Guest Diden

Strik selv Babytæppe startpakke

35 indlæg i dette emne

Hvis du planlægger at købe drops garn ville jeg gå efter baby merino eller fabel - det er samme garngruppe som alpaca, men kan tåle maskinvask. Tænker det er rart ikke at skulle håndvaske noget som skal bruges til en gylpemaskine :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fint :) Hvor stort er det?

65 x 70 cm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du planlægger at købe drops garn ville jeg gå efter baby merino eller fabel - det er samme garngruppe som alpaca, men kan tåle maskinvask. Tænker det er rart ikke at skulle håndvaske noget som skal bruges til en gylpemaskine :-)

Helt enig

Både Baby Merino og fabel er dertil super lækre at strikke med - Og Deeejlig bløde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker baby merino, den har jeg strikket en del svøb af.. Rigtig dejlig blødt og ja netop vaskbart i maskinen :)

Og flot tæppe, flot du har nået det så hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg har ikke strikket siden folkeskolen så det skal blive spænendende det her :D tak!

Ih jeg har lige opdaget, at jeg glemte at skrive, at man strikker med to tråde hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg har lige opdaget, at jeg glemte at skrive, at man strikker med to tråde hele tiden..

Min svigermor viste mig hvordan man lavede masker, men vi kom frem til at jeg havde købt noget garn der skulle bruge nogle mindre pinde <_<

Så er det jo spørgsmålet om jeg skal investere i noget andet garn eller nogle andre pinde? Det er nemlig det eneste babyuld-garn jeg ku få i Bilka..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå i en garnbutik og købe alpaca garnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå i en garnbutik og købe alpaca garnet :)

Det må jeg gøre så ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert købe andet garn, arbejdet er jo det samme så vil jeg hellere bruge ekstra på noget lækkert garn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert købe andet garn, arbejdet er jo det samme så vil jeg hellere bruge ekstra på noget lækkert garn :)

Jeg har solgt det første og er i gang med nr 2 tæppe der købte jeg garn for blot 88 kr :yay det var sat ned med 10 kr pr nøgle, så synes stadig det er meget billigt for et tæppe.. Det jeg strikkede til Gabri kostede 700 kr :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER