tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Haha hvor er du da bare fantastisk :kiss

Kunne sku da ikke lade være med at grine af sådan en skøn besked :D

Har faktisk en masse planer denne uge, så tiden skal sku nok gå, men tak for alle dine forslag, laver lige lidt om på hvad der skal ses i tv :P

Ha ha, godt du har planer. Mine planer for ugen er at :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  på dig og Sparks frem til jul. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, godt du har planer. Mine planer for ugen er at :glad  :glad  :glad  :glad  :glad  på dig og Sparks frem til jul.

Lyder godt, så håber vi det bringer held :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det jo ægudtagning lige om lidt for dit vedkommende, SPÆNDENDE :D Er sikker på de når at få en god størrelse, nogle gange skal de kære små derinde, bare have lidt længere tid til at vokse sig store og stærke, så må man bare lige have lidt tålmodighed. Selvom det er PISSE SVÆRT!!! :)

Her går det faktisk fint, tiden flyver af sted synes jeg, og har haft nok at se til de seneste dage, + har holdt min fødselsdag af flere omgange og i dag er så den store dag, Så har også haft rykind hele dagen.

Nu er sofaen heldigvis hoppet på ryggen af mig, og herren har sagt vi bare skal slappe af og hygge resten af dagen, og hente noget vammelt mad :)

Inden man ser sig om, så er det jo D. 25, men tør bare ikke sætte forventningerne for højt, er jo desværre blevet slemt skuffet ALLE de andre gange, så prøver bare at tage det som det kommer. Selvom det er PISSE SVÆRT :-/

Tillykke med dagen forleden! 

Ja den 25. kommer jo lige om lidt  :blink  :D  Vi krydser fingre for at den er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen. I dag skal du arbejde, i aften kommer der Extant på tv3, i morgen X Factor UK på Dr3, onsdag tager du i bio, torsdag er der Bones på TV3. Fredag skal I ud og spise, lørdag noget jule hygge. På søndag er det 4 søndag i Advent,kirken har sikkert noget spas og mandag kan du tage i bio, tirsdag lille juleaften, onsdag jule aften, torsdag 1 juledag og så anden juledag en, positiv test. Bare læn dig tilbage og nyd jeg har planlagt alle dagene for dig. Hepper på dig og tror på det. Kram herfra

ps læses med humor

Griner...dejligt med en plan for den resterende tid....skønt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægudtagning idag. Det blev ikke til så mange æg....de små labaner var ikke blevet store nok. Så høsten blev på 4 æg. Vi skal derfor ikke lave blastcyst, da jeg skal have mellem 2 og 3 æg tilbage. Så vi tager nok hvad der er. Altså ingen grund til at dyrke videre på dem. Bare tilbage i ovnen med dem, så de kan koge videre haha!

 

Men er stadig godt mærket her til aften. Sidder med min varmedunk i skødet, for at dulme det værste...så manden er sendt i køkkenet for at lave mad, og servicere. Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægudtagning idag. Det blev ikke til så mange æg....de små labaner var ikke blevet store nok. Så høsten blev på 4 æg. Vi skal derfor ikke lave blastcyst, da jeg skal have mellem 2 og 3 æg tilbage. Så vi tager nok hvad der er. Altså ingen grund til at dyrke videre på dem. Bare tilbage i ovnen med dem, så de kan koge videre haha!

Men er stadig godt mærket her til aften. Sidder med min varmedunk i skødet, for at dulme det værste...så manden er sendt i køkkenet for at lave mad, og servicere. Dejligt!

Tillykke med de 4 æg - det er da flot, når man tager den lidt langsomme udvikling i betragtning :) :) Ih, hvor jeg håber for jer, at æggene de næste dage deler sig flot, og der bliver en lækker baby ud af et af dem!! :) :)

Lyder super med manden - servicering må være hans job i denne situation :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægudtagning idag. Det blev ikke til så mange æg....de små labaner var ikke blevet store nok. Så høsten blev på 4 æg. Vi skal derfor ikke lave blastcyst, da jeg skal have mellem 2 og 3 æg tilbage. Så vi tager nok hvad der er. Altså ingen grund til at dyrke videre på dem. Bare tilbage i ovnen med dem, så de kan koge videre haha!

 

Men er stadig godt mærket her til aften. Sidder med min varmedunk i skødet, for at dulme det værste...så manden er sendt i køkkenet for at lave mad, og servicere. Dejligt!

Dejligt med 4 gode æg, så er det bare at krydse fingre de næste par dage, og så skulle der jo gerne komme en dejlig lille bebs ud af det :)

Og lækkert med lidt forkælelse, og bare slappe af mens herren er i køkkenet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægudtagning idag. Det blev ikke til så mange æg....de små labaner var ikke blevet store nok. Så høsten blev på 4 æg. Vi skal derfor ikke lave blastcyst, da jeg skal have mellem 2 og 3 æg tilbage. Så vi tager nok hvad der er. Altså ingen grund til at dyrke videre på dem. Bare tilbage i ovnen med dem, så de kan koge videre haha!

Men er stadig godt mærket her til aften. Sidder med min varmedunk i skødet, for at dulme det værste...så manden er sendt i køkkenet for at lave mad, og servicere. Dejligt!

Det er flot med fire æg trods alt. Så skal vi bare heppe på dig de næste 14 dage. Godt manden kan servicere dig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændinger i underlivet.... Hmmm, Mon det er baby eller mens?!?! Tænke tænke, jeg bliver skør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for at delingen sker lige efter bogen. Og du får lagt et lækkert guldæg op, så I får et dejligt barn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægudtagning idag. Det blev ikke til så mange æg....de små labaner var ikke blevet store nok. Så høsten blev på 4 æg. Vi skal derfor ikke lave blastcyst, da jeg skal have mellem 2 og 3 æg tilbage. Så vi tager nok hvad der er. Altså ingen grund til at dyrke videre på dem. Bare tilbage i ovnen med dem, så de kan koge videre haha!

 

Men er stadig godt mærket her til aften. Sidder med min varmedunk i skødet, for at dulme det værste...så manden er sendt i køkkenet for at lave mad, og servicere. Dejligt!

jaaa så er du nået så langt  :kiss  hep hep på de fine æg deler sig  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaa så er du nået så langt  :kiss  hep hep på de fine æg deler sig  :loveshower

Tak :kiss

Glæder mig også til at starte ventetiden.

Så starter med akupunktur og derefter oplægning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændinger i underlivet.... Hmmm, Mon det er baby eller mens?!?! Tænke tænke, jeg bliver skør :D

Spændende!!! Alle de tegn hehe. Håber at det er en bebse i maven der laver ballade :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!! Alle de tegn hehe. Håber at det er en bebse i maven der laver ballade :kiss

Det er til at blive skær af. Lige nu er der ingen ting, og har lige talt, er på dag 31 i min cyklus, som kun plejer at være mellem 29-30 dage, men havde dog først store nok æg på dag 20, så ved ikke om det kan gøre ens cyklus længere?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Glæder mig også til at starte ventetiden.

Så starter med akupunktur og derefter oplægning.

pøj pøj idag Stine hvor er det spændende  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hep hep til æggene i dag Stine - ih, hvor jeg krydser for, at det blevet til nogle super 4-cellede lækkerbiskener!! :) :)

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hep hep til æggene i dag Stine - ih, hvor jeg krydser for, at det blevet til nogle super 4-cellede lækkerbiskener!! :) :)

:loveshower :loveshower :loveshower

Tak for opbakning :P

 

Fik sat 3 styks tilbage. Der var 2 der havde delt sig i 4, og et enkelt der havde delt sig i 3. Det sidste var ikke blevet til noget. De havde lavet AHA på æggene i denne omgang. Så nu er det bare at håbe, at det sidste forsøg bliver til noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning :P

Fik sat 3 styks tilbage. Der var 2 der havde delt sig i 4, og et enkelt der havde delt sig i 3. Det sidste var ikke blevet til noget. De havde lavet AHA på æggene i denne omgang. Så nu er det bare at håbe, at det sidste forsøg bliver til noget :rolleyes

Ih, det var da en flot succes rate :) Hvor lyder det godt med 3 æg op - hurra, hepper på de fortsætter den gode udvikling :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning :P

 

Fik sat 3 styks tilbage. Der var 2 der havde delt sig i 4, og et enkelt der havde delt sig i 3. Det sidste var ikke blevet til noget. De havde lavet AHA på æggene i denne omgang. Så nu er det bare at håbe, at det sidste forsøg bliver til noget :rolleyes

Det var da fantastisk at høre. Hepper på dig og dine små fine æg :)

Er det første gang du prøver AHA om jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre æg, hvor er det dog skønt! Krydser finger for at min et æg bliver til et lille vidunder...

Hvad er AHA, hvis jeg må spørge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning :P

Fik sat 3 styks tilbage. Der var 2 der havde delt sig i 4, og et enkelt der havde delt sig i 3. Det sidste var ikke blevet til noget. De havde lavet AHA på æggene i denne omgang. Så nu er det bare at håbe, at det sidste forsøg bliver til noget :rolleyes

Fantastisk!!!!

Fedt de klækkede æggene, var det ikke også det du var i tvivl om de ikke kunne af sig selv?

uh heppe heppe hepppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da fantastisk at høre. Hepper på dig og dine små fine æg :)

Er det første gang du prøver AHA om jeg må spørge?

 

Tre æg, hvor er det dog skønt! Krydser finger for at min et æg bliver til et lille vidunder...

Hvad er AHA, hvis jeg må spørge?

 

Fantastisk!!!!

Fedt de klækkede æggene, var det ikke også det du var i tvivl om de ikke kunne af sig selv?

uh heppe heppe hepppe

Tak tøser :kiss

Ja det var helt fint!  De kunne alligevel ikke fryse den 3 delte, så den røg med op  :P Og ja, de har ikke ment tidligere at der var behov for AHA (assisted hatching)

 

Diddi, som Solvej skriver, så laserbehandler de skallen, så den har nemmere ved at klække, hvis de synes at skallen ser for ensartet/tyk ud.

 

Og jo Solvej, det har helt sikkert været en af mine bekymringer. Så fedt at de har gjort det  :)

 

Så har simpelthen testdag på den aller første dag i det nye år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan ;)

Så blev jeg så klog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det var da en flot succes rate :) Hvor lyder det godt med 3 æg op - hurra, hepper på de fortsætter den gode udvikling :yay :yay

Tak Spark...:)

Hvordan står det til med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kiss

Ja det var helt fint!  De kunne alligevel ikke fryse den 3 delte, så den røg med op  :P Og ja, de har ikke ment tidligere at der var behov for AHA (assisted hatching)

 

Diddi, som Solvej skriver, så laserbehandler de skallen, så den har nemmere ved at klække, hvis de synes at skallen ser for ensartet/tyk ud.

 

Og jo Solvej, det har helt sikkert været en af mine bekymringer. Så fedt at de har gjort det  :)

 

Så har simpelthen testdag på den aller første dag i det nye år...

:loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

Masser af hep!! 1. januar er en god dag, min far har fødselsdag, og jeg blev gravid med nr. 2 d. 1. januar - den kan da kun være gooooooooooode tegn :rolleyes  :D

Er sikker på klækkeriet hjælper, og nu er der 3 lækre æggebasser, der skal nok komme en baby eller to ud af det :glad  :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER