FruHL

FruHLhjemmerul behandling POSITIV TEST EFTER 6 UGE

126 indlæg i dette emne

Håber I har fået hygget. Jeg krydser for jer :bd

Tusind tak :) Ja vi får ihvertfald hygget :)

Manden arbejder hjemmefra de her dage :)

Håber så meget at testen den 29.01.2014 viser 2 streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag er humøret ikke den bedste jeg er irriteret har let til tårer og vågnede med at jeg bare skulle have noget chokolde.

 

Elsker min dejlige mand for han er der 100% men synes selv jeg ikke er fair når jeg bliver hurtig irriteret og utilfreds med alt :(

 

Håber at dette er midlertidig og at det er påvirkning af æl sprøjten for det bliver ikke en sjov tid hvis det skal vare indtil testningen den.29 januar ihh altså  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På den lyse side, så sker der i hvert fald noget hormonelt. Men det er ikke sjovt, når man er i hormonernes vold. Håber tiden kommer til at gå hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonerne er hårdt, synes jeg i hvert fald og ændrede også mig. Jeg kunne også flæbe og blive sur, fordi min krop reagerede på det, bl.a. Tit med ondt i maven...

:kram

Det bliver spændende. Når det lykkedes er det jo det hele værd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender det al for godt.. Hæng i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På den lyse side, så sker der i hvert fald noget hormonelt. Men det er ikke sjovt, når man er i hormonernes vold. Håber tiden kommer til at gå hurtigt :)

 

Min mand siger også hele tiden at det er en periode med humør svinger og at der er ikke lang tid til testdagen :)

Han siger at jeg ikke skal bekymre mig eller følge at jeg er uretfærdig overfor ham når jeg utilfreds med næsten alt :(

Han er stolt af mig og synes jeg sej ved at sige ja til alle de hormoner og udsætter min krop for det for at vi kan få en lillesøster/bror :) 

 

  

Hormonerne er hårdt, synes jeg i hvert fald og ændrede også mig. Jeg kunne også flæbe og blive sur, fordi min krop reagerede på det, bl.a. Tit med ondt i maven...

:kram

Det bliver spændende. Når det lykkedes er det jo det hele værd...

Jeg er i dialog med mit indre jeg om at der er ikke lang tid til vi får svar og at det er en periode som jeg skal igennem men det er helt underligt at sidde og flæbe for bagefter at sidde og grine. 

 

Åh jeg kender det al for godt.. Hæng i..

Tak :) Igår fik jeg kvalme og .......... men ikke nok med det da jeg blev færdig så stod jeg med det samme i køkkenet og var sulten hmmmm 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget taknemlig for alle jeres indlæg  :kram Herfra  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vidste det ved første skanning, hvor vi var 4+0❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vidste det ved første skanning, hvor vi var 4+0❤️❤️

Ihhh vi fik besked på at hvis testen er positiv den 29.01.2014 her vil jeg være 4 uger gravid så skal vi ringe ind og få en tid om tre uger til scanning :) Er det her I fik besked på at du ventede tvillinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg læser og læser mange steder at nogen fik taget en graviditets test mens de ventede på testdatoen.... nå men jeg gjorde det også igår aftes :)

Jeg tog en test og der var en tydelig og en mindre tydeligt streg hold da op man blev helt paf af at se den ekstra streg som man har ledt efter i flere år men ved godt det overtrelle der er årsagen til den anden streg håber meget på at den anden streg er der også den 29.januar. 

 

Jeg har meget kvalme om aftenen og drikker masser af brus vand med citrus i og appetitten fejler ikke noget  :mam

Jeg har fået et par store bumser og tænker på om det kunne være æl sprøjten må ringe ind senere idag og spørge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er så spændende, jeg næsten ikke holde det ud... Hvilken test tog du? Har desværre haft en falsk positiv på de der papirstrimle nogle...

Men jeg krydser, og tror på det. Jubiiiiii

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, som du skriver, så er det jo medicinen, der giver nr. 2 streg nu, men forhåbentlig er der også 2, når du tester 29/1 :) Jeg tror helt klart, at bumserne er hormonelt betinget. Men hud reagerer meget på hormoner, og jeg hader, at den bliver uren og gør ondt pga. betændelseszoner og får bumser, når det er omkring ægløsning og mens :( Nåh, men nu er der da under to uger til du må teste :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, som du skriver, så er det jo medicinen, der giver nr. 2 streg nu, men forhåbentlig er der også 2, når du tester 29/1 :) Jeg tror helt klart, at bumserne er hormonelt betinget. Men hud reagerer meget på hormoner, og jeg hader, at den bliver uren og gør ondt pga. betændelseszoner og får bumser, når det er omkring ægløsning og mens :( Nåh, men nu er der da under to uger til du må teste :glad

Der er 8 dag tilbage til test  :glad  :glad  :glad  :glad

Bumserne er her endnu men ikke i så stor mængder idag hihi

Bare jeg kunne holde fingerne væk fra de test men kunne ikke igår  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha :badgirl ja, det kan være svært at lade være med at snydeteste, men efterhånden er jeg blevet bedre til det, så det først er 2-3 dage før testdag, at jeg plejer at falde i vandet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha :badgirl ja, det kan være svært at lade være med at snydeteste, men efterhånden er jeg blevet bedre til det, så det først er 2-3 dage før testdag, at jeg plejer at falde i vandet ;)

ihhh så er jeg ikke den eneste  :badgirl  herinde  heheh  ja man kan ikke lade være selvom man læser gang på gang at man skal lade være MEN hvad nu hvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis en uge til graviditets testen  :7himmel

Der er meget slim klart der kommer ud mine brystvorter klør og klør 

Jeg har mindre kvalme og jeg er øm i underlivet.

Nå men nu venter jeg på lægen ringer tilbage for har fået 4 bylder (staves) i venstre side underlivet (udenpå) de gør mega ondt 

Jeg vil også høre lægen om hvad sker der ved at der er så meget slim men sekretæren spurgte om jeg ikke har det op til mens øv øv

Det har jeg ikke lagt mærke til eftersom min mens er meget uregelmæssige og de fleste steder jeg læser på nettet er at der kan være mens på vej nu var jeg ellers blevet i bedre humør :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej jeg håber det virkelig ikke... Stort knus og mange tanker..

Det er simpelthen en rutschebanetur ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået talt med lægen og han kunne fortælle at :

1. Niv/ømmehed i underlivet kløe i brysterne og slim var godt tegn så jeg skal teste onsdag og ringe til ham :) 

2.Har kontaktet egen læge og skal imorgen ud og få prikket de bylder ud av av 

Nu fortsætter jeg med at være i :7himmel  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke fedt med bylderne, men det er da rart, at du har fået at vide, at det kan være gode tegn, du har mærket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej jeg håber det virkelig ikke... Stort knus og mange tanker..

Det er simpelthen en rutschebanetur ...

Tusind tak  :kiss

Ja det er en rutschebanetur og det er ikke den hvor man siger jubiii yea engang til  

Det ene øjeblik er jeg glad det næste er jeg en sur mor og kone :badgirl  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke fedt med bylderne, men det er da rart, at du har fået at vide, at det kan være gode tegn, du har mærket :)

Ihhh jaa er bare så glad igen efter jeg fik talt med Svend :loveshower

Skal nok klare bylderne imorgen :)

Jeg har været super GOD GIRL idag har spist fornuftigt og har ikke rørt testen hihi

Lægen sagde det negative graviditets test forleden hvor vi mente vi så to streger det er godt tegn for ovitrelle skal være ude af kroppen nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dyyyyyyygtig :glad

jubiii yeaaa  :yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det lyder godt..❤️men avs med bylder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det lyder godt..❤️men avs med bylder..

ja hihi ja de bylder er Iritterende de gør så ondt og kan forstille mig at jeg bliver lettet når lægen fjerner dem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER