tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Dejligt med krammer!

Vi starter op i slutningen af denne måned ( tror jeg)

Skal lige tage tilløb. Regner med fuldt program, og så venter vi med fryse æggene til de sidste behandlinger.

Hvis ikke alt dette lykkes, køber vi nok et par gange mere. Men derfra er det så slut.

Så er det samtalen om adoption der kommer næst. Men tror ikke rigtig nogen af os er helt parat. Men det bliver vi nok heller ikke, så længe vi hænger i dette forløb.

Noget nyt med mavsen?

Jeg håber det lykkes inden, så I ikke skal have den snak. Jeg er glad for I har nogle gange endnu og ekstra I kan betale for.

Ved ikke rigtig her, føler mig lidt fed og har kastet op nogle gange. Og har ikke blødt nogle dage, så I alt gode tegn. Skal ringe til lægen i morgen og få HCG og GYN onsdag, så pt. venter vi bare igen igen. Men indtil andet er bevist forsøger jeg at tænke den er god nok, ellers blir jeg vist først bims.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber det lykkes inden, så I ikke skal have den snak. Jeg er glad for I har nogle gange endnu og ekstra I kan betale for.

Ved ikke rigtig her, føler mig lidt fed og har kastet op nogle gange. Og har ikke blødt nogle dage, så I alt gode tegn. Skal ringe til lægen i morgen og få HCG og GYN onsdag, så pt. venter vi bare igen igen. Men indtil andet er bevist forsøger jeg at tænke den er god nok, ellers blir jeg vist først bims.

Jammen så bløder jeg igen igen! Man skal ikke glæde sig for tidligt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jammen så bløder jeg igen igen! Man skal ikke glæde sig for tidligt....

Åh for pokker! Nu må det da stoppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jammen så bløder jeg igen igen! Man skal ikke glæde sig for tidligt....

åh nej for pokker altså 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dom er at den er i live. Og der er en blodansamling i noget der ligner en punkteret fostersæk. (Bortgået tvilling) Den vil de se nærmere på i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dom er at den er i live. Og der er en blodansamling i noget der ligner en punkteret fostersæk. (Bortgået tvilling) Den vil de se nærmere på i morgen.

Hvor dejligt at høre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dom er at den er i live. Og der er en blodansamling i noget der ligner en punkteret fostersæk. (Bortgået tvilling) Den vil de se nærmere på i morgen.

Hold op hvor går du meget igennem i disse dage, men skønt at høre, at der stadigvæk er liv derinde.

Håber for dig, at du får en rolig og nem graviditet, med alt det du nu har været igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor går du meget igennem i disse dage, men skønt at høre, at der stadigvæk er liv derinde.

Håber for dig, at du får en rolig og nem graviditet, med alt det du nu har været igennem

Tak! Vi er også trætte af at tude herhjemme, men pt glæder vi os over at der er liv! Også selv om han flere gange sagde der ikke var garantier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens dom er at den er i live. Og der er en blodansamling i noget der ligner en punkteret fostersæk. (Bortgået tvilling) Den vil de se nærmere på i morgen.

puha det er simpelthen en cliffhanger (staves?)uden lige  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen der har oplevet implantationsblødning ? oplevede en lille dråbe frisk blødning i morges og undrer mig ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen der har oplevet implantationsblødning ? oplevede en lille dråbe frisk blødning i morges og undrer mig ?

Nej men heppe heppe heppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men heppe heppe heppe!

tak søde dig, hvordan har du det lettet? eller stadig nervet  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak søde dig, hvordan har du det lettet? eller stadig nervet :unsure

I dag er jeg rigtig lettet. Har været på klinikken som har "udskrevet" os med et stort tillykke. Blødningen burde stoppe snart hun kunne kun se en smule tilbage derinde og det var ikke til gene for fosteret. Så nu er jeg rigtig Happy. Fejrede det med at kaste op to gange på arbejdet i en stoppet håndvask, ret klamt. Og så glemte jeg det anden gang så måtte jeg fiske og rengøre igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg rigtig lettet. Har været på klinikken som har "udskrevet" os med et stort tillykke. Blødningen burde stoppe snart hun kunne kun se en smule tilbage derinde og det var ikke til gene for fosteret. Så nu er jeg rigtig Happy. Fejrede det med at kaste op to gange på arbejdet i en stoppet håndvask, ret klamt. Og så glemte jeg det anden gang så måtte jeg fiske og rengøre igen.

hahaha fedt valg med stoppet vask, det er så romantisk at være gravid (og sexet  :blink )

kæmpe hurra og haaappyyy sang hvor er det gode nyheder, det må være en fantastisk følelse  :yay  :baby1  :kiss  :stork ( jeg har ikke den der kæmpe krammer smiley så du får lige en million andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha fedt valg med stoppet vask, det er så romantisk at være gravid (og sexet :blink )

kæmpe hurra og haaappyyy sang hvor er det gode nyheder, det må være en fantastisk følelse :yay :baby1 :kiss :stork ( jeg har ikke den der kæmpe krammer smiley så du får lige en million andre

Ja man er SÅ fræk. Ha ha.

Tak, jeg glæder mig meget til at sende nogle retur til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt Janne!! So far so good :)

Stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig Silke?

Lyder da spændende med små tegn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig Silke?

Lyder da spændende med små tegn :)

jamen jeg er ved at gå bandanas over ventetid og mediicnbivirkninger og idag tudede jeg i bilen mellem hver patient besøg plus jeg skulle undervise og jeg kunne bare ikke samle hovedet og gik istå hele tiden.. :blink  :blink og min skønne medspiller i undervisningen hun sad med den fineste 6. måned gravid mave  :blink  :D  :D AARRGGHH siger jeg bare.. ... 

hvad med dig har du fået overskuddet til nyt forsøg tilbage ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg er ved at gå bandanas over ventetid og mediicnbivirkninger og idag tudede jeg i bilen mellem hver patient besøg plus jeg skulle undervise og jeg kunne bare ikke samle hovedet og gik istå hele tiden.. :blink :blink og min skønne medspiller i undervisningen hun sad med den fineste 6. måned gravid mave :blink :D :D AARRGGHH siger jeg bare.. ...

hvad med dig har du fået overskuddet til nyt forsøg tilbage ?

Åh der kører hormoner på højtryk hva. Hvornår kan du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh der kører hormoner på højtryk hva. Hvornår kan du teste?

jeg er vel ca 3+2 idag så det er nok først tirsdag og torsdsg for jeg taget bp  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er vel ca 3+2 idag så det er nok først tirsdag og torsdsg for jeg taget bp :)

Uh der er ikke så længe til så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh der er ikke så længe til så!

nej men det føles som 3 år men du kender jo følelsen alt for godt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej men det føles som 3 år men du kender jo følelsen alt for godt 

Bliver spændende at se om den er der!! Hep Hep :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver spændende at se om den er der!! Hep Hep :)

takStine  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige fastslå, at jeg agter at drikke mig i hegnet i denne weekend....griner....forhåbentlig den sidste af mange! Og jeg vil nyde det,

 

Glæder mig til at hører hvordan det går med de små tegn Silke :)

Og Janne, jeg håber at spire vippen stadig hænger på sin mor?

 

I har jo den bedste statistik, da I ikke begge har født før! Så tror på den søde forumvenner! Det skal I huske, når alt bliver lidt svært.

 

Hej fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER