Babybebs

All up in my face

172 indlæg i dette emne

Hehe kunne godt forstille mig at de ting bliver mindre betydningsfulde når man har en baby i maven :) Uhhh vi har også lige fået bestilt vores ringe i går :) og frisør har jeg styr på.. Er i total vildrede omkring opdækningen.. Vil gerne have det er det romantiske med creamefarvede blomster men der må også bare gerne være lidt farver i :) så er meget i tvivl omkring det.. Viborg domkirke hold da op.. Fedt fedt fedt.. Vi skal vies i vestervig kirke.. Det er så Skandinaviens største landsby kirke.. Så dog ikke så stor som en domkirke men stadig et langt gulv :) er så nervøs for at falde :) haha..

Ønskebebs det gik bare så godt og der var intet at se overhovedet :) er så glad.. Men fik meget ros for at reagere da det er et symptom på brystkræft at den trækker sig indad og væsker.. Men det er noget jeg skal leve med.. Det vælger jeg så at gøre :) vi er fraktis på vej til undervisning på klinikken nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe kunne godt forstille mig at de ting bliver mindre betydningsfulde når man har en baby i maven :) Uhhh vi har også lige fået bestilt vores ringe i går :) og frisør har jeg styr på.. Er i total vildrede omkring opdækningen.. Vil gerne have det er det romantiske med creamefarvede blomster men der må også bare gerne være lidt farver i :) så er meget i tvivl omkring det.. Viborg domkirke hold da op.. Fedt fedt fedt.. Vi skal vies i vestervig kirke.. Det er så Skandinaviens største landsby kirke.. Så dog ikke så stor som en domkirke men stadig et langt gulv :) er så nervøs for at falde :) haha..

Ønskebebs det gik bare så godt og der var intet at se overhovedet :) er så glad.. Men fik meget ros for at reagere da det er et symptom på brystkræft at den trækker sig indad og væsker.. Men det er noget jeg skal leve med.. Det vælger jeg så at gøre :) vi er fraktis på vej til undervisning på klinikken nu :)

 

Jeg er vildt nysgerrig på hvad det er for noget undervisning I får? Jeg har været i behandling flere steder og jeg har ikke oplevet et kursus på den måde. Du må endelig fortælle hvad det har handlet om når du har været af sted?

 

Jeg har lidt svært ved at se hvad det er de skal fortælle jer som er så vigtigt at I ikke kan starte i behandling før. Specielt når de så kun afholder kurset en gang pr. måned. Men fortæl endelig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt nysgerrig på hvad det er for noget undervisning I får? Jeg har været i behandling flere steder og jeg har ikke oplevet et kursus på den måde. Du må endelig fortælle hvad det har handlet om når du har været af sted?

Jeg har lidt svært ved at se hvad det er de skal fortælle jer som er så vigtigt at I ikke kan starte i behandling før. Specielt når de så kun afholder kurset en gang pr. måned. Men fortæl endelig :yay

Hehe kan jeg godt forstå, men undre mig meget over at det åbenbart ikke er mange andre steder de har det for de sagde at det var lovpligtigt ar afholde :/ men vi fik en masse af vide om hvilke ting der styrker ens chancer for graviditet og hvad der er knap så godt.. Hvad man må efter iui og hvad man ikke må.. Vi fik forklaret hvad der egentlig sker under iui.. Vi fik udleveret behandlingsskemaer og lærte og stikke.. Og så snakkede vi egentlig bare omkring det hele.. Men virkelig dejligt og deltage i for følte man er meget mere tryg ved hele forløbet her bagefter.. Nu ved vi præcis hvad der skal ske :) så det er skønt.. Vi regner med og rigtig komme i gang med pillerne i næste weekend :) wuhu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe kunne godt forstille mig at de ting bliver mindre betydningsfulde når man har en baby i maven :) Uhhh vi har også lige fået bestilt vores ringe i går :) og frisør har jeg styr på.. Er i total vildrede omkring opdækningen.. Vil gerne have det er det romantiske med creamefarvede blomster men der må også bare gerne være lidt farver i :) så er meget i tvivl omkring det.. Viborg domkirke hold da op.. Fedt fedt fedt.. Vi skal vies i vestervig kirke.. Det er så Skandinaviens største landsby kirke.. Så dog ikke så stor som en domkirke men stadig et langt gulv :) er så nervøs for at falde :) haha..

Ønskebebs det gik bare så godt og der var intet at se overhovedet :) er så glad.. Men fik meget ros for at reagere da det er et symptom på brystkræft at den trækker sig indad og væsker.. Men det er noget jeg skal leve med.. Det vælger jeg så at gøre :) vi er fraktis på vej til undervisning på klinikken nu :)

Dejlig opdatering :kram2 - og spændt på hvordan undervisningen gik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig opdatering :kram2 - og spændt på hvordan undervisningen gik :)

 

Jamen undervisningen gik super godt - blev meget klogere på hele det her koncept med IUI. Nu hvor man så også fik udleveret behandlingsskema og recept på medicinen føler man altså også meget mere at nu skal man virkelig til og i gang.

 

Tror det bliver super spændende og glæder mig helt vildt. Glæder mig sådan til og finde ud af om mine æg kan modnes ordentlig og om slimhinden blev tyk nok osv..

 

Ihhh er mega spændt :) Mens kommer i næste uge så vi skal allerede i gang med hormonerne i næste uge og så hedder det nok første skanning d. 09. juni :) bliver så vildt. :loveshower  :loveshower

 

Går graviditeten godt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt for jer nu er der lys for enden af frustrationerne!!

Dejligt det ikke kun er os som ikke har styr på alle detaljer til brylluppet :) det kommer jo nok!

Blomsterne er også en stor udfordring her, vi har hvide og lilla farver og faktisk så er det mest blomsterne og servietter som skal være det der giver farve. Men hvordan bordpynten skal være er ikke nemt.

Nu har min mor og jeg kigget lidt på kjoler IGEN skal se om min kjole kan "redes" vha. snører i stedet for den nuværende lynlås.

Domkirken er jo ALT for stor til vores lille familie hehe men vi bor tæt der ved og er den vi går forbi osv. så må min far og jeg gå lidt længere op àf gulvet før vi møder nogen:)

 

Har du set de der har lavet et opslag i skive om en hemmeligfacebook gruppe for de som er i behandling? Kan ikke huske hvad den hedder men syntes det var skide smart hvis man ville tale med nogle i samme behandling fra samme område.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Linomus, har tænkt på dig de sidste dge at jeg lige ville høre hvordan det går det hele, nu er der ikke frygtelig lang tid til bryllup. Hvordan går det hos jer med at have tankerne på både baby og bryllup.

Her har det været meget svært at fokusere på bryllups planlægningen så er ved at blive helt stresset nu er "alle" baby tanker lagt på hylden så jer kan komme styr på detaljerne!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj :)

 

Ja, kom helt fra og svare på den sidste besked du skrev.

 

Ja de nævnte godt i Skive noget om den her facebook gruppe, men har valgt at det er nok for mig og være herinde :)

 

Jamen her går alt ok, indtil videre. I morgen er det 14 dage siden jeg blev insemineret så har snart testdag.

 

Tog self en snydetest i morges, hvilket jeg ikke skulle have gjort :oops Efter to min synes jeg den var 100 % negativ og gik derefter min vej, ca. 1 time efter stod jeg op og skulle på badeværelset, her var den så positiv :klap

Så nu ved jeg jo så ikke om jeg kan regne med den kom indenfor tiden eller efter... Så om der er noget eller ej må tiden jo så vise.

 

Men kunne da være så skønt hvis det er lykkes i 1. IUI forsøg.

 

Hvordan går det med din graviditet? er tingene blevet mere stabile nu?

Vi har også rigtig travlt med de sidste detaljer. Nu får vi snart af vide hvor mange vi bliver og kan begynde og lave bordplan og bordkort osv.

 

Hvad med Jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey babybebs :) lige en opdatering :)

Jeg er GRAVID!!! Weee.. Så er meget glad og tilfreds.. Så blyp bare blive der :) men jeg kan blive gravid og det er da en start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey babybebs :) lige en opdatering :)

Jeg er GRAVID!!! Weee.. Så er meget glad og tilfreds.. Så blyp bare blive der :) men jeg kan blive gravid og det er da en start :)

Hvor er det fantastisk!! Tillykke!!! Og i første forsøg!!! Krydser fingre for at blyb bliver siddende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er brylluppet?? Ihhh hvor er det bare dejligt for jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Ej hvor var det dejligt at læse og især i dag, for mig.

Det bliver lige den korte opdatering men vi var til 20 ugers skanning i går hvor de ikke kunne finde hjertelyd. Så jeg er blevet sat i gang i morges for at skulle føde. Det er den værreste besked og oplevelse at gå i gennem men sammentiddig er de SÅ søde og hjælpsomme at man kommer ind i en 'bobbel', hvor man godt kan snakke om andet og græde når det er det der er brug for.

Brylluppet om tre uger er en fantastisk ting det gør vi kan se frem til noget og glæde os til at feste med venner og familie. Heldigvis er der styr på mange ting nu vi mangler også bord plan bord kort og favorboxe, en tur til grænsen men det når vi nok. Brudekjolen er jeg spændt på skal til skræder men nu skal maven jo lige blive mindre igen.

Det kan være det virker mærkelig at jeg kan skrive nu og om andet end dette men tiden er lidt lang er bedøvet i ryggen. Men alt er sku noget mærkelig og uvirkeligt. Krydser finger for det selvfølgelig går som det skal hos dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Ej hvor var det dejligt at læse og især i dag, for mig.

Det bliver lige den korte opdatering men vi var til 20 ugers skanning i går hvor de ikke kunne finde hjertelyd. Så jeg er blevet sat i gang i morges for at skulle føde. Det er den værreste besked og oplevelse at gå i gennem men sammentiddig er de SÅ søde og hjælpsomme at man kommer ind i en 'bobbel', hvor man godt kan snakke om andet og græde når det er det der er brug for.

Brylluppet om tre uger er en fantastisk ting det gør vi kan se frem til noget og glæde os til at feste med venner og familie. Heldigvis er der styr på mange ting nu vi mangler også bord plan bord kort og favorboxe, en tur til grænsen men det når vi nok. Brudekjolen er jeg spændt på skal til skræder men nu skal maven jo lige blive mindre igen.

Det kan være det virker mærkelig at jeg kan skrive nu og om andet end dette men tiden er lidt lang er bedøvet i ryggen. Men alt er sku noget mærkelig og uvirkeligt. Krydser finger for det selvfølgelig går som det skal hos dig!!

Nej nej nej.. Hold nu kæft en tur!! Nok ikke lige det man regnede med når man skulle til 20 ugers skanning.. Ej det er jeg virkelig ked af at hører søde!! Virkelig.. Har det helt skidt med at jeg så var sådan jahh jeg gravid agtig.. Men nej man kan jo ikke regne med en skid før baby er kommet ud og græder!!

Men selvom det er en ringe trøst så kan i da blive gravide..

Håber i kommer hurtig over det her og får jeg en rigtig god bryllupsdag.. Husk og nyd den dag for den får i ikke igen.. Det andet skal sku nok komme.!! Det er jeg ikke i tvivl om..

Kæmpe stort kram herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linomus det skal du slet ikke være, jeg er glad på dine vejene!!

 

Det var en sindssyg oplevelse! Og vildt mærkeligt at få styr på ens følelser!

 

Men håber vi kan nyde brylluppet!!

 

Skriv endeligt hvordan det går med dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh babyønske, det er sq da bare så ærgerligt for jer. Det har godt nok været lidt af en omgang I har været igennem. Øv, jeg er ked på jeres vegne. Jeg håber I får lov at se baby og holde ham eller hende bagefter. Er på ferie her, men skulle lige ind og se hvordan det gik. Jeg håber I og du kommer igennem det, og har nemt ved at blive gravide igen.

Hvis du har tid og overskud så opdater hvordan det går dig også med brylluppet. Jeg håber I alligevel får en fantastisk dag.

Knus fra Solvej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! Ej hvor var det dejligt at læse og især i dag, for mig.

Det bliver lige den korte opdatering men vi var til 20 ugers skanning i går hvor de ikke kunne finde hjertelyd. Så jeg er blevet sat i gang i morges for at skulle føde. Det er den værreste besked og oplevelse at gå i gennem men sammentiddig er de SÅ søde og hjælpsomme at man kommer ind i en 'bobbel', hvor man godt kan snakke om andet og græde når det er det der er brug for.

Brylluppet om tre uger er en fantastisk ting det gør vi kan se frem til noget og glæde os til at feste med venner og familie. Heldigvis er der styr på mange ting nu vi mangler også bord plan bord kort og favorboxe, en tur til grænsen men det når vi nok. Brudekjolen er jeg spændt på skal til skræder men nu skal maven jo lige blive mindre igen.

Det kan være det virker mærkelig at jeg kan skrive nu og om andet end dette men tiden er lidt lang er bedøvet i ryggen. Men alt er sku noget mærkelig og uvirkeligt. Krydser finger for det selvfølgelig går som det skal hos dig!!

åh det gør mig frygteligt ondt, det er sgu ikke fair  :( Godt i har en skøn dag at se frem til  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde.. Håber i er ved at komme ovenpå og videre :)

Jeg vil bare ønske jer et kanont godt bryllup og håber og hører om jeres store dag..

I må have en fed fest og et lille før tillykke herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have.

Jo vi fik lov til at se ham, så ham tre gange først lige efter fødslen og så en gang hver da vores mødre kom ind og besøgte os.

I Viborg er der en mulighed for at få børn begravet på børneplænen så der ligger han og sover nu.

Det har været helt vildt hårdt. Vi har lidt holdt det på afstand ugerne op til brylluppet. Med da jeg er ved at starte op på arbejde igen i en børnehave/vuggestue må jeg sige der bliver hevet op i det igen. Syntes nogle dage slet ikke det er til at forstå man skal igang med at leve normalt igen.

Men selvfølgelig og på den anden side også rart at vende tilbage igen.

Brylluppet blev fantastisk! Heldigvis med det var bare den skønneste aften hvor vi kunne tillade os at hygge og have det sjovt sammen med alle de nærmeste.

Det var så fedt! Var helt høj dagene efter og på trods af manden stressede igang med nyt arbejde allerede mandagen efter så er vi helt ny forelsket .

Men kan mærke nu fylder det at have mistet, mere hos mig end hos ham. Han er stadig min rock det ændre sig aldrig men det er en underlig ting der er blevet en del af os nu.

Linomus du kan tro jeg vil tænke på dig på lørdag. Ha en fantastisk dag. Og virkelig nyd den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have.

Jo vi fik lov til at se ham, så ham tre gange først lige efter fødslen og så en gang hver da vores mødre kom ind og besøgte os.

I Viborg er der en mulighed for at få børn begravet på børneplænen så der ligger han og sover nu.

Det har været helt vildt hårdt. Vi har lidt holdt det på afstand ugerne op til brylluppet. Med da jeg er ved at starte op på arbejde igen i en børnehave/vuggestue må jeg sige der bliver hevet op i det igen. Syntes nogle dage slet ikke det er til at forstå man skal igang med at leve normalt igen.

Men selvfølgelig og på den anden side også rart at vende tilbage igen.

Brylluppet blev fantastisk! Heldigvis med det var bare den skønneste aften hvor vi kunne tillade os at hygge og have det sjovt sammen med alle de nærmeste.

Det var så fedt! Var helt høj dagene efter og på trods af manden stressede igang med nyt arbejde allerede mandagen efter så er vi helt ny forelsket .

Men kan mærke nu fylder det at have mistet, mere hos mig end hos ham. Han er stadig min rock det ændre sig aldrig men det er en underlig ting der er blevet en del af os nu.

Linomus du kan tro jeg vil tænke på dig på lørdag. Ha en fantastisk dag. Og virkelig nyd den!

Hej Babybebs

Godt at have dig tilbage!!

Jeg er godt nok ked af at læse det du går igennem, det I går igennem. Trods alt dejligt I fik lov til at se ham og begrave ham. Mænd de reagerer bare helt anderledes end kvinder. Er self. også vores krop det kan mærkes på, meeen de er altså ikke så snakkesagelige syntes jeg. Min har f.eks. stort set ikke nævnt min ufrivillige abort med et ord siden det skete. Jeg håber for jer, du hurtigt er gravid igen. Er din krop ved at finde sig selv?

Fedt I havde et godt bryllup!! Det er bare så dejligt at blive gift :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej. Havde læst din besked for noget tid siden men kan se jeg ikke fik skrevet tilbage. Det gik nu rimelig hurtigt for kroppen at finde tilbage i vant cyklus, havde nogle efter veer ugerne efter og (selvfølgelig... grrr) led jeg også af blødninger igen bagefter i ca 6 uger.

 

Nu har vi ventet på svar, både på om jeg skulle opereres for den skillevæg min hjerteformede livmoder har og svar på obduktionen.

For ca. 14 dage siden blev jeg forsøgt operereret men da det kun var kikkert nede fra kunne de ikke klippe den over så igen venter vi på svar fra dem om jeg skal til en større operation hvor de vil kunne fjerne hvad fjernes skal.

 

Mere spændende er at vi i dag skulle have svar fra obduktionen og heldigvis kunne de finde en årsag. Hvilket var en afart af listeria bakterien om havde givet en infektion. Utrolig hård at høre en latterlig lille bakterie er hvad der har taget livet af vores lille dreng som vi fik at vide i dag ville være blevet født sund og rask hvis det ikke var sket. Men som vi kigger hinanden dybt i øjnene og siger at når dette nu er sket så er det betrykkende at få at vide at man ikke genetisk fejler noget som vil forhindre os i at skabe et raskt barn!!!!!

Måske er blødningerne pga jeg kan have en blødersygdom så dette skal undersøges i Skejby i løbet af den næste mdr eller to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Solvej. Havde læst din besked for noget tid siden men kan se jeg ikke fik skrevet tilbage. Det gik nu rimelig hurtigt for kroppen at finde tilbage i vant cyklus, havde nogle efter veer ugerne efter og (selvfølgelig... grrr) led jeg også af blødninger igen bagefter i ca 6 uger.

Nu har vi ventet på svar, både på om jeg skulle opereres for den skillevæg min hjerteformede livmoder har og svar på obduktionen.

For ca. 14 dage siden blev jeg forsøgt operereret men da det kun var kikkert nede fra kunne de ikke klippe den over så igen venter vi på svar fra dem om jeg skal til en større operation hvor de vil kunne fjerne hvad fjernes skal.

Mere spændende er at vi i dag skulle have svar fra obduktionen og heldigvis kunne de finde en årsag. Hvilket var en afart af listeria bakterien om havde givet en infektion. Utrolig hård at høre en latterlig lille bakterie er hvad der har taget livet af vores lille dreng som vi fik at vide i dag ville være blevet født sund og rask hvis det ikke var sket. Men som vi kigger hinanden dybt i øjnene og siger at når dette nu er sket så er det betrykkende at få at vide at man ikke genetisk fejler noget som vil forhindre os i at skabe et raskt barn!!!!!

Måske er blødningerne pga jeg kan have en blødersygdom så dette skal undersøges i Skejby i løbet af den næste mdr eller to.

Det er godt at høre fra dig. Og jeg tænker også det må give en ro at vide det ikke var en genetisk fejl. Ulykker sker bare, også latterlige bakterier. Hvor er det dog tragisk. Der er bare ingen dybere mening med det lort der rammer os. Heldigvis virker det til du er i rigtig gode hænder med undersøgelse og kommende operation, så du kan blive gravid igen. Mht blødning så blødte jeg også fire uger efter min sidste fødsel, troede det var ok normalt. Jeg håber ikke de finder noget på dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt og hører fra dig igen!! Puha en omgang i har været igennem.. Kan slet ikke sætte mig ind i det.. og så med operation osv bagefter.. håber du er nogenlunde ok igen og at I er ved og være ovenpå den forskrækkelse igen.. og skide lorte bakterie..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER