Linomus

Så er jeg for alvor inde i denne gruppe!!

10 indlæg i dette emne

Hej..

Nu er vi også begyndt i behandling.. Puha jeg synes det var lidt specielt og sidde og vente på det blev ens tur og man så alle de andre par, og man ved de også har problemer ligesom en selv.. Synes jeg var meget specielt..

Men de skulle åbenbart have en masse papirer fra de operationer jeg har gennemgået i Thisted så de vil vente med vandskanningen så nu skal vente i endnu længere tid.. Hader virkelig at vente!! Havde lige håbet at vi kunne komme igang efter næste mens.. :( :(

Men mandens svømmer var heldigvis helt perfekte så det er jeg rigtig glad for..

Hun snakkede mest for at vi nok skal starte med ivf, men det kommer an på om der er gennemgang fra mine æggeledere.. Så er meget spændt.. Glæder mig til rigtig at komme igang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Kan godt forstå du er utålmodig, men i det mindste er I igang nu.

 

Kan huske du havde en tråd om hvilken gyn du skulle vælge. Hvor endte I med at blive henvist til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig nok.. Og man ved der bliver taget hånd om en nu :)

Det endte med og blive skive fertilitetsklinik da de har en høj succes rate!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig nok.. Og man ved der bliver taget hånd om en nu :)

Det endte med og blive skive fertilitetsklinik da de har en høj succes rate!!

Har kun hørt godt om Skive fertilitets klinik :) Der er i hvert fald flere herinde der snakker MEGET godt om dem.

Håber det lykkes hurtig for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skive er et super godt sted.. de er virkelig super gode og tager rigtig god hånd om en... Vi har selv været i behandling der, og var igennem to forsøg med IUI og det er der kommet et styk dejlig dreng ud af der snart er 2 år..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder bare super godt.. Så er der bare håb forude..

Jeg ved jo så ikke endnu om det bliver iui eller ivf vi skal igennem,.

Kommer an på mine æggeledere og æg.. Så er meget spændt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun varme ord at sige om Skive Fertilitetsklinik. Meget kompetente og søde læger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en familie der har fået 4 børn gennem skive fertilitetsklinik. Først en dreng, så en dreng og ekstra æg gemt, og så fra de æg to tvillingepiger. Det er da en udmærket anbefaling ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Tillykke med, at I er kommet videre. Jeg kan godt forstå, at det havde været rart at komme i gang med det samme, men nu er en spire da indenfor rækkevidde :) Håber I snart kommer rigtigt i gang og får lavet en spire :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen :)

Uh ha det lyder bare godt med alle de gode anbefalninger.. Er også allerede meget glad for dem og den måde vi blev taget imod på dernede.. Også dejligt at hører om den succes de har dernede..

Så må vi bare håbe det går ligeså godt for os :) men jeg tænker kun positivt indtil vi får andet af vide..

Kunne også se på mine blodprøve svar at alle prøverne er helt normale.. Så det er jeg meget positiv overfor :) så det er "kun" pga alle æggeblærerne at de tænker PCO.. Så satser på alt nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER