i 2013 tror jeg og da var den på 8,4 ca og nogle måneder efter var den på 4,7 så hvis den er under 3 så tror jeg ikke de vil behandle ..

Hvor spændende!

Håber og hepper på at AMH ikke er faldet til under 3! :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skønne piger for hep og tanker  :7himmel

Håber det bedste for dig/jer, så I kan komme igennem en omgang mere :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE TILLYYYKKEE  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :kiss  :balloons BEDSTE NYHED  :balloons

  

Hvor er det simpelthen fantastisk!!! :glad hvor er det altså dejligt med de positive tests der er på babyklar i dag.... Kæmpe tillykke til jer! I fortjener det virkelig, specielt når man tænker på jeres kamp... :yay

  

Spændende med scanning... Og god termins dato. Jul eller nytår det hele er en god tid. Ih hvor er det altså dejligt for jer.

  

Skønt med tid til scanning :yay

Termin plejer at blive fastsat iht. ÆU. Ved denne dato er du som udgangspunkt 2+0. Så kan datoen ændre sig lidt undervejs til scanningerne.

Men det bliver vist en lille lækker jule- eller nytårsbaby - hvor er det festligt :yay :yay

Det er stadig så uvirkeligt for os, men mon ikke det bliver mere virkelig når vi skal til scanning.

Har prøvet at regne terminsdatoen ud inde på klinikkens side, og den sige D. 29. December, så det bliver noget af en fest :glad

Og endnu engang tak for jeres søde og dejlige kommentar, det er så dejligt med støtte fra jer, som kender til det hårde forløb :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke!! :yay

Hvor er det bare skønt. Uhh I må være i den 7. himmel :7himmel

Og ja, det hele bliver nok mere virkeligt når spiren kommer op på skærmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke!! :yay

Hvor er det bare skønt. Uhh I må være i den 7. himmel :7himmel

Og ja, det hele bliver nok mere virkeligt når spiren kommer op på skærmen.

Tak skal du have :kram

Vi kan slet ikke forstå det, er virkelig så surrealistisk. Har endda lige købt et pakke med test i dag, bare lige så jeg endnu engang kan få bekræftet, at den er god nok :D

Nu skal de næste uger bare gå, synes man går med et nyt "problem" nu, nemlig at jeg er bange for de små smerter der måtte være ved maven, men håber bare spiren bliver siddende derinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for den lille spire har den fantastisk. Og holder godt ved og blive i sin varme hule til termin... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for den lille spire har den fantastisk. Og holder godt ved og blive i sin varme hule til termin... :kram2

Tak hvor er du sød :kiss

Håber også den bliver boende derinde, indtil huslejekontrakten udløber :gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er du sød :kiss

Håber også den bliver boende derinde, indtil huslejekontrakten udløber :gravid :D

hahaha det har den bare at gøre og opfører sig ordentligt ved udlejeren  :D  :D  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :kram

Vi kan slet ikke forstå det, er virkelig så surrealistisk. Har endda lige købt et pakke med test i dag, bare lige så jeg endnu engang kan få bekræftet, at den er god nok :D

Nu skal de næste uger bare gå, synes man går med et nyt "problem" nu, nemlig at jeg er bange for de små smerter der måtte være ved maven, men håber bare spiren bliver siddende derinde :loveshower

Haha! Kender så godt det med at fortsætte testene :D

Tror jeg købte den sidste pakke, da jeg havde set hjerteblink. Fuldstændig bimmelim :D Men var i Normal butikken, og de havde en 5pack strimmelteste til under 25kr, så i ren automatik skulle jeg da have dem med hjem! Har dog lige smidt de 4 tilbageværende ud. Men det er altså dejligt lige at kunne 'pisse på kæp' for at få lidt ro i sindet.

Tror også på at der er lavet en uopsigelig 9 mdr's kontrakt med spiren. Igen rigtig stort tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg bare lige dele noget fuldstændig ikke baby stuff! :)

Vi fik nøglerne til vores nye dejlige hus i Frederikssund igår :yay Det er så stort. Så i dag er kæresten og det fædrene ophav mødt på adressen for at begynde at male samtlige kvadratmeter for top til bund, mens jeg smutter til klassisk koncert senere. Må jo desværre ikke male :)

Men hold op vi glæder os til at skulle indrette os i løbet af næste uge. Vi venter dog med bassens værelse til efter NF.

Go' dag til jer allesammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg bare lige dele noget fuldstændig ikke baby stuff! :)

Vi fik nøglerne til vores nye dejlige hus i Frederikssund igår :yay Det er så stort. Så i dag er kæresten og det fædrene ophav mødt på adressen for at begynde at male samtlige kvadratmeter for top til bund, mens jeg smutter til klassisk koncert senere. Må jo desværre ikke male :)

Men hold op vi glæder os til at skulle indrette os i løbet af næste uge. Vi venter dog med bassens værelse til efter NF.

Go' dag til jer allesammen :D

vil også foretrække en klassisk koncert anytime  :D tillykke med huset  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg bare lige dele noget fuldstændig ikke baby stuff! :)

Vi fik nøglerne til vores nye dejlige hus i Frederikssund igår :yay Det er så stort. Så i dag er kæresten og det fædrene ophav mødt på adressen for at begynde at male samtlige kvadratmeter for top til bund, mens jeg smutter til klassisk koncert senere. Må jo desværre ikke male :)

Men hold op vi glæder os til at skulle indrette os i løbet af næste uge. Vi venter dog med bassens værelse til efter NF.

Go' dag til jer allesammen :D

Stort tillykke med huset!!! Der er intet bedre end at bygge rede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med huset. Så venter en travl, men hyggelig weekend...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil også foretrække en klassisk koncert anytime  :D tillykke med huset  :balloon

Tusind tak. Koncerten var super go' :)

Stort tillykke med huset!!! Der er intet bedre end at bygge rede.

Ja det bliver SÅ skønt når vi kan begynde på det :D

Tillykke med huset. Så venter en travl, men hyggelig weekend...

Tak for det :) Ja det er lidt en travl weekend med nedpakning m.m :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset, Stine! :yay Ih, bare det var mig! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg bare lige dele noget fuldstændig ikke baby stuff! :)

Vi fik nøglerne til vores nye dejlige hus i Frederikssund igår :yay Det er så stort. Så i dag er kæresten og det fædrene ophav mødt på adressen for at begynde at male samtlige kvadratmeter for top til bund, mens jeg smutter til klassisk koncert senere. Må jo desværre ikke male :)

Men hold op vi glæder os til at skulle indrette os i løbet af næste uge. Vi venter dog med bassens værelse til efter NF.

Go' dag til jer allesammen :D

Stort tillykke med huset, dejlig årstid I har fået det på :)

Bare du husker at slappe af, så dig og baby ikke lider nogen overlast :kiss

Men lyder til din kære mand og familien er blevet sat i gang, så kan du bare sidde der og heppe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset, Stine! :yay Ih, bare det var mig! :p

Tusind tak. Vi er simpelthen også så glade. Det bliver så godt at sidde på balkonen og kigge ud over vandet :)

Stort tillykke med huset, dejlig årstid I har fået det på :)

Bare du husker at slappe af, så dig og baby ikke lider nogen overlast :kiss

Men lyder til din kære mand og familien er blevet sat i gang, så kan du bare sidde der og heppe :glad

Tak Lykke :D

Jeg får stort set ikke lov til at røre en finger hehe, så lider ingen overlast. Og ja, årstiden klager vi bestemt ikke over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER