tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

status update:

2 æg havde delt sig sidder lige nu i min livmoder  :D

Hvor er det bare godt gået!! Hep hep for at de sætter sig fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Midt i elendigheden vil jeg komme med update herfra. Vi tog ind til privat scanning i dag da jeg var seriøs ved at blive bims. Den lever! Vi så hjerteblink! Yes Happy Happy Happy.

Hvor skønt og en kæmpe lettelse. Stort tillykke med det Janne!! Hurra for privatscanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt gået!! Hep hep for at de sætter sig fast.

tak Stine  :kiss er du okay ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN - hep hep hep, og bliv nu bare siddende kære æg :D

tak Lykke  :kiss hvordan går det med dig ? er testen stadig negativ ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan! Wuhuuuuuuuu.

jaaaaa så fedt  :) hvad med dig er du stadig nervøs ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaaa så fedt :) hvad med dig er du stadig nervøs ?

Ja rigtig meget! Har små blødt igen i dag og er stadigvæk ikke dårlig. Så jeg er slet ikke rolig endnu. Er også som om mine bryster er punkteret igen. Argh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja rigtig meget! Har små blødt igen i dag og er stadigvæk ikke dårlig. Så jeg er slet ikke rolig endnu. Er også som om mine bryster er punkteret igen. Argh.

iihhh altså, det er næste uge  du skal tjekkes ikke? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak Lykke  :kiss hvordan går det med dig ? er testen stadig negativ ?

Testede for en sikkerhedskilder igen i dag, da det jo var i dag klinikken havde bedt mig teste, og den var også så negativ, som noget overhovedet kunne være. Så ingen bebs til os denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede for en sikkerhedskilder igen i dag, da det jo var i dag klinikken havde bedt mig teste, og den var også så negativ, som noget overhovedet kunne være. Så ingen bebs til os denne gang

pis også  :kiss så er det fryseæg ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pis også  :kiss så er det fryseæg ?

Jeps og dem har vi 3 af, men skal jo lige holde en måneds pause først, for at de er sikre på, at alle de hormonsprøjter der er fyldt i kroppen, at de er ude.

Så nu vil vi bruge tiden fornuftigt, og bare nyde hinanden manden og jeg, så tager på weekendophold fra lørdag til søndag, i suite med spabad, champagne, 5 retters gourmetmiddag og dertil hørende vinmenu, så det bliver skønt at komme væk, og ikke skulle tænke på babyprojekt og kanyler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps og dem har vi 3 af, men skal jo lige holde en måneds pause først, for at de er sikre på, at alle de hormonsprøjter der er fyldt i kroppen, at de er ude.

Så nu vil vi bruge tiden fornuftigt, og bare nyde hinanden manden og jeg, så tager på weekendophold fra lørdag til søndag, i suite med spabad, champagne, 5 retters gourmetmiddag og dertil hørende vinmenu, så det bliver skønt at komme væk, og ikke skulle tænke på babyprojekt og kanyler :)

det lyder bare pragtfuldt og veldfortjent  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps og dem har vi 3 af, men skal jo lige holde en måneds pause først, for at de er sikre på, at alle de hormonsprøjter der er fyldt i kroppen, at de er ude.

Så nu vil vi bruge tiden fornuftigt, og bare nyde hinanden manden og jeg, så tager på weekendophold fra lørdag til søndag, i suite med spabad, champagne, 5 retters gourmetmiddag og dertil hørende vinmenu, så det bliver skønt at komme væk, og ikke skulle tænke på babyprojekt og kanyler :)

Øv Lykke! Men det lyder sørme som en dejlig måde at bruge tiden på. God tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iihhh altså, det er næste uge du skal tjekkes ikke?

Jo onsdag, er ved at skide grønne grise endnu engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo onsdag, er ved at skide grønne grise endnu engang.

det er skrækkeligt at vente  :( bløder du igen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er skrækkeligt at vente  :( bløder du igen ?

Jeg har været til lægen i dag, da mine brun/lilla'e klatter tiltager (ligner mens start) og jeg har kraftige mens smerter. Først mente han der ikke var et foster, men efter en del roderi mente han der var et alligevel.

Jeg fik taget HCG jeg får svar mandag. Han sagde at vil baby dø, så dør den - hvis ikke er den godt beskyttet og han kunne ikke se hvor "blødning" stammer fra.

Må vente til mandag, og igen onsdag - hvor jeg skal til GYN. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til lægen i dag, da mine brun/lilla'e klatter tiltager (ligner mens start) og jeg har kraftige mens smerter. Først mente han der ikke var et foster, men efter en del roderi mente han der var et alligevel.

Jeg fik taget HCG jeg får svar mandag. Han sagde at vil baby dø, så dør den - hvis ikke er den godt beskyttet og han kunne ikke se hvor "blødning" stammer fra.

Må vente til mandag, og igen onsdag - hvor jeg skal til GYN. :wacko

åh altså hvor er det hårdt  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til lægen i dag, da mine brun/lilla'e klatter tiltager (ligner mens start) og jeg har kraftige mens smerter. Først mente han der ikke var et foster, men efter en del roderi mente han der var et alligevel.

Jeg fik taget HCG jeg får svar mandag. Han sagde at vil baby dø, så dør den - hvis ikke er den godt beskyttet og han kunne ikke se hvor "blødning" stammer fra.

Må vente til mandag, og igen onsdag - hvor jeg skal til GYN. :wacko

 

 

åh altså hvor er det hårdt  :kiss

 

:ditto  Puha, det er altså synd for dig, at det skal være så svært :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til lægen i dag, da mine brun/lilla'e klatter tiltager (ligner mens start) og jeg har kraftige mens smerter. Først mente han der ikke var et foster, men efter en del roderi mente han der var et alligevel.

Jeg fik taget HCG jeg får svar mandag. Han sagde at vil baby dø, så dør den - hvis ikke er den godt beskyttet og han kunne ikke se hvor "blødning" stammer fra.

Må vente til mandag, og igen onsdag - hvor jeg skal til GYN. :wacko

 

Ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at give dig en stor mental krammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at give dig en stor mental krammer.

Tak Stine. Ja det er noget hø. Onsdag må komme hurtigt. Hvordan har du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Stine. Ja det er noget hø. Onsdag må komme hurtigt. Hvordan har du det?

 

Ja det kan jeg ved gud godt forstå! Føler sådan med jer.

 

Her er der travlt med arbejdet. Og er skiftevis nede i kulkælderen og ovenpå. Efter denne måned uden behandling, kan jeg mærke at jeg efterrationaliserer. Og har nogle dage opgivet håbet fuldstændigt. Og andre dage, som sagt, bare op på hesten igen. Men kan virkelig mærke at de sidste mange mange år med forsøg, uden gevinst er begyndt at sætte sine spor.

 

Som Lykke vist også har skrevet i en anden tråd, er jeg ikke sikker på at det nogensinde lykkes. Befrugtningen er jo tip top. Alle æg deler sig, og ser rigtig fine ud. Men da man ikke kan lime dem fast til slimhinden, er der jo nok ikke så meget at gøre, andet end at håbe, at et af æggene på et tidspunkt går i mod strømmen, og borer sig ned, i stedet for at følge strømmen ud igen ved hver mensperiode. Og at ens liv er sat på standby i så lang tid, slår en masse andre ting i stykker.

 

Så en lidt hård periode lige nu. Tror jeg ville have det anderledes, hvis vi allerede havde en guldklump. Men udsigten til aldrig at blive forældre, den er frygtelig.

 

Ja undskyld min deprimerende smøre. Havde åbenbart brug for lidt luft  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg ved gud godt forstå! Føler sådan med jer.

 

Her er der travlt med arbejdet. Og er skiftevis nede i kulkælderen og ovenpå. Efter denne måned uden behandling, kan jeg mærke at jeg efterrationaliserer. Og har nogle dage opgivet håbet fuldstændigt. Og andre dage, som sagt, bare op på hesten igen. Men kan virkelig mærke at de sidste mange mange år med forsøg, uden gevinst er begyndt at sætte sine spor.

 

Som Lykke vist også har skrevet i en anden tråd, er jeg ikke sikker på at det nogensinde lykkes. Befrugtningen er jo tip top. Alle æg deler sig, og ser rigtig fine ud. Men da man ikke kan lime dem fast til slimhinden, er der jo nok ikke så meget at gøre, andet end at håbe, at et af æggene på et tidspunkt går i mod strømmen, og borer sig ned, i stedet for at følge strømmen ud igen ved hver mensperiode. Og at ens liv er sat på standby i så lang tid, slår en masse andre ting i stykker.

 

Så en lidt hård periode lige nu. Tror jeg ville have det anderledes, hvis vi allerede havde en guldklump. Men udsigten til aldrig at blive forældre, den er frygtelig.

 

Ja undskyld min deprimerende smøre. Havde åbenbart brug for lidt luft  :unsure

Det er lige til at hoppe i havet af  :wacko  :(  inden den sidste tjek scanning (inden æu) spurgte lægen om tidspunktet passede os og jeg svarede vi har sat alt på hold så vi kan komme når som helst.. til det svarede han..det håber jeg sandelig ikke i har, det er ikke sundt..eller noget i den stil ... og ja han har da ret men hvordan fanden kan det undgås når man er medicineret fra top til tå og skal scannes every other second??? han mente nok generelt og jeg mente i behandlingsøjeblikket er alt andet sat i bero.. men altså hvor er det nemt at sige at det ikke er sundt...hahaha :blink  :D

nå Stine lang smøre skulle egentlig bare være en kort anerkendelse af de svingende følelser  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg ved gud godt forstå! Føler sådan med jer.

Her er der travlt med arbejdet. Og er skiftevis nede i kulkælderen og ovenpå. Efter denne måned uden behandling, kan jeg mærke at jeg efterrationaliserer. Og har nogle dage opgive fuldstændigt. Og andre dage, som sagt, bare op på hesten igen. Men kan virkelig mærke at de sidste mange mange år med forsøg, uden gevinst er begyndt at sætte sine spor.

Som Lykke vist også har skrevet i en anden tråd, er jeg ikke sikker på at det nogensinde lykkes. Befrugtningen er jo tip top. Alle æg deler sig, og ser rigtig fine ud. Men da man ikke kan lime dem fast til slimhinden, er der jo nok ikke så meget at gøre, andet end at håbe, at et af æggene på et tidspunkt går i mod strømmen, og borer sig ned, i stedet for at følge strømmen ud igen ved hver mensperiode. Og at ens liv er sat på standby i så lang tid, slår en masse andre ting i stykker.

Så en lidt hård periode lige nu. Tror jeg ville have det anderledes, hvis vi allerede havde en guldklump. Men udsigten til aldrig at blive forældre, den er frygtelig.

Ja undskyld min deprimerende smøre. Havde åbenbart brug for lidt luft :unsure

Puha Stine. Jeg kan virkelig godt forstå dig. Selv om det allerede er lykkes mig med to børn, så har vi også været igennem op og ned hver eneste gang, også denne gang. Lige fra Yes så kører det, til jeg blir aldrig mor, hun får aldrig en lillesøster/bror, f... Min latterlige krop etc etc. Jeg ville sådan ønske jeg kunne sige eller gøre noget der kunne gøre det nemmere for dig. Hvornår er det I skal igang igen?

Har I overvejet næste step evt.?

Kæmpe virtuel kram herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser!!

Ja det er lige præcis hvad jeg mener. Kroppen bliver kuleskør pga hormoner m.m. Hovedet bliver kuleskør af tanker og spekulationer. Livet bliver kuleskørt da man skal passe ekstra på, med mange ting. Og til sidst tiden bliver man kuleskør, da man skal planlægge behandlingsforløb med arbejde, sociale begivenheder, rejser m.m.

Så intet under, at man svinger som et pendul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Stine. Jeg kan virkelig godt forstå dig. Selv om det allerede er lykkes mig med to børn, så har vi også været igennem op og ned hver eneste gang, også denne gang. Lige fra Yes så kører det, til jeg blir aldrig mor, hun får aldrig en lillesøster/bror, f... Min latterlige krop etc etc. Jeg ville sådan ønske jeg kunne sige eller gøre noget der kunne gøre det nemmere for dig. Hvornår er det I skal igang igen?

Har I overvejet næste step evt.?

Kæmpe virtuel kram herfra!!!

Dejligt med krammer!

Vi starter op i slutningen af denne måned ( tror jeg)

Skal lige tage tilløb. Regner med fuldt program, og så venter vi med fryse æggene til de sidste behandlinger.

Hvis ikke alt dette lykkes, køber vi nok et par gange mere. Men derfra er det så slut.

Så er det samtalen om adoption der kommer næst. Men tror ikke rigtig nogen af os er helt parat. Men det bliver vi nok heller ikke, så længe vi hænger i dette forløb.

Noget nyt med mavsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg ved gud godt forstå! Føler sådan med jer.

 

Her er der travlt med arbejdet. Og er skiftevis nede i kulkælderen og ovenpå. Efter denne måned uden behandling, kan jeg mærke at jeg efterrationaliserer. Og har nogle dage opgivet håbet fuldstændigt. Og andre dage, som sagt, bare op på hesten igen. Men kan virkelig mærke at de sidste mange mange år med forsøg, uden gevinst er begyndt at sætte sine spor.

 

Som Lykke vist også har skrevet i en anden tråd, er jeg ikke sikker på at det nogensinde lykkes. Befrugtningen er jo tip top. Alle æg deler sig, og ser rigtig fine ud. Men da man ikke kan lime dem fast til slimhinden, er der jo nok ikke så meget at gøre, andet end at håbe, at et af æggene på et tidspunkt går i mod strømmen, og borer sig ned, i stedet for at følge strømmen ud igen ved hver mensperiode. Og at ens liv er sat på standby i så lang tid, slår en masse andre ting i stykker.

 

Så en lidt hård periode lige nu. Tror jeg ville have det anderledes, hvis vi allerede havde en guldklump. Men udsigten til aldrig at blive forældre, den er frygtelig.

 

Ja undskyld min deprimerende smøre. Havde åbenbart brug for lidt luft  :unsure

Kan SÅ meget sætte mig ind i din situation, dine følelser og frustrationer.

Vil ikke sige så meget, for ved selv, at det ofte kan være træls at høre andre folks holdninger og meninger, men håber selvfølgelig bare for jer, at det lykkedes <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER