tazdiginez

Man ved at man er MOR når...

159 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at jeg ville starte denne tråd op for os mødre, som kan komme til at gøre nogle ting i vane - fordi vi er mødre.

Et eksempel.

Man ved at man er mor når man vifter en bidering foran en kat i håb om at den vil lege :rolleyes ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjov tråd, den er jeg med på

... Når man svarer sin mand med smæld med tungen...(Det plejer jeg altid at gøre med Silje fordi hun kan sige den lyd)

Behøver jeg at sige at han var flad af grin :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kalder sine katte for sin datters navn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kalder sine katte for sin datters navn :D

Den er jeg med på :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh :D Har gjort begge dele..

Når man vugger en pakke kød nede i supermarkedet *stor facepalm smiley*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved at man er mor når at man kalder alle for trold - selv manden! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når man, uden at tænke over det, tørrer manden i ansigtet fordi han liiige havde noget siddende :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ofte er ved at gå ud af døren med blusen trukket ned om brysterne, så man flasher bhen... Det er heldigvis ikke sket endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er mor når man kan rende rundt med sutten i munden (har fået en dårlig vane med at bive sammen og selve suten når lillepigen ikke gider have den)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der bor vådeservietter fast i tasken, bilen, cykelkurven, osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der bor vådeservietter fast i tasken, bilen, cykelkurven, osv.

Jeps :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man reagerer på al gråd, men kan kende sin "egen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ALTID har en sut i lommen..... På alting :rolleyes

..... Og når man med jævne mellemrum kommer til at kigge rundt efter babyalarmen, selv om barnet ikke er hjemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ALTID har en sut i lommen..... På alting :rolleyes

..... Og når man med jævne mellemrum kommer til at kigge rundt efter babyalarmen, selv om barnet ikke er hjemme :rolleyes

Den har jeg lige lavet for første gang :D Ronja er i vuggestue og alligevel var det første jeg gjorde da jeg kom ind af døren at tjekke om babyalarmen var tændt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg lige lavet for første gang :D Ronja er i vuggestue og alligevel var det første jeg gjorde da jeg kom ind af døren at tjekke om babyalarmen var tændt :D

Haha :D

Her snart 3 måneder efter Marlon startede kan jeg stadig finde på at gøre det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ALTID har en sut i lommen..... På alting :rolleyes

For et par uger siden fandt jeg en sut fra August i en gammel taske og det er ca 15 mdr siden han stoppede.

Hmmmm og så fandt jeg lige en af Astrids den anden dag under vores seng.

Så sutter de bliver ved ALTID ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ofte er ved at gå ud af døren med blusen trukket ned om brysterne, så man flasher bhen... Det er heldigvis ikke sket endnu :rolleyes

Haha det er faktisk sket for mig - her havde jeg bare ikke ulejliget mig med at få bh på plads efter amning, så jeg stod der udenfor med det hele struttende :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, i zoo, prøver at få dyrenes opmærksomhed med de samme lyde som hos baby!

Ja, stod så og lavede tungen-ind-og-ud-med-lyd-på "bla-dlår-bla-dlår"...... til et hængebugsvin! Sjovt nok kunne den ikke have været mere ligeglad med mit "kald" :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, i zoo, prøver at få dyrenes opmærksomhed med de samme lyde som hos baby!

Ja, stod så og lavede tungen-ind-og-ud-med-lyd-på "bla-dlår-bla-dlår"...... til et hængebugsvin! Sjovt nok kunne den ikke have været mere ligeglad med mit "kald" :rolleyes :P

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, i zoo, prøver at få dyrenes opmærksomhed med de samme lyde som hos baby!

Ja, stod så og lavede tungen-ind-og-ud-med-lyd-på "bla-dlår-bla-dlår"...... til et hængebugsvin! Sjovt nok kunne den ikke have været mere ligeglad med mit "kald" :rolleyes :P

:lol det bliver sjovt i Haunstrup på torsdag!!! Kan lige se for mig at vi står på rad og række og siger sjove lyde foran girafferne :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, i zoo, prøver at få dyrenes opmærksomhed med de samme lyde som hos baby!

Ja, stod så og lavede tungen-ind-og-ud-med-lyd-på "bla-dlår-bla-dlår"...... til et hængebugsvin! Sjovt nok kunne den ikke have været mere ligeglad med mit "kald" :rolleyes :P

xD åååååh.... kan lige forestille mig det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man, i zoo, prøver at få dyrenes opmærksomhed med de samme lyde som hos baby!

Ja, stod så og lavede tungen-ind-og-ud-med-lyd-på "bla-dlår-bla-dlår"...... til et hængebugsvin! Sjovt nok kunne den ikke have været mere ligeglad med mit "kald" :rolleyes :P

Hahaha jeg er også kommet til at gøre det samme til hunden herhjemme. Han plejer bare at skride :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er generelt farligt at blande dyr og børn sammen...... Fik næsten vores DP til at dø af grin, fordi jeg kaldte "Kom så Poco" efter Marlon en dag, da vi skulle hjem....... Poco er så vores hund :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er generelt farligt at blande dyr og børn sammen...... Fik næsten vores DP til at dø af grin, fordi jeg kaldte "Kom så Poco" efter Marlon en dag, da vi skulle hjem....... Poco er så vores hund :rolleyes

Den har jeg også lavet med Karla og Max. Har præsteret at kalde Max for Karla en dag, jeg irettesatte ham. Karla var helt forvirret :blink :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er generelt farligt at blande dyr og børn sammen...... Fik næsten vores DP til at dø af grin, fordi jeg kaldte "Kom så Poco" efter Marlon en dag, da vi skulle hjem....... Poco er så vores hund :rolleyes

Ha ha....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER