Guest Felixmor

De første indkøb

257 indlæg i dette emne

Vi købte for noget tid siden denne giraf til den lille ny fordi Felix elskede den og vores nabo solgte den til en god pris :)

I4AgUJs.png

Og idag er jeg kommet til at bestille disse 2 stykker tøj til halv pris som så må speedes op til en dreng eller pige senere :)

YOSAaGs.png

xrOjMrd.png

Har I andre kunne holde jer på måtten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, nogle gode ting.

Jeg har indtil videre kunne holde mig. Jeg tror tidligst, at jeg tør købe noget, når jeg engang har været til MD-scanning.

Men det er sørme svært. Det er så sødt al det babytøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede købt en strækvikle, et par bodyer, en masse stofbleer (af dem til numsen ;)) og så en røvfuld garn som jeg pt strikker babytøj af :).. (og ja, jeg har et hippie-øko-flipper tema kørende her :P). Venter lige på gode tilbud, for håber at det meste af bebs tøj kan være økologisk, men det kræver altså lidt gode tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh vi købte jo før pb overhovedet gik i gang, så jeg ved snart ikke hvad jeg mangler :p

Men mest af alt elsker jeg vores leandervugge <3

Efter jeg fik de to streger købte jeg en puslepude og så har vi købt lidt tøj også :)

Og byttet nogle af mine gamle legesager for noget babylegetøj, en bæresele og lidt andet nyttigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det øjeblik der var to svage streger, gik manden min fuldstændigt i selvsving. Han er superskruk, så han har allerede købt Stokke vugge, Stokke tremmeseng, Stokke puslebord og en voxipose. Det hele er købt brugt til fantastiske priser, men synes stadig, det er ret vildt.

 

Sammen har vi købt to bamser og en rangle. Min mand er er nu blevet bagbundet og frataget sit dankort de næste måneder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh vi har en hel skuffefuld af tøj med bodies, bodies og lidt flere bodies. Alt sammen i neutrale farver...

Der udover har vi:

Klapvogn,

2*uro

Stokke stol

Højstol

Skråstol (køber en ny alligevel)

Weekendseng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Britta - ikke nogle søde ting fra papfar... Det mærke vil jeg skrive mig bag øret.

 

Vi har ind til videre købt - ingenting. For det første vil vi gerne vente til efter nakkefold så vi ved at alting er i orden. For det andet har vi ikke så mange penge, så vi venter måske nok og ser hvad vi kan arve og hvad vi evt. får i gaver osv.

 

Men jeg glæææder mig sådan til at gå og købe tøj i størrelse lille bitte... Vi skal en tur til USA lige efter nakkefold, og manden har været så forudseende at han har bestilt en ekstra kuffert til turen hjem :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte for noget tid siden denne giraf til den lille ny fordi Felix elskede den og vores nabo solgte den til en god pris :)

I4AgUJs.png

Og idag er jeg kommet til at bestille disse 2 stykker tøj til halv pris som så må speedes op til en dreng eller pige senere :)

YOSAaGs.png

xrOjMrd.png

Har I andre kunne holde jer på måtten?

Jeg har modtaget min pakke fra papfar og det er så fint og lækker. Har ikke haft noget til Felix af det. Og Felix synes det var rigtig fin og det skulle lillebrøster have. Og han glædede sig til at blive storebror :loveshower

I morges var hans ønske dog at være lillebror. Det bliver liiidt svært :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet købt endnu, men vi har også en del fra storebror.

Rigtig fine ting fra papfar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting I har fået købt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt babytøj <3

 

2014-03-25 10.12.39.jpg

post-5117-0-72505200-1395833378_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt babytøj <3

2014-03-25 10.12.39.jpg

Lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :)

Jaa :) de har alle 3 forskellige måder deres knapper sidder på, kan ikke gennemskue hvad der er mest praktisk når man står med en baby. Ved du det :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa :) de har alle 3 forskellige måder deres knapper sidder på, kan ikke gennemskue hvad der er mest praktisk når man står med en baby. Ved du det :)?

Ej hvor er det lækkert dit indkøb :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa :) de har alle 3 forskellige måder deres knapper sidder på, kan ikke gennemskue hvad der er mest praktisk når man står med en baby. Ved du det :)?

Nej det har jeg ikke. Tror aldrig jeg som sådan har haft en favorit i trykknapper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det lækkert dit indkøb :loveshower

Ja det er så fint og blødt :) og til halv pris :D

  

Nej det har jeg ikke. Tror aldrig jeg som sådan har haft en favorit i trykknapper :D

Når ok :p, den der moonkids har bare trykknapperne i nakken, det synes jeg virker lidt upraktisk, men nu må vi se :p håber ikke det bliver et problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så fint og blødt :) og til halv pris :D

Når ok :p, den der moonkids har bare trykknapperne i nakken, det synes jeg virker lidt upraktisk, men nu må vi se :p håber ikke det bliver et problem

Kender ikke moonkids og har derfor ikke set det i nakken. Sjovt sted at sætte dem synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke moonkids og har derfor ikke set det i nakken. Sjovt sted at sætte dem synes jeg.

Ja det var jo det jeg også tænkte, men nu må vi se :) det er vel også en fjollet ting at bekymre sig om allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej har i noget imod jeg bliver ved med at spamme jer med babytøj? Er bare ret vild med at vise det frem! Håber i andre snart heller ikke kan holde jer i skindet :D

 

2014-03-27 11.00.17.jpg

2014-03-27 11.00.56.jpg

2014-03-27 11.01.20.jpg

 

Fandt de mest nuttede ting på HogM's hjemmeside og kunne slet ikke står for det!

Meen nu har jeg også givet mig selv forbud mod at købe mere før vi kender et køn! medmindre der kommer et fantastisk tilbud på uld :)

 

 

post-5117-0-10401600-1395914555_thumb.jp

post-5117-0-53357400-1395914558_thumb.jp

post-5117-0-58441700-1395914561_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige et smut i Name It i dag - de havde -20% så trangen til at købe noget til lillebrøster overmanede mig :badgirl :oops

Jeg købte dette unisex-sæt

J8U40t7.jpeg

dpt637w.jpeg

Synes at motivet med pindsvin passer rigtig godt til et efterårsbarn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige et smut i Name It i dag - de havde -20% så trangen til at købe noget til lillebrøster overmanede mig :badgirl :oops

Jeg købte dette unisex-sætJ8U40t7.jpegdpt637w.jpeg

Synes at motivet med pindsvin passer rigtig godt til et efterårsbarn :)

Det er rigtig sødt Anita :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lige et smut i Name It i dag - de havde -20% så trangen til at købe noget til lillebrøster overmanede mig :badgirl :oops

Jeg købte dette unisex-sætJ8U40t7.jpegdpt637w.jpeg

Synes at motivet med pindsvin passer rigtig godt til et efterårsbarn :)

Det er godt nok fint :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting, I har købt :)

Vi har ikke købt noget endnu, da vi gerne vil vente til nf er klaret på tirsdag, forhåbentlig med et godt resultat.

Vi har dog besluttet at fejre det med det første indkøb efter skanningen.

De har tilbud på den autostol, jeg gerne vil have, så håber at kunne købe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting, I har købt :)

Vi har ikke købt noget endnu, da vi gerne vil vente til nf er klaret på tirsdag, forhåbentlig med et godt resultat.

Vi har dog besluttet at fejre det med det første indkøb efter skanningen.

De har tilbud på den autostol, jeg gerne vil have, så håber at kunne købe den :)

Spændende :) hvilken autostol er det :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) hvilken autostol er det :)?

Det er Cybex Aton 2 med Isofix base :)

Fandt ud af idag, at begge biler har Isofix, så der blev det endelig bestemt at købe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER