Poupsy

Hormonsprøjter og insemineringer

5 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået en henvisning til fertilitetsklinikken I det bundesland hvor jeg bor og er ved at informere mig om priser etc.

 

Er lidt nysgerrig for at vide hvad det koster I Danmark at få behandling. Er der nogen der ved det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige fået en henvisning til fertilitetsklinikken I det bundesland hvor jeg bor og er ved at informere mig om priser etc.

Er lidt nysgerrig for at vide hvad det koster I Danmark at få behandling. Er der nogen der ved det??

Til første fælles barn er det "gratis" dog skal man selv betale medicin, men man har mulighed for kronikertilskud og dermed er maksudgiften på ca 3600.

(Hvertfald til ivf/icsi)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til første fælles barn er det "gratis" dog skal man selv betale medicin, men man har mulighed for kronikertilskud og dermed er maksudgiften på ca 3600.

(Hvertfald til ivf/icsi)

 

Wow, okay.... svært at vide hvor meget medicine kommer op på her. Men tusind tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, hvor meget tilskud der er til medicin, der hvor du er, men da de fjernede (eller i hvert fald sænkede) medicintilskudet til fertilitetsbehandlingen i en periode, kom egenbetalingen op på 15.000 kr. Det blev da heldigvis lavet om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forstår jeg bedre hvorfor så mange får IUI og IVF. Her i Rostock betaler sygesikringen 50% når man er gift og Bundeslandet betaler 50% af egenbetalingen. Så her koster det "kun" 500€ per IVI-forsøg. Og 1500€ per IVF-forsøg.... Mega øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER