FruHL

FruHLhjemmerul behandling POSITIV TEST EFTER 6 UGE

126 indlæg i dette emne

Vi er startet i behandling efter mange års forsøg på at blive forældre igen :)

 

Vi er startet i behandling og jeg må sige at jeg er overrasket over at siden jeg er startet på hormonerne så taber jeg mig :)

Mit humør er blevet bedre :)

 

Vi var til scanning her den.02.januar og efter en tur på provera og pregotime sagde lægen det hele så fint ud men provera er ikke nok så jeg er blevet startet op på puregon 50ie om dagen.

 

Jeg har hedeture og har ellers ikke haft bivirkninger endnu :)

 

Jeg vil høre hvad kan jeg forvente den 07.januar  når jeg skal scannes?

 

Håber I vil dele af jeres erfaringer :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag var vi til sccaning igen og her er der to flotte æg begge på 11 mm og slimhinde på 8mm :)

Fik besked på at der er stor chance for tvillinger :)

 

Er der nogen af jer der har prøvet det samme og endte med tvillinger

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det lyder godt.

Er det så sikkert med graviditet når de kan se to æg?

 

Har ikke prøvet det, vi hjemmebrygger en måned mere inden videre færd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det lyder godt.

Er det så sikkert med graviditet når de kan se to æg?

 

Har ikke prøvet det, vi hjemmebrygger en måned mere inden videre færd.

Ja vi håber meget det lykkes :)

Vi håber det sikkert for jeg har æg men nu må vi se om mandens svømmer befrugter æg :)

 

Hvornår forventer I at blive gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende..... Krydser fingre... For snart syv år siden fik jeg afvide der var to store æg, og nu har jeg tvillinger på 6..❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi håber meget det lykkes :)

Vi håber det sikkert for jeg har æg men nu må vi se om mandens svømmer befrugter æg :)

 

Hvornår forventer I at blive gravide :)

 

Spændende, det gør de helt sikkert. Du må opdatere når svømmerne er på plads og blevet til to søde mini babyer.

 

Tja de sidste to graviditeter skete det i første cyklus med methformin.

Det er ikke sket denne her gang, men håber ikke der kommer mens næste uge. Ellers har vi så det sidste hjemme forsøg og derfra inseminering. Så ved ikke helt hvad jeg forventer, bare det blir snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske dig held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft hhv 2, 2 og 3 æg ved mine IUI men blev desværre ikke gravid nogle af gangene, men min mands sædkvalitet er/var desværre også ret lav, så ICSI var løsningen her.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende..... Krydser fingre... For snart syv år siden fik jeg afvide der var to store æg, og nu har jeg tvillinger på 6..❤️❤️

 

Ja meget spændende ønsket er at de begge bliver befrugtet men nu må vi se hvad professor Svend siger på mandag  :loveshower

Ihhh hvor dejligt med at du har tvillinger håber hvis det bliver aktuelt for os at jeg kan spørge dig til råds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, det gør de helt sikkert. Du må opdatere når svømmerne er på plads og blevet til to søde mini babyer.

 

Tja de sidste to graviditeter skete det i første cyklus med methformin.

Det er ikke sket denne her gang, men håber ikke der kommer mens næste uge. Ellers har vi så det sidste hjemme forsøg og derfra inseminering. Så ved ikke helt hvad jeg forventer, bare det blir snart.

Håber det så meget  :7himmel  Det med svømmerne siger lægen ikke bliver et problem for der er gang i sagerne men da min mand fik taget medicin mod gigt er jeg nervøs for at de har påvirket  :cell  Min mand har holdt pause nu i flere måneder inden vi kunne komme igang igen 

 

Ihhh spændende glæder mig til at høre hvordan det går krydser fingre for jer og at I snart står med en positiv test  :kram

Hvem går I i behandling hos :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare ønske dig held og lykke

Tusind Tusind tak Maja83 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft hhv 2, 2 og 3 æg ved mine IUI men blev desværre ikke gravid nogle af gangene, men min mands sædkvalitet er/var desværre også ret lav, så ICSI var løsningen her.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke :)

Tusind tak Louisevibe :)

Ja det med at der er flere æg ender ikke altid med at få tvillinger men chancerne er større. Vi håber så meget på at få en lille en mere og hvis det lykkes med begge vil det være dejligt :) Dejligt at det er lykkes for jer Stort Tillykke :)  :kram  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget spændende ønsket er at de begge bliver befrugtet men nu må vi se hvad professor Svend siger på mandag  :loveshower

Ihhh hvor dejligt med at du har tvillinger håber hvis det bliver aktuelt for os at jeg kan spørge dig til råds :)

Ja det må du endelig, vi er tvilling eksperter...❤ Manden håber også på tvillinger i denne omgang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh altså vi er hjemme fra skanningen der er 2 flotte æg på 18 mm og slimhinde på 10 mm :)

 

Jeg fik æl-sprøjte kl.12.14 og fik  besked på at vi skal hygge imorgen og overmorgen :)

 

Lægen sagde chancerne for tvillingerne var meget stor er der nogen af jer som har haft de samme størrelser og er blevet gravide med tvillinger :)

 

Jeg skal teste den.29.januar og hvis testen er positiv får vi en tid til scanning om tre uger og hvis negativ så skal vi komme op og igang igen håber så meget på at det lykkes for alle og for os at blive  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre den gang vi mine 18 mm ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre den gang vi mine 18 mm ❤

 

Tusind tak Babylykke :) Håber så meget at det lykkes for os begge og alle der er med  :)

 

:kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Babylykke :) Håber så meget at det lykkes for os begge og alle der er med  :)

 

:kram  :kram

Jahhhhh også mig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa  :glad  :glad  :glad  :glad

 

Jeg kan her til aften mærke det boblede i begge sider har du prøvet det Babylykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige omkring ÆL .... Uhhhh det er næsten ikke til at holde ud, den spænding. Du har ik fået en tid til blodprøve om 7 dage.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, lige omkring ÆL .... Uhhhh det er næsten ikke til at holde ud, den spænding. Du har ik fået en tid til blodprøve om 7 dage.?

Ja det er glæder mig til at kunne få svar :)

 

Hvad med blodprøver det har jeg ikke fået noget tid til hvad kan de se der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om din HCG stiger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om din HCG stiger....

Ok betyder det så de kan se udfra disse at man er gravid og kan man udfra HCG målinger se om der er to babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de kan sige om du er gravid, og hvis tallet er meget højt kan man spekulere i om der er to..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de kan sige om du er gravid, og hvis tallet er meget højt kan man spekulere i om der er to..

Super tak tak :)

 

Hvornår fandt I ud af at I ventede  :baby1  :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I har fået hygget. Jeg krydser for jer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER