AgnetheV

Halsbrand

15 indlæg i dette emne

Uhh jeg har noget så store problemer med halsbrand og har egentlig haft det fra starten af graviditeten, men det er bare blevet endnu værre på det seneste. Jeg er begyndt at vågne om natten pga. det og har prøvet de der Galieve tyggetabletter for at tage toppen af det, men synes slet ikke det har hjulpet. Det eneste der hjælper på det pt er danskvand med citrus og mælk! ja spørg mig ik hvorfor, men det virker!

En bivirkning ved dette er jo så, at når jeg prøver at løse dette problem med drikkevarer, så opstår der et andet - nemlig MANGE besøg på toilettet hele natten igennem... Sidste nat var jeg oppe 4 gange! Det ødelægger min nattesøvn noget så grusomt og jeg har slet ikke den samme energi længere pga. det.

Er der nogen af jer andre piger, som har det på samme måde eller er der andre ting, der forhindre jer i at få jeres nattesøvn på nuværende tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh ja, jeg kender det :rolleyes

Det er SÅ irriterende.... Om dagen er det nogenlunde til at holde ud...

Men om natten :gal

Jeg tager et par Alminox (tyggetabletter) når det er for slemt til at jeg kan sove for det... Det hjælper til gengæld lige med det samme!

Ellers er det også mest natter-tisse-rend der holder mig vågen for tiden :)

(ved godt jeg officielt ikke hører til her... men er trods alt sat til 31/3, uofficielt 23/3.. så tillader mig lige at blande mig ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh ja, jeg kender det :rolleyes

Det er SÅ irriterende.... Om dagen er det nogenlunde til at holde ud...

Men om natten :gal

Jeg tager et par Alminox (tyggetabletter) når det er for slemt til at jeg kan sove for det... Det hjælper til gengæld lige med det samme!

Ellers er det også mest natter-tisse-rend der holder mig vågen for tiden :)

(ved godt jeg officielt ikke hører til her... men er trods alt sat til 31/3, uofficielt 23/3.. så tillader mig lige at blande mig ;) )

Endelig! jeg har ik hørt om særlig mange, der døjer med det udover min mor, som vidste at det var et sikkert tegn for hende, at hun var gravid, når hun fik halsbrand...

Jeg har lige været på apoteket i dag og hente de der alminox og de er godt nok billige i forhold til de der galieve, jeg blev påduttet sidste gang og så håber jeg at de også virker bedre!

Selvfølgelig høre du da til her - du er jo sat til marts, så gælder den reelle "leveringsdato" ik rigtig endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer ikke så meget med halsbrand men det kommer engang i mellem. Det står nogen gange op i hals og munden af mig. Føj :(

Min nattesøvn bliver også forstyret, hvor jeg vågner hver 1½ til 2. time, men det er ikke pga halsbrand men bare en blære der skal tømmes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også meget med halsbrand..... lig en xtra pude under hoved /skulder.... det har gjort at jeg ikke har problemerne om natten....

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo ovre det ;) men jeg led også MEGET af halsbrand. Link1100 var min regning, de kan købes i håndkøb på apoteket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det egentlig hjulpet med Alminox? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fra 5. uge lidt af halsbrand .. <_< <_< Når det er rigtig slemt, så spiser jeg to Balancid tyggetabletter når jeg ligger i sengen og de plejer at hjælpe..

Det med tisseri om natten, kan jeg også godt skrive under på.. Jeg er ihvertfald oppe to gange hver nat og mange gange også tre gange.. Da jeg havde ca en måned tilbage af min termin med Mille var jeg oppe 5-6 gange hver nat :wacko :wacko :wacko Så jeg er forberedt..

Men det kan ødelægge hele dagen, fordi man i forvejen er drænet for energi og det gør det ikke ligefrem bedre når man så heller ikke sover ordentligt om natten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det egentlig hjulpet med Alminox? :kram2

Jaa de virker skisme! At de så ikke smager vildt godt, det må jeg jo tage med, men de er guld værd og jeg behøver kun at tage én ad gangen, hvor jeg måttet tage mindst 2 galieve for at holde det under kontrol...

Så nu er det eneste irritationsmoment nattens 4-5 toiletbesøg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fra 5. uge lidt af halsbrand .. <_< <_< Når det er rigtig slemt, så spiser jeg to Balancid tyggetabletter når jeg ligger i sengen og de plejer at hjælpe..

Det med tisseri om natten, kan jeg også godt skrive under på.. Jeg er ihvertfald oppe to gange hver nat og mange gange også tre gange.. Da jeg havde ca en måned tilbage af min termin med Mille var jeg oppe 5-6 gange hver nat :wacko :wacko :wacko Så jeg er forberedt..

Men det kan ødelægge hele dagen, fordi man i forvejen er drænet for energi og det gør det ikke ligefrem bedre når man så heller ikke sover ordentligt om natten..

Til det i blåt: Jaa det ødelægger totalt hele dagen, at jeg ikke kan sove ordentlig igennem! Jeg havde en ret hektisk dag i går og gik relativt tidligt i seng, men alligevel er jeg sønderbombet i dag pga. nattens toiletbesøg... det er SÅ frustrerende, for jeg kan ikke samle mig op til at gøre noget som helst, når jeg er træt og afkræftet :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg suger det gode råd til mig.. føj hvor er det træls med det halsbrand!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa de virker skisme! At de så ikke smager vildt godt, det må jeg jo tage med, men de er guld værd og jeg behøver kun at tage én ad gangen, hvor jeg måttet tage mindst 2 galieve for at holde det under kontrol...

Så nu er det eneste irritationsmoment nattens 4-5 toiletbesøg <_<

Ihh det var da dejligt... Ja jeg synes også de er super effektive :) (og dejligt billige!)

Det med toiletbesøgene kan jeg så nok desværre ikke hjælpe med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg suger det gode råd til mig.. føj hvor er det træls med det halsbrand!!

Det er nemlig møg irriterende og ubehageligt med det halsbrand! Håber noget af dette kan hjælpe dig med det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det var da dejligt... Ja jeg synes også de er super effektive :) (og dejligt billige!)

Det med toiletbesøgene kan jeg så nok desværre ikke hjælpe med :P

Ja, prisen er bestemt fordelagtig! Så one problem solved - one to go ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Da jeg var gravid døjede jeg enormt meget med halsbrand - og måtte sidde op om natten for at sove for ellers VÆLTEDE det op i halsen på mig - VIRKELIG KLAMT :o

Nå, men min JM anbefalede mig at spise mandler, og det hjalp mig lidt.

Måske det kan hjælpe nogen af jer også :)

:kram

Helle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER