Maj83

Andre der er på vej i behandling?

60 indlæg i dette emne

Vi har netop modtaget de første indkaldelser.

 

Vi skal have tjekket mandens sæd den 16. december og til scanning og første samtale 7. januar.

 

Er der andre som lige er startet eller skal til at starte i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal starte snart, lige så snart vi beslutter os for en klinik, og så er der jo sikkert ventetid... vi har dog fået de indledende blodprøver etc. hos lægen allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til samtale på ouh i dag og starter behandling i januar når mens kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal starte snart, lige så snart vi beslutter os for en klinik, og så er der jo sikkert ventetid... vi har dog fået de indledende blodprøver etc. hos lægen allerede.

Det lyder som om, vi er akkurat lige langt i forløbet. Vi er også sat til, at skulle vælge klinik etc.

Måske vi følges ;)

Vi fik anbefalet "Trianglen", Riget eller Herlev hospital, så dem skal vi læse om i løbet af weekenden. (Nu så jeg lige i en anden tråd du spørger på fertilitetsklinikker...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For et år siden var jeg hos gyn for første gang...fik nogle scanninger og fik så æl sprøjte...blev gravid, mistede i januar...og er så først her i efteråret startet hos gyn igen..og nu er det 3. gang jeg har fået æl sprøjte...hvis jeg får mens i weekenden regner jeg med de tilbyder mig en anden form for behandling så man kan godt sige vi er godt på vej dertil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om, vi er akkurat lige langt i forløbet. Vi er også sat til, at skulle vælge klinik etc.

Måske vi følges ;)

Vi fik anbefalet "Trianglen", Riget eller Herlev hospital, så dem skal vi læse om i løbet af weekenden. (Nu så jeg lige i en anden tråd du spørger på fertilitetsklinikker...)

 

Yup :)

 

Vi har valgt "Trianglen", hvis de vil have os! Nu må vi se.

Vi afventer svar snarest....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yup :)

Vi har valgt "Trianglen", hvis de vil have os! Nu må vi se.

Vi afventer svar snarest....

Håber at få lov til at høre mere om dem - hvornår kan man forvente svar? - altså hvornår forventer i svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået svar i dag. Der er 5 ugers ventetid, men det havde jeg godt regnet med. Troede faktisk, at der var mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 uger er da ikke så meget de kan hurtigt gå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej 

jeg er startede på  behandling her den 22 November (kort forløb ) og i dag har jeg været til scanning for at se om de homoner de har fået mine æg til at vokse - desværre var de ikke vokset så meget og min slimhinde var heller ikke så tyk endnu kun 3,5 mm.  så jeg skal stikke mig noget mere ........ Så skal jeg til scanning igen på mandag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved det godt. Håber bare sådan, at der er hurtige resultater og vi kan finde ud af, hvad der er galt, siden det ikke virker so far uden hjælp... !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanninger sidste forår, fik bekræftet at det var pcos og at kæresten min var i orden. Så siden da har den stået på mange ting i hovedet og et vægttab som var nødvendigt.

Jeg havde 1. Blødningsdag i mandags, som betyder at jeg startede hormonbehandling med Gonal-F d. 26.11 i tirsdag og nu i 8 dages hormoner og så, til scanning om æggene er vokset det de skal. Er meget spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tid til samtale i januar- spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det på plads og i kommer videre.

Men jeg sidder og synes det er meget svært at forholde sig til.

Jeg føler ikke helt jeg forstår at det er baby vi er igang med at lave.

Er der andre som har det lige sådan ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej 

jeg er startede på  behandling her den 22 November (kort forløb ) og i dag har jeg været til scanning for at se om de homoner de har fået mine æg til at vokse - desværre var de ikke vokset så meget og min slimhinde var heller ikke så tyk endnu kun 3,5 mm.  så jeg skal stikke mig noget mere ........ Så skal jeg til scanning igen på mandag :-)

 

Håber det ser bedre ud ved næste scanning.

 

 

Vi var til scanninger sidste forår, fik bekræftet at det var pcos og at kæresten min var i orden. Så siden da har den stået på mange ting i hovedet og et vægttab som var nødvendigt.

Jeg havde 1. Blødningsdag i mandags, som betyder at jeg startede hormonbehandling med Gonal-F d. 26.11 i tirsdag og nu i 8 dages hormoner og så, til scanning om æggene er vokset det de skal. Er meget spændt.

 

Spændende med start af behandling. Forhåbentlig går det stærkt.

 

Så er det på plads og i kommer videre.

Men jeg sidder og synes det er meget svært at forholde sig til.

Jeg føler ikke helt jeg forstår at det er baby vi er igang med at lave.

Er der andre som har det lige sådan ?

 

Ved nøjagtig hvad du mener selvom vi lige knap er nået så langt som jer endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej 

jeg er startede på  behandling her den 22 November (kort forløb ) og i dag har jeg været til scanning for at se om de homoner de har fået mine æg til at vokse - desværre var de ikke vokset så meget og min slimhinde var heller ikke så tyk endnu kun 3,5 mm.  så jeg skal stikke mig noget mere ........ Så skal jeg til scanning igen på mandag :-)

 

Hvordan gik scanningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ, ingen 'surprise' til os i julegave... ØV! Men det havde vi nu heller ikke regnet med.

Glæder mig faktisk lidt til at starte den behandling, så man i det mindste kan finde ud af, hvorfor der ikke sker noget (måske)- eller få hjælp til at få 'brød i ovnen'!!

 

Hvordan går det for Jer andre?

Synes, jeg ser babyer overalt- suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået æl sprøjte med pregnyl igår, det er så 4. gang på et år...3. gang her inden for de sidste 3 cyklusser...

Så den står snart på babymaking herhjemme og så håber vi på positivt nyt om et par uger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig opstart til dig Diamant så, håber det er klaret med det vums.

Vi er igang med methformin behandling nu og skal hjemme hygge til feb og derfra inseminering.

Regner ikke med gevinst denne mdr da min kost er gået helt af fløjtet her i juletiden, til sidst vandt kagen over baby i mit hoved. Har det mega ringe med det nu hvor der lige gik så godt. Har vist mistet gejsten lidt. Op på hesten igen. Vores mindste er lavet omkring nytår og det passer med næste cyklus, så hvorfor ikke oktober baby igen, hi hi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået æl sprøjte med pregnyl igår, det er så 4. gang på et år...3. gang her inden for de sidste 3 cyklusser...

Så den står snart på babymaking herhjemme og så håber vi på positivt nyt om et par uger....

 

Krydser fingre for Jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig opstart til dig Diamant så, håber det er klaret med det vums.

Vi er igang med methformin behandling nu og skal hjemme hygge til feb og derfra inseminering.

Regner ikke med gevinst denne mdr da min kost er gået helt af fløjtet her i juletiden, til sidst vandt kagen over baby i mit hoved. Har det mega ringe med det nu hvor der lige gik så godt. Har vist mistet gejsten lidt. Op på hesten igen. Vores mindste er lavet omkring nytår og det passer med næste cyklus, så hvorfor ikke oktober baby igen, hi hi.

 

Jeg ved slet ikke, hvad alt det I får er- men du skal da også have held og lykke!

Var ude og købe julegaver forleden- og måtte gå igennem en kæmpe babyafdeling for at finde en gave... Tortur! Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, det er sukkersygemedicin faktisk, stabilserer insulinen som så aktiverer hormonerne så jeg får ægløsning.

Åh babyafdelinger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for Jer :)

Jeg kender alt for godt til det med at kosten ryger lige i øjeblikket.. Hvad gør i for at holde det nede ?

Held og lykke til jer alle. Vi afventer d. 25 hvor jeg må tage graviditettesten efter vores 1. Inseminering som skete sidste mandag. En fin oplevelse, som gjorde jeg ikke lige fik læst til eksamen som jeg skulle derefter. Men lykke var ser ved det alligevel, da jeg gik op og fik 12 så det hjalp med at få hovedet igang med at tænke på noget andet som jeg tror er vigtig i dette forløb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, det er sukkersygemedicin faktisk, stabilserer insulinen som så aktiverer hormonerne så jeg får ægløsning.

Åh babyafdelinger...

Ahhhh ok! Sorry, alle kaster omkring sig med meget læge-agtige betegnelser på ting og sager, jeg ikke aner, hvad er- endnu :/  haha

Nice to know.

 

Ja babyafdelinger. DAMN U! Hahaha. Ekstremt smertefuldt, når man rent faktisk skal inde og finde noget i dem, til et familiemedlem etc.

Fik lyst til at købe noget til mig selv, så grinte jeg, for det ville jo være lettere psykotisk/tosset. Oooog sådan morer jeg mig, helt for mig selv...  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender alt for godt til det med at kosten ryger lige i øjeblikket.. Hvad gør i for at holde det nede ?

Held og lykke til jer alle. Vi afventer d. 25 hvor jeg må tage graviditettesten efter vores 1. Inseminering som skete sidste mandag. En fin oplevelse, som gjorde jeg ikke lige fik læst til eksamen som jeg skulle derefter. Men lykke var ser ved det alligevel, da jeg gik op og fik 12 så det hjalp med at få hovedet igang med at tænke på noget andet som jeg tror er vigtig i dette forløb :)

 

 

Min kost er tættere på Willy Wonkas magiske  chokoladefabrik end på en helse-lignende end af slagsen PT.

Den er dog vildere end normal, fordi det er jul, oooog allermest fordi, at v efter jul starter i behandling, og vi derfor skal være monster helse-agtige.

 

Nyder derfor vin, drinks og alt uartigt, mens vi kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER