tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

I dag fik jeg for første gang taget en test med morgen urin. Og der er vist ikke tvivl om noget længere. Stregen kom fint frem og den har lavet en stor fremgang fra i forgårs. Så nu er det kun at vente til jeg kan give klinikken besked på torsdag.

Har indløst recepten på Lutinus til tiden efter.

Billedet er taget inde for 2 min og testen blev endnu tydeligere efterfølgende.[/quote

Hvor ser det bare godt ud, KÆMPE TILLYKKE Stine, hvor er det bare fantastisk altså.

Er det næsten til at forstå? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
I dag fik jeg for første gang taget en test med morgen urin. Og der er vist ikke tvivl om noget længere. Stregen kom fint frem og den har lavet en stor fremgang fra i forgårs. Så nu er det kun at vente til jeg kan give klinikken besked på torsdag.

Har indløst recepten på Lutinus til tiden efter.

Billedet er taget inde for 2 min og testen blev endnu tydeligere efterfølgende.[/quote

Hvor ser det bare godt ud, KÆMPE TILLYKKE Stine, hvor er det bare fantastisk altså.

Er det næsten til at forstå? :)

Nej overhovedet ikke haha. Det er sindssygt uvirkeligt. Vi har i dag involveret vores forældre i hvordan landet ligger, da de har været med i hele processen. Så er de der også til at gribe os, hvis det lige pludseligt går galt ( og det gør det selvfølgelig ikke) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stine du er GRRAAAAVVVIIIIIIIDDD  :loveshower  :kiss  :stork  :balloons

JA. Så det kan lade sig gøre, selv om man er tosse gammel. Så en masse hep og håb til jeres behandling :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Lykke86" post="736137" timestamp="1425135070"]

Nej overhovedet ikke haha. Det er sindssygt uvirkeligt. Vi har i dag involveret vores forældre i hvordan landet ligger, da de har været med i hele processen. Så er de der også til at gribe os, hvis det lige pludseligt går galt ( og det gør det selvfølgelig ikke) :)

Forstår dig godt, men selvfølgelig blive den lille spire inde i babyhulen, hvor der er lunt og trygt :)

Jeg er virkelig så glad på jeres vegne, ved det har taget jer så mange år. Sidder lidt og tænker hvis det var mig selv, tror virkelig ikke jeg ville kunne forstå det, at noget der er kæmpet så meget for, pludselig bliver til virkelighed. Det er bare super fantastisk :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver da, hvor den har det bedst indtil det er tid til at komme ud at møde mor og far... Det er simpelthen så fantastisk for jer. Kan godt forstå at det må føles helt uvirkeligt efter den lange kamp. Stort tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikker en flot test Stine, og især når du ikke er længere!!!! Hvor er det bare et mirakel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på idag Silke. Håber at du har overskud til en opdatering :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay temmelig dårlig status fra mig :

jeg har kun dannet et æg måske to hvis det når at vokse sig klar, vi fik selv valget om vi ville gennemføre æu eller om vi stopper og starter forfra på gonal-f som vi trods alt har lavet flere æg på...pis.... vi er kommet frem til at vi ikke kan mere, vi vælger at få æu søndag og håbe på at lige netop det æg overlever processen og udvikler sig til æo og ellers går vi over til inseminering og sæddonor... vi kan ikke mere den lange medicinske behandling og alt hvad det medfører, jeg har nu i to år sat mit liv på hold og nu er det slut... insemination er trods alt en kortere og "lettere" behandling end lang protokol..

Håber alt går godt i dag. Glæder mig til at høre om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på idag Silke. Håber at du har overskud til en opdatering :kiss

:ditto

Håber alt går vel i dag :kram2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver da, hvor den har det bedst indtil det er tid til at komme ud at møde mor og far... Det er simpelthen så fantastisk for jer. Kan godt forstå at det må føles helt uvirkeligt efter den lange kamp. Stort tillykke :glad

 

Sikker en flot test Stine, og især når du ikke er længere!!!! Hvor er det bare et mirakel :loveshower

 

Ja det er helt vildt! Nu er hedeturene også væk igen. Så det er nok som du sagde Sparks, lige et par nætter med overophedet hormon halløj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan med dig Janne. Har kvalmen fortaget sig lidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan med dig Janne. Har kvalmen fortaget sig lidt?

Nope, desværre ikke. Kaster op inden jeg får mad, og så lige igen efter maden - er sååååå lækker :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik jeg for første gang taget en test med morgen urin. Og der er vist ikke tvivl om noget længere. Stregen kom fint frem og den har lavet en stor fremgang fra i forgårs. Så nu er det kun at vente til jeg kan give klinikken besked på torsdag.

Har indløst recepten på Lutinus til tiden efter.

Billedet er taget inde for 2 min og testen blev endnu tydeligere efterfølgende.

Uh, den blir bedre og bedre!!!! Ihhhh du skal være mor :loveshower  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber alt går godt i dag. Glæder mig til at høre om det.

Også her... Held og lykke Tusnelda i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, desværre ikke. Kaster op inden jeg får mad, og så lige igen efter maden - er sååååå lækker :puke

Øv. Det lyder ikke rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej, Stine: T I L L Y K K E!! Hvor er det fantastisk! :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didda: hvordan går det med stikkeriet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på idag Silke. Håber at du har overskud til en opdatering :kiss

Jamen de fik 3 æg ud , dog er den sidste meget lille men der var dog æg i alle ægblærerne, det er sgu lidt godt gået af en halvgammel dame  :D  :D  :blink jeg er først stået rigtigt op nu, det har gjort stjerne ondt og let kvalme men nu har jeg det bedre og pamol virker så det går den rigtige vej  :) nu er det bare at vente  :) men det er vi jo smadder gode til her på BK  :D  :D

 

Stine: hvordan har du det idag , har du fattet det endnu ?

Didda : er du blevet mesterstikker ? 

Janne: hold nu op med det opkasteri  :D aj pjat puha det er hårdt  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de fik 3 æg ud , dog er den sidste meget lille men der var dog æg i alle ægblærerne, det er sgu lidt godt gået af en halvgammel dame :D :D :blink jeg er først stået rigtigt op nu, det har gjort stjerne ondt og let kvalme men nu har jeg det bedre og pamol virker så det går den rigtige vej :) nu er det bare at vente :) men det er vi jo smadder gode til her på BK :D :D

Stine: hvordan har du det idag , har du fattet det endnu ?

Didda : er du blevet mesterstikker ?

Janne: hold nu op med det opkasteri :D aj pjat puha det er hårdt :blink

Flot med tre æg. Vente vente vente.... Jeg er begyndt at se Braking Bad, kan klart anbefales til at slå tiden ihjel med. Skal det være lidt mere "nøgen" så er Black Sails også god. Hvornår ved du mere?

Ps når du når dertil lige om lidt. Spis ikke chilli, av det gør mere ondt retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot med tre æg. Vente vente vente.... Jeg er begyndt at se Braking Bad, kan klart anbefales til at slå tiden ihjel med. Skal det være lidt mere "nøgen" så er Black Sails også god. Hvornår ved du mere?

Ps når du når dertil lige om lidt. Spis ikke chilli, av det gør mere ondt retur.

hahah det er hermed noteret :mam

tirsdag skal jeg forhåbentlig have æo men nu må vi se  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper helt vildt på tirsdag!! Skønt med 3 æg. Der bliver så soændene...

Mesterstikker? Der skal vidst nogle flere gange til, men det går nu fremad. Heldigvis ;) Jeg har desværre sådan en hovedpine. Onsdag, torsdag og fredag var det dog kun om aftenen, men i går startede det allerede ved 12-13 tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper helt vildt på tirsdag!! Skønt med 3 æg. Der bliver så soændene...

Mesterstikker? Der skal vidst nogle flere gange til, men det går nu fremad. Heldigvis ;) Jeg har desværre sådan en hovedpine. Onsdag, torsdag og fredag var det dog kun om aftenen, men i går startede det allerede ved 12-13 tiden.

åh ja den hovedpine, jeg fik den af synarella, håber snart den går over søde og tak for hep  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen de fik 3 æg ud , dog er den sidste meget lille men der var dog æg i alle ægblærerne, det er sgu lidt godt gået af en halvgammel dame :D :D :blink jeg er først stået rigtigt op nu, det har gjort stjerne ondt og let kvalme men nu har jeg det bedre og pamol virker så det går den rigtige vej :) nu er det bare at vente :) men det er vi jo smadder gode til her på BK :D :D

Stine: hvordan har du det idag , har du fattet det endnu ?

Didda : er du blevet mesterstikker ?

Janne: hold nu op med det opkasteri :D aj pjat puha det er hårdt :blink

Hvor det vildt. 3 æg. Det er da super godt :) så skal de bare have lidt gødning og varme i petri skålen, så er de klar til at komme tilbage i hulen :) :)

Og svar på om jeg har fattet det endnu. Næææ det kan man ikke påstå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh ja den hovedpine, jeg fik den af synarella, håber snart den går over søde og tak for hep :kiss

Onsdag, torsdag og fredag har det også være synarela. Det var først fredag aften jeg tog gonal f. Så den kan jeg i hvert fald ikke give skylden de andre dage. Ellers har jeg faktisk ikke mærke en masse til hormonerne. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok det murre noget i maven, men ikke menstruationsagtigt. Og så bliver jeg lynhurtigt træt. Kommer trætheden ikke først senere? Nå, bare et lille pip fra en der ikke har været i situationen før :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER