Babylykke

Testmonstret vandt... Åh åh

9 indlæg i dette emne

Pregnyls falske positiv er i 10 dage, dem er jeg ovre.. Selvom vi ville vente til BP på fredag, kom manden Idag hjem med en test... Arghhhh den var svagt positiv med aften urin... Tør man tro på det?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pregnyls falske positiv er i 10 dage, dem er jeg ovre.. Selvom vi ville vente til BP på fredag, kom manden Idag hjem med en test... Arghhhh den var svagt positiv med aften urin... Tør man tro på det?!

Test igen imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må jeg.. Overvejer at hoppe i seng så det hurtigere bliver morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle nok have gokket testmonsteret en i hovedet, og bare vandt... For i dag er testen svagere positiv.. Og igår aftes skrev lægen at pga. Overstimulering kan jeg ikke regne med testene endnu og skal vente til blodprøver fredag . .... Vente vente vente veeeeeeeeeeenteee arghhhhh...

Men vi nåede jo at ramme den der..."yeah det er lykkedes"... Og nu har jeg den der "øvvvvvv" det er F....... Hårdt, er hvad Dexter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dexter?.. Det er.. Sku der stå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare skide hårdt at vente. Specielt på svar på blodprøven! Årh den værste tid ever!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får heldigvis svar samme eftermiddag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får heldigvis svar samme eftermiddag..

Det gør ikke ventetiden bedre ;) jeg fik taget blodprøve kl 8, de ville ringe med svar mellem 13-15 kl 12.30 stoppede min hjerne med at fungere. Fik rysteture og nervøsitetssved. Først kl 14 ringede de! De længste halvanden time i mit liv!

Jeg var så spændt og nervøs. Men heldigvis var det jo et positivt resultat de ringede med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha jeg ved det, kommer til at have det lige sådan... Men prøver at berolige mig selv,... Godt det var positivt❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER