Babybebs

All up in my face

172 indlæg i dette emne

Jeg oplever også kun forståelse fra mit arbejde.. Min chef sagde selv at de jo aldrig vil ansætte en på min alder hvis ikke de regnede med jeg engang skulle have børn.. Og det er jo rigtig.. At man så skal en del væk på grund af alt det her, jamen sådan må det jo så være..

Jeg har også købt brudekjolen men fik af vide at den altid kan syes ud så den passer men kommer jo an på hvilken model man har købt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan gik det i Viborg i dag søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg tid til en update:
Da vi kom på syghuset, og var placeret på den forkerte etage i 45min kom vi til akut, sjældent er jeg blevet taget SÅ godt imod af den sødeste sygeplejeske som jeg kunne genkende fra min GUL i august.

hun gjorde alt for at finde en læge så vi ikke skulle vente længer,  Lidt efter fandt hun den ene  overlæge.
Han startede med at fortælle hvad det var og hvad der kunne komme til at ske, det korte af det lange var at hvis fosteret ligger ved åbningen af æggelederen ville der ikke være plads til at fosteret kunne udvide sig, men ville kunne risikere at de store blodkar ville springe, så derfor var det ikke et spørgsmål OM jeg ville fortsætte og se tiden an men at der med det samme skulle medicinsk afbryde graviditeten.
 

SHIT det var en rutchetur!! først scannede han vaginalt og mente det lå okay, så scannede han på maven og der så det ikke godt ud,

Han tilkaldte en overlæge mere og i mellem tiden kom en tredje overlæge hvor de alle vurderede at graviditeten lå så vi godt kunne fortsætte graviditeten!!!!
Puuuh lidt tåre i øjnene, han var rigtig sød til at tegne og fortælle efterfølgende !!
jeg åbenbart har en hjerteformede livmoder.
Men Nu er jeg raskmeldt og må gøre alt jeg vil ikke noget med at passe på.

 SÅÅÅ skøn en fornemmelse vi blev bare lykkelige!!!!
Men holdkæft det har været hårdt og det er jo stadig risiko for alm abort.
men det tænker vi ikke på nu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok en dejlig nyhed. Har bare tjekket så mange gange om du havde nyt. Tillykke tillykke tillykke med baby. Hvor langt er du så nu? Abort kan ske for alle og ja det skal man bare ikke tænke på. Fra nu af skal alt gå godt for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en dejlig besked at få, kæmpe tillykke  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor dejligt at hører søde :) kan godt forstå det må virke skræmmende, men fedt du ikke skal være sygemeldt og så skal det hele nok gå!! Der er i hvert fald ingen grund til og tro andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til lykke til lykke hvor er det pragtfuldt at høre  :yay  :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh tak!!

8+2  er jeg nu:)

Det eneste de sagde var at ved hjerteformede livmoder m. Skillevæg som jeg også har er der større risiko for, for tidelig fødsel og kunne se nogle skrev barnet ikke havde plads til at vende sig rigtigt og der var nogen som havde fået kejsersnit. Men hvor er vi ligeglade lige nu

Solvej hvordan gik det med æggene?

Og Linomus hvornår får i update på om det virker med p pillerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh tak!!

8+2 er jeg nu:)

Det eneste de sagde var at ved hjerteformede livmoder m. Skillevæg som jeg også har er der større risiko for, for tidelig fødsel og kunne se nogle skrev barnet ikke havde plads til at vende sig rigtigt og der var nogen som havde fået kejsersnit. Men hvor er vi ligeglade lige nu

Solvej hvordan gik det med æggene?

Og Linomus hvornår får i update på om det virker med p pillerne?

Dejligt dejligt dejligt, det er et pænt stykke af vejen. Ægget var klar og blev insemineret mandag, så hvis der ikk er mens er der blodprøve den 23. Det lyder da som om du så skal tjekkes lidt tættere og måske have kejsersnit. Skal også selv have et.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh fedt!! Det må være svært at gå og vente på!!

Hvorfor skal du have kejsersnit??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh tak!!

8+2 er jeg nu:)

Det eneste de sagde var at ved hjerteformede livmoder m. Skillevæg som jeg også har er der større risiko for, for tidelig fødsel og kunne se nogle skrev barnet ikke havde plads til at vende sig rigtigt og der var nogen som havde fået kejsersnit. Men hvor er vi ligeglade lige nu

Solvej hvordan gik det med æggene?

Og Linomus hvornår får i update på om det virker med p pillerne?

Jamen jeg skal sådan set bare gå den ene gang her ud på pillerne og så have min mens og så kan jeg få den vandskanning.. Har godt og vel 10 dage tilbage på pillerne.. Det tager så lang tid.. Men så er vi trods alt over påsken..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden kan kun gå for langsomt!! krydser finger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh fedt!! Det må være svært at gå og vente på!!

Hvorfor skal du have kejsersnit??

Mine moderkager sidder fast til stor rissiko for at forbløde hvis jeg ikke er på et hospital. Sidste gang var det meget snert på, baby blev kastet over til far, og pludselig stod der 5 læger som løb ned ad gangen med mig mens den ene sad på sengen og krammede min livmoder. Det var værre end at føde med ve storm. Så de skal alligevel operere mig, og jeg vil ikke rissikere noget 3 gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg skal sådan set bare gå den ene gang her ud på pillerne og så have min mens og så kan jeg få den vandskanning.. Har godt og vel 10 dage tilbage på pillerne.. Det tager så lang tid.. Men så er vi trods alt over påsken..

 

Så kan du tælle ned til mens og vandscanning mens vi tæller ned til ingen mens forhåbentlig, og så er du liiiige med i næste mdr. Regner med det er en aftale :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du tælle ned til mens og vandscanning mens vi tæller ned til ingen mens forhåbentlig, og så er du liiiige med i næste mdr. Regner med det er en aftale :kiss

Hehe det håber jeg virkelig :) og håber virkelig den er der for jer :) vil være så fantastisk :)

Men ved ikke om de allerede vil enten inseminere mig i næste måned.. Altså om de kan nå det eller ved jo slet ikke om det er det jeg skal eller om det er reagensglas.. Kommer an på vandskanningen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe det håber jeg virkelig :) og håber virkelig den er der for jer :) vil være så fantastisk :)

Men ved ikke om de allerede vil enten inseminere mig i næste måned.. Altså om de kan nå det eller ved jo slet ikke om det er det jeg skal eller om det er reagensglas.. Kommer an på vandskanningen :/

Det bliver spændende hvad de siger. Og hvad scanningen viser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det lyder voldsomt!!! Må have været et kæmpe chok! Må være rart at der ikke er noget der kommer til at forgå forhastet men at det er planlagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har de sygeste mens smerter og enorm kvalme her fra morgnen af.. Og har så mega ondt i mine bryster..

Det må jo være de p-piller som gør disse ting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh ingen af delene er særlig behagelige!! Håber det hurtig vil fortage sig!! Jeg kan ikke holde til at give kram nu for mine gør så nas!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh ingen af delene er særlig behagelige!! Håber det hurtig vil fortage sig!! Jeg kan ikke holde til at give kram nu for mine gør så nas!!

Så lyder det til baby forsat har det godt. Kan ikke huske om I skal scannes igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej undskyld påsken har snuppet tiden væk fra BK.

Nej vi har ikke nogen scanning før vi skal til Nakkefold. Og jeg er SÅ nervøs lige pt, dat at man ikke selv kan mærke om baby har det godt. Jeg har fortsat kvalme og også ret øm stadig men syntes min mave virker anderledes de sidste dage. Har jo intet at have det i men har læst så mange nu som har mistet, men som først finder ud af det nogle uger senere. Kan ikke lide den tanke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej undskyld påsken har snuppet tiden væk fra BK.

Nej vi har ikke nogen scanning før vi skal til Nakkefold. Og jeg er SÅ nervøs lige pt, dat at man ikke selv kan mærke om baby har det godt. Jeg har fortsat kvalme og også ret øm stadig men syntes min mave virker anderledes de sidste dage. Har jo intet at have det i men har læst så mange nu som har mistet, men som først finder ud af det nogle uger senere. Kan ikke lide den tanke!

Hvad med at tage en privat trygheds scanning? Koster 500 kr. Så kan du slappe af og nyde det bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer nok ikke i gang med selve behandlingen i næste cyklus da jeg skal have vandskanningen og så er jeg nok for langt henne i min cyklus til og starte på hormoner og så er jeg bare nervøs for om min mens så igen bliver væk så skal jeg nok på p-piller igen for igen at fremkalde menstruation.. Det er så frustrerende, og er ved og være træt af ventetiden og er træt af at der måske går 2 mdr inden vi egentlig kan gå igang!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring dog og hør klinikken om du kan starte hormoner inden du skal vandscannes? Det kunne jo være de sagde ja og i dermed ikke skal vente yderligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring dog og hør klinikken om du kan starte hormoner inden du skal vandscannes? Det kunne jo være de sagde ja og i dermed ikke skal vente yderligere

Har jeg netop gjort i dag, da jeg jo ved mens kommer i weekenden når jeg er på p-piller og spurgte derfor om vi for en sikkerheds skyld ikke kunne få vandskanningen mandag eller tirsdag men der var ikke noget og gøre da vi også skal have noget undervisning men det kommer an på hvad skanningen viser.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER